|
|
|
Blijf de concurrentie een stap voor
Acquisitie
Bedrijven die succesvol zijn in sales leggen op tijd een proces vast om een 'new business accelerator' te creëren. Hier is een driestappenplan waarmee je dit zelf ook kan doen.
|
Lees verder..
|
|
|
Slim om met dummies te werken
Adviserend Verkopen - 9,0 (2 stemmen) - 2 reacties
Uw klant als een dummie behandelen en uzelf als een expert neerzetten... dat lijkt gedurfd. Toch is de boekenreeks ‘voor dummies’ al jaren een groot succes. Ontdek hier hoe u ‘de dummie-aanpak’ in kan zetten.
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen?
Adressen verzamelen - 9,4 (25 stemmen) - 1 reacties
Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de shredder? Lees alle antwoorden en doe je voordeel met deze tips voor een optimale hitlist.
|
Lees verder..
|
|
|
Nieuwe business via nieuwe kanalen
Nieuwe klanten - 7,8 (26 stemmen)
Hoe zorg je ervoor dat jij als eerste aan tafel zit bij je prospects? En hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen je demo te zien krijgen? Gebruik deze tips!
|
Lees verder..
|
|
|
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden
Netwerken - 8,9 (31 stemmen) - 1 reacties
Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden?
|
Lees verder..
|
|
|
Hunters: hebben we die nodig?
Acquisitie - 7,7 (29 stemmen) - 7 reacties
Waarom zou u nog nieuwe klanten werven, als u al moeite heeft om uw bestaande klanten voldoende aandacht te geven? Op nóg meer klanten zit u toch niet te wachten? Of toch wel ...?
|
Lees verder..
|
|
|
Herken het kaf tussen het koren
Kwalificeren - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties
Alle dingen die te mooi lijken om waar te zijn, kosten uiteindelijk alleen maar geld. Zes signalen die aangeven dat uw koper wel eens niet serieus zou kunnen zijn, en zes gepaste reacties!
|
Lees verder..
|
|
|
Nieuwe klanten zoeken doet pijn!
Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 11 reacties
"De verkopen blijven achter en daar moeten we verandering in brengen!" Veel verkopers zullen deze zin tijdens één van hun verkoopvergadering gehoord hebben.
|
Lees verder..
|
|
|
|