Alle artikelen over Nieuwe klanten

Blijf de concurrentie een stap voor Acquisitie Bedrijven die succesvol zijn in sales leggen op tijd een proces vast om een 'new business accelerator' te creëren. Hier is een driestappenplan waarmee je dit zelf ook kan doen.
Lees verder..
Slim om met dummies te werken Adviserend Verkopen - 9,0 (2 stemmen) - 2 reacties Uw klant als een dummie behandelen en uzelf als een expert neerzetten... dat lijkt gedurfd. Toch is de boekenreeks ‘voor dummies’ al jaren een groot succes. Ontdek hier hoe u ‘de dummie-aanpak’ in kan zetten.
Lees verder..
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen? Adressen verzamelen - 9,4 (25 stemmen) - 1 reacties Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de shredder? Lees alle antwoorden en doe je voordeel met deze tips voor een optimale hitlist.
Lees verder..
Nieuwe business via nieuwe kanalen Nieuwe klanten - 7,8 (26 stemmen) Hoe zorg je ervoor dat jij als eerste aan tafel zit bij je prospects? En hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen je demo te zien krijgen? Gebruik deze tips!
Lees verder..
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden Netwerken - 8,9 (31 stemmen) - 1 reacties Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden?
Lees verder..
Hunters: hebben we die nodig? Acquisitie - 7,7 (29 stemmen) - 7 reacties Waarom zou u nog nieuwe klanten werven, als u al moeite heeft om uw bestaande klanten voldoende aandacht te geven? Op nóg meer klanten zit u toch niet te wachten? Of toch wel ...?
Lees verder..
Herken het kaf tussen het koren Kwalificeren - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties Alle dingen die te mooi lijken om waar te zijn, kosten uiteindelijk alleen maar geld. Zes signalen die aangeven dat uw koper wel eens niet serieus zou kunnen zijn, en zes gepaste reacties!
Lees verder..
Nieuwe klanten zoeken doet pijn! Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 11 reacties "De verkopen blijven achter en daar moeten we verandering in brengen!" Veel verkopers zullen deze zin tijdens één van hun verkoopvergadering gehoord hebben.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..