|
|
|
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie
Cold Calling - 7,1 (402 stemmen) - 114 reacties
De openingszin bij telefonische koude acquisitie bepaalt of de prospect u uitnodigt meer te vertellen of dat-ie eenvoudigweg ophangt. Het is dan ook zaak dat u zich goed voorbereid wilt u uw doel halen: de afspraak maken.
|
Lees verder..
|
|
|
De Elevator Pitch
Klantencontact - 7,6 (370 stemmen) - 52 reacties
U krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk, daarom is het paraat hebben van diverse Elevator Pitches afgestemd op de doelgroep noodzakelijk. Maak uzelf onsterfelijk in de ogen van uw prospect met deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
De elevator-pitch bij koude acquisitie: meat on the bones
Cold Calling - 7,2 (37 stemmen) - 6 reacties
De elevator-pitch bij (telefonische) koude acquisitie geeft de gelegenheid om kort en krachtig aan te geven wat je de klant te bieden hebt, gebaseerd op zijn behoeften.
|
Lees verder..
|
|
|
U bent eigenlijk een Homo Ludens...
Vertrouwen - 7,4 (10 stemmen)
Staat u wel eens bewust stil bij de ervaring van uw klanten met uw organisatie? Hoe ervaren zij de producten en dienstverlening? En hoe ervaren zij de mensen? Klanten voor wie deze ervaring een belevenis is, komen terug en zijn uw ambassadeurs.
|
Lees verder..
|
|
|
Personal Branding
Zelfontwikkeling - 6,1 (11 stemmen) - 2 reacties
Personal Branding kenmerkt de associaties, beelden en emoties die je naam bij anderen oproept. Personal branding is een manier om jezelf duidelijk op de kaart te zetten.
|
Lees verder..
|
|
|
|