Alle artikelen over Social Media

Content op LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten LinkedIn - 8,8 (9 stemmen) - 5 reacties LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten, wanneer u uw inhoudelijke kennis toont aan de buitenwereld. Maar welke content gaat u plaatsen? En waar? En hoe?
Lees verder..
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals Social Media - 9,5 (31 stemmen) - 4 reacties Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen marketingverantwoordelijkheid. Een onderdeel hiervan is content voor LinkedIn. Maak gebruik van deze vijf tips voor de perfecte Linkedin update.
Lees verder..
10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers Social selling - 8,3 (15 stemmen) - 1 reacties Social Selling gaat niet alleen maar over sociale netwerken. Met deze 10 basis eigenschappen, die u dagelijks kunt inzetten, wordt u een effectieve Social Seller.
Lees verder..
Een kwalitatieve salespipeline in 11 stappen LinkedIn - 8,9 (9 stemmen) - 2 reacties Social Selling is de tijdsinvestering dubbel en dwars waard. Toch leveren de meeste sociale media workshops weinig resultaat. Hoe dan wel?
Lees verder..
Praat niet over uw kwaliteiten, laat ze zien Social Media - 8,3 (12 stemmen) - 12 reacties Praten over uzelf is meestal ineffectief, het lijkt al snel opscheppen. Gebruik deze tips om op sociale media op een positieve manier uw kwaliteiten te tonen.
Lees verder..
Twee essentiële onderdelen van uw LinkedIn-profiel LinkedIn - 7,8 (12 stemmen) Wat is het eerste waar u naar kijkt als u een LinkedIn-profiel voor het eerst ziet? Precies: de foto, die trekt als eerste de aandacht. Hoe ziet uw foto eruit? En wat staat er in uw headline?
Lees verder..
Worstelen met Twitter, Facebook en LinkedIn Social Media - 8,0 (44 stemmen) - 14 reacties Als eigenaar van een commercieel bedrijf met zo'n 80 fulltime medewerkers worstel ik met de vraag hoe om te gaan met Twitter en Facebook en LinkedIn.
Lees verder..
Social Selling als internet dating?! Koude Acquisitie - 9,0 (41 stemmen) - 1 reacties Wie druk is op sociale media maar de interactie vergeet doet niets anders dan ouderwetse marketingpromotie. Lees hoe u social media kunt gebruiken zodat u er ook echt iets aan heeft.
Lees verder..
Is koud bellen nog wel van deze tijd? Koude Acquisitie - 8,5 (37 stemmen) - 10 reacties Koud bellen of social media marketing? Laat u niet misleiden, het een is niet dood, het ander geen wondermiddel.
Lees verder..
Telesales en Social Media - een prachtig huwelijk After-sales - 8,0 (1 stemmen) Negen van de tien relaties beschouwen 'telesales' niet als een verkoop-, maar als een servicegesprek. De mogelijkheden om daarop in te spelen zijn het afgelopen decennium enorm uitgebreid. Leer ze te benutten.
Lees verder..
De wereld wordt steeds kleiner Social Media - 7,2 (6 stemmen) - 4 reacties Social media is een niet meer weg te denken fenomeen waarmee iedereen voordeel kan behalen. Onvoorstelbaar dat velen dit letterlijk links laten liggen.
Lees verder..
Twitteren als verkoper: doen of laten…? Koude Acquisitie - 7,5 (11 stemmen) - 3 reacties Het zal u niet ontgaan zijn dat Twitter HOT is en er inmiddels wereldwijd meer dan 300 miljoen Twitter accounts zijn. Wellicht hebt u zelf ook een Twitter-account, maar vraag u zich af of u ook zakelijk, als verkoper, zou moeten gaan Twitteren of dat u uw verkoopgekwetter voor uzelf houdt…
Lees verder..
Social sales: verkopen, vertellen, luisteren of SCHREEUWEN Social Media - 5,8 (11 stemmen) - 2 reacties Voordat ik begin met mijn daadwerkelijke artikel, neem ik jullie graag mee naar het verleden. Vroeger was het leven erg simpel. Je had verkopers, marketeers en communicatiemedewerkers in een organisatie. Elk van hun had een duidelijke functie:
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..