Alle artikelen over Gespreksopening

De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 7,1 (372 stemmen) - 109 reacties De openingszin bij telefonische koude acquisitie bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt. Het is dan ook zaak dat u zich goed voorbereid wilt u uw doel halen: de afspraak maken.
Lees verder..
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product Bezwaren - 7,8 (30 stemmen) - 3 reacties U bent nog niet binnen of de klant heeft al bezwaren tegen uw product. Er is een simpele oplossing!
Lees verder..
Loop eens binnen bij uw prospect Acquisitie - 7,7 (29 stemmen) - 5 reacties Als u binnen wilt komen bij een prospect, is het een goed idee om eens binnen te stappen. Uw opening is dan van levensbelang. Deze voorbeelden kunnen u helpen.
Lees verder..
Gespreksopeningen voor vaste klanten Klantenbinding - 7,2 (18 stemmen) - 1 reacties Vindt u het prettig om als een meubelstuk behandeld te worden? Of heeft u liever het gevoel bijzonder te zijn? De antwoorden liggen voor de hand. Maar waarom behandelen sommige verkopers hun vaste klanten dan zo onverschillig?
Lees verder..
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek Verkoopgesprek - 6,8 (126 stemmen) - 4 reacties Het is zaak de nieuwsgierigheid van de prospect te prikkelen. Zorg dat u niet behoort tot een van de vele verkopers met ongelukkige gespreksopeningen.
Lees verder..
Vreemden vervelen: populair tijdverdrijf onder verkopers! Netwerken - 7,5 (8 stemmen) - 3 reacties Ken je de uitspraak: Het maakt niet uit wie je bént maar wie je ként? Vast wel en er zit veel waars in deze wijsheid. Relevanter echter dan wie jíj kent, is hoeveel mensen jou kennen.
Lees verder..
Tien openingszinnen als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 5,0 (44 stemmen) - 16 reacties De openingszin bij telefonische koude acquisitie, de eerste tien seconden, bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..