Alle artikelen over Leads

De 5 mooiste social selling kansen voor 2017 Social selling - 7,4 (11 stemmen) - 1 reacties Social selling wordt met het jaar belangrijker. Waar liggen uw mogelijkheden en wat is daar voor nodig? Advies en tips over de ontwikkelingen die dit jaar gaat brengen.
Lees verder..
Vijf manieren om opdrachten te verliezen (en hoe u dat kunt voorkomen) Verkoopsucces - 8,8 (10 stemmen) Wat hebben voorbereiding, het horn-effect, luisteren, koopgedrag en koopspanning met elkaar gemeen? Ze kunnen uw resultaten maken of breken. 5 tips voor meer verkoopsucces.
Lees verder..
Vergroot de slagingskans van offertes Offertes - 8,2 (21 stemmen) - 1 reacties De slagingskans van offertes ligt meestal tussen de 10 en 30%. Verhoog deze kans aanzienlijk met gekwalificeerde leads en een nieuwe kijk op het begrip offerte.
Lees verder..
Hoe komt u aan goede leads? Prospects - 6,9 (32 stemmen) - 5 reacties Leads zijn een snelle weg naar meer resultaten. Een goede lead zal leiden naar een nieuw contact en een verkoop, mits juist aangepakt. Hoe komt u aan leads? Hoe kwalificeert u hen? Enkele tips.
Lees verder..
In vijf stappen naar een betere opvolging van leads Leads - 7,0 (15 stemmen) - 2 reacties Vrijwel elke organisatie kent horror verhalen over leads die ergens in het systeem wegkwijnen. Het bedrijfsleven verspilt per jaar miljoenen euro's bij het verzamelen en opvolgen van leads.
Lees verder..
Wilt u meer leads of betere leads? Leads - 5,8 (4 stemmen) - 1 reacties Uw target halen? Veel verkopers zien meer leads als de oplossing. Het is natuurlijk verstandiger om u te richten op kwalitatief goede leads. Maar hoe?
Lees verder..
Het opvolgen van internetleads Leads - 7,3 (4 stemmen) - 3 reacties Met een website kunnen veel potentiële klanten wor­den bereikt. Wat gebeurt er eigenlijk met de leads die daaruit voortkomen? Dat is onderzocht!
Lees verder..
Zoek geen leads, wordt een lead voor uw prospects Leads - 7,0 (26 stemmen) - 8 reacties Succes in verkopen heeft niet zozeer te maken met wat u kunt, als wel met wie u kent en hoe goed u uzelf kenbaar maakt. Wat is het verband tussen verkoopresultaten en bekendheid bij de klant?
Lees verder..
Correct opvolgen van leads is een goudmijn Leads - 6,3 (11 stemmen) - 1 reacties Hoe snel reageert u op informatieaanvragen via uw website? Of reageert u helemaal niet? Of stuurt u snel een standaardinformatiepakketje? En blijft het daarna akelig stil? Dan is de kans groot dat u veel mooie kansen laat liggen.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..