|
|
|
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie
Cold Calling - 7,1 (402 stemmen) - 114 reacties
De openingszin bij telefonische koude acquisitie bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt. Het is dan ook zaak dat u zich goed voorbereid wilt u uw doel halen: de afspraak maken.
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product
Bezwaren - 7,8 (30 stemmen) - 3 reacties
U bent nog niet binnen of de klant heeft al bezwaren tegen uw product. Er is een simpele oplossing!
|
Lees verder..
|
|
|
Loop eens binnen bij uw prospect
Acquisitie - 7,7 (30 stemmen) - 5 reacties
Als u binnen wilt komen bij een prospect, is het een goed idee om eens binnen te stappen. Uw opening is dan van levensbelang. Deze voorbeelden kunnen u helpen.
|
Lees verder..
|
|
|
Gespreksopeningen voor vaste klanten
Klantenbinding - 7,2 (18 stemmen) - 1 reacties
Vindt u het prettig om als een meubelstuk behandeld te worden? Of heeft u liever het gevoel bijzonder te zijn? De antwoorden liggen voor de hand. Maar waarom behandelen sommige verkopers hun vaste klanten dan zo onverschillig?
|
Lees verder..
|
|
|
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek
Verkoopgesprek - 6,8 (151 stemmen) - 4 reacties
Het is zaak de nieuwsgierigheid van de prospect te prikkelen. Zorg dat u niet behoort tot een van de vele verkopers met ongelukkige gespreksopeningen.
|
Lees verder..
|
|
|
Vreemden vervelen: populair tijdverdrijf onder verkopers!
Netwerken - 7,5 (8 stemmen) - 3 reacties
Ken je de uitspraak: Het maakt niet uit wie je bént maar wie je ként? Vast wel en er zit veel waars in deze wijsheid. Relevanter echter dan wie jíj kent, is hoeveel mensen jou kennen.
|
Lees verder..
|
|
|
Tien openingszinnen als opwarmer bij koude acquisitie
Cold Calling - 5,1 (45 stemmen) - 16 reacties
De openingszin bij telefonische koude acquisitie, de eerste tien seconden, bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt.
|
Lees verder..
|
|
|
|