Alle artikelen over Gespreksopening

De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 7,1 (402 stemmen) - 114 reacties De openingszin bij telefonische koude acquisitie bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt. Het is dan ook zaak dat u zich goed voorbereid wilt u uw doel halen: de afspraak maken.
Lees verder..
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product Bezwaren - 7,8 (30 stemmen) - 3 reacties U bent nog niet binnen of de klant heeft al bezwaren tegen uw product. Er is een simpele oplossing!
Lees verder..
Loop eens binnen bij uw prospect Acquisitie - 7,7 (30 stemmen) - 5 reacties Als u binnen wilt komen bij een prospect, is het een goed idee om eens binnen te stappen. Uw opening is dan van levensbelang. Deze voorbeelden kunnen u helpen.
Lees verder..
Gespreksopeningen voor vaste klanten Klantenbinding - 7,2 (18 stemmen) - 1 reacties Vindt u het prettig om als een meubelstuk behandeld te worden? Of heeft u liever het gevoel bijzonder te zijn? De antwoorden liggen voor de hand. Maar waarom behandelen sommige verkopers hun vaste klanten dan zo onverschillig?
Lees verder..
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek Verkoopgesprek - 6,8 (151 stemmen) - 4 reacties Het is zaak de nieuwsgierigheid van de prospect te prikkelen. Zorg dat u niet behoort tot een van de vele verkopers met ongelukkige gespreksopeningen.
Lees verder..
Vreemden vervelen: populair tijdverdrijf onder verkopers! Netwerken - 7,5 (8 stemmen) - 3 reacties Ken je de uitspraak: Het maakt niet uit wie je bént maar wie je ként? Vast wel en er zit veel waars in deze wijsheid. Relevanter echter dan wie jíj kent, is hoeveel mensen jou kennen.
Lees verder..
Tien openingszinnen als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 5,1 (45 stemmen) - 16 reacties De openingszin bij telefonische koude acquisitie, de eerste tien seconden, bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..