|
|
Het benaderen van CEO’s via Linkedin
Koude acquisitie - 9,1 (50 stemmen) - 3 reacties
In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe het anders kan.
|
Lees verder..
|
|
|
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals
Social Media - 9,4 (40 stemmen) - 4 reacties
Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen marketingverantwoordelijkheid. Een onderdeel hiervan is content voor LinkedIn. Maak gebruik van deze vijf tips voor de perfecte Linkedin update.
|
Lees verder..
|
|
|
10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers
Social selling - 8,3 (15 stemmen) - 1 reacties
Social Selling gaat niet alleen maar over sociale netwerken. Met deze 10 basis eigenschappen, die u dagelijks kunt inzetten, wordt u een effectieve Social Seller.
|
Lees verder..
|
|
|
Een kwalitatieve salespipeline in 11 stappen
LinkedIn - 8,9 (9 stemmen) - 2 reacties
Social Selling is de tijdsinvestering dubbel en dwars waard. Toch leveren de meeste sociale media workshops weinig resultaat. Hoe dan wel?
|
Lees verder..
|
|
|
Praat niet over uw kwaliteiten, laat ze zien
Social Media - 7,9 (14 stemmen) - 12 reacties
Praten over uzelf is meestal ineffectief, het lijkt al snel opscheppen. Gebruik deze tips om op sociale media op een positieve manier uw kwaliteiten te tonen.
|
Lees verder..
|
|
|
Twee essentiële onderdelen van uw LinkedIn-profiel
LinkedIn - 7,8 (12 stemmen)
Wat is het eerste waar u naar kijkt als u een LinkedIn-profiel voor het eerst ziet? Precies: de foto, die trekt als eerste de aandacht. Hoe ziet uw foto eruit? En wat staat er in uw headline?
|
Lees verder..
|
|
|
Worstelen met Twitter, Facebook en LinkedIn
Social Media - 8,0 (44 stemmen) - 14 reacties
Als eigenaar van een commercieel bedrijf met zo'n 80 fulltime medewerkers worstel ik met de vraag hoe om te gaan met Twitter en Facebook en LinkedIn.
|
Lees verder..
|
|
|
Social Selling als internet dating?!
Koude Acquisitie - 9,0 (41 stemmen) - 1 reacties
Wie druk is op sociale media maar de interactie vergeet doet niets anders dan ouderwetse marketingpromotie. Lees hoe u social media kunt gebruiken zodat u er ook echt iets aan heeft.
|
Lees verder..
|
|
|
Is koud bellen nog wel van deze tijd?
Koude Acquisitie - 8,5 (37 stemmen) - 10 reacties
Koud bellen of social media marketing? Laat u niet misleiden, het een is niet dood, het ander geen wondermiddel.
|
Lees verder..
|
|
|
Telesales en Social Media - een prachtig huwelijk
After-sales - 8,0 (1 stemmen)
Negen van de tien relaties beschouwen 'telesales' niet als een verkoop-, maar als een servicegesprek. De mogelijkheden om daarop in te spelen zijn het afgelopen decennium enorm uitgebreid. Leer ze te benutten.
|
Lees verder..
|
|
|
De wereld wordt steeds kleiner
Social Media - 7,2 (6 stemmen) - 4 reacties
Social media is een niet meer weg te denken fenomeen waarmee iedereen voordeel kan behalen. Onvoorstelbaar dat velen dit letterlijk links laten liggen.
|
Lees verder..
|
|
|
Twitteren als verkoper: doen of laten…?
Koude Acquisitie - 7,5 (11 stemmen) - 3 reacties
Het zal u niet ontgaan zijn dat Twitter HOT is en er inmiddels wereldwijd meer dan 300 miljoen Twitter accounts zijn. Wellicht hebt u zelf ook een Twitter-account, maar vraag u zich af of u ook zakelijk, als verkoper, zou moeten gaan Twitteren of dat u uw verkoopgekwetter voor uzelf houdt…
|
Lees verder..
|
|
|
Social sales: verkopen, vertellen, luisteren of SCHREEUWEN
Social Media - 5,8 (11 stemmen) - 2 reacties
Voordat ik begin met mijn daadwerkelijke artikel, neem ik jullie graag mee naar het verleden. Vroeger was het leven erg simpel. Je had verkopers, marketeers en communicatiemedewerkers in een organisatie. Elk van hun had een duidelijke functie:
|
Lees verder..
|