|
|
Omarm ieder bezwaar
Bezwaren - 7,8 (11 stemmen) - 1 reacties
Bezwaren kunnen verdraaid lastig zijn. Maar, ze bieden ook kansen. Lees hier hoe je uit een bezwaar meer verkoopsucces haalt.
|
Lees verder..
|
|
|
What’s in it for me?
Prijs
Bij een aankoop is de waarde ervan voor de koper doorslaggevend. Nooit de prijs! Wat heeft je klant aan jouw product of dienst? Wat winnen ze ermee? Verander van strategie!
|
Lees verder..
|
|
|
Echte klantgerichtheid is vaak ver te zoeken
Klantenkennis - 9,3 (3 stemmen) - 1 reacties
Roepen dat klantgerichtheid hoog in jullie vaandel staat en daadwerkelijk klantgericht werken, dat zijn vaak twee heel verschillende dingen. Breng ze bij elkaar voor meer verkoopsucces.
|
Lees verder..
|
|
|
Kan AI het winnen van de klikfactor?
Accountmanagement - 8,7 (3 stemmen) - 1 reacties
In een wereld van geautomatiseerde berichten zal de persoonlijke touch toch weer het verschil gaan maken. Lees hier hoe je dat aanpakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Zorg dat je niet schaakmat komt te staan
Prijs - 7,2 (10 stemmen)
Prijsonderhandeling is vaak een schaakspel en verkopers komen vaker wel dan niet schaakmat te staan. Lees hier wat je daaraan kan doen.
|
Lees verder..
|
|
|
Tien ideeën om de beste kennis op te doen
Zelfontwikkeling - 8,6 (10 stemmen) - 1 reacties
Als salesprofessional moet je alle relevante kennis over je markt en het vakgebied van je klanten verwerven. De beste tien ideeën hoe dit aan te pakken staan in dit artikel op een rijtje.
|
Lees verder..
|
|
|
Blinde vlekken als competitief voordeel
Acquisitie - 10,0 (40 stemmen) - 1 reacties
Logica wordt in het zakenleven meer gewaardeerd dan verbeelding. Dit leidt tot blinde vlekken en daar liggen jouw verkoopkansen! Lees hier waarom en hoe.
|
Lees verder..
|
|
|
Sales tijdens Corona: Focus op 1 centrale vraag
Salesstrategie - 7,2 (9 stemmen)
Cijfers staan onder druk. Bestaande klanten stellen investeringen uit. Nieuwe klanten wachten af. Zo blijf je effectief verkopen.
|
Lees verder..
|
|
|
Verkoop mij deze pen maar eens!
Verkooptechniek - 7,7 (57 stemmen) - 4 reacties
Heeft u deze vraag wel eens gehad tijdens een sollicitatie of een verkooptraining? Ontdek wat u kunt leren van the Wolf of Wallstreet...
|
Lees verder..
|
|
|
Van een welwillende klant naar een klant die wat wil
Klantenkennis - 8,8 (5 stemmen)
Om te kunnen leren van geschiedenis is kennis ervan nodig. Hoe zat het ook alweer met alle ontwikkelingen in de verkoop, en wat kan je ermee voor de toekomst? Ontdek het hier.
|
Lees verder..
|
|
|
Verkopen aan andere generaties
Klantenkennis - 9,0 (8 stemmen)
Bent u een Babyboomer, Generatie X-er of een Millenial? Wat het antwoord ook is, met deze tips kunt u beter omgaan met de twee andere generaties en uw verkoopkansen verhogen.
|
Lees verder..
|
|
|
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
Verkoopstrategie - 8,6 (11 stemmen) - 2 reacties
Samen met de klant de beste oplossing ontwikkelen, dat is de toekomst van sales. Duik mee in de theorie van het Co-kwalificeren.
|
Lees verder..
|
|
|
De belangrijkste pijler van succes in de verkoop
Klantenkennis - 8,1 (8 stemmen) - 5 reacties
|
Lees verder..
|
|
|
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’
Klantenkennis - 8,1 (14 stemmen)
Goede gesprekken zijn fijn, effectieve gesprekken halen opdrachten binnen. Heel veel in uw pijplijn maar uiteindelijk toch weinig echt resultaat? Lees hoe dat komt en wat eraan te doen is.
|
Lees verder..
|
|
|
Schrijf om te scoren
Offertes - 7,0 (5 stemmen) - 1 reacties
Denk als uw klant. Winnend schrijven is geen kunst, als u dit advies ter harte neemt.
|
Lees verder..
|
|
|
De psychologie van prijzen
Prijs - 8,7 (18 stemmen)
Laat uw prijs niet afhangen van wat de klant wil kopen, maar van wat u wil dat de klant koopt. Een korte en krachtige opstap naar meer prijswijsheid.
|
Lees verder..
|
|
|
Verkopers hebben het druk, druk, druk ... maar waarmee?!
Verkoopstrategie - 7,8 (29 stemmen)
Verkopers hebben het druk en staan onder druk. De klant hangt er een beetje bij, de toekomst van het bedrijf ook. Tips voor een frisse kijk op wat echt belangrijk is voor uw resultaat.
|
Lees verder..
|
|
|
Is uw contactpersoon een marionet?
Verkoopgesprek - 7,5 (2 stemmen) - 2 reacties
U twijfelt of de persoon tegenover u aan tafel wel beslissingsbevoegdheid heeft. Elke verkoper kent deze situatie. Maar wat te doen?
|
Lees verder..
|
|
|
'Preventief ruimen!'
Onderhandelen - 7,0 (21 stemmen) - 4 reacties
De meest eenvoudige manier om de macht van inkopers in te perken is te zorgen dat er weinig te vergelijken valt. Lees hoe u dat doet, en hoe u nog verder kunt gaan.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat is uw toegevoegde waarde?
Verkoopstrategie - 7,7 (55 stemmen) - 9 reacties
De gemiddelde klant bestaat niet, toch leveren veel verkopers nog altijd gemiddelde producten voor gemiddelde klanten. Hoe zorgt u dat u bovengemiddeld wordt?
|
Lees verder..
|
Als de klant afhaakt
Klantenkennis - 7,7 (83 stemmen) - 5 reacties
|
Kennen wij onze klanten écht?
Klantenkennis - 7,7 (16 stemmen) - 2 reacties
|
Verkoopstrategieën
Verkoopstrategie - 5,6 (61 stemmen) - 13 reacties
|
CRM: verdiep het contact met uw prospects
CRM - 6,8 (18 stemmen) - 6 reacties
|
Strategische voorbereiding op het klantengesprek
Strategie - 6,6 (37 stemmen) - 3 reacties
|
Stop te verkopen wat u hebt!
Productkennis - 7,8 (6 stemmen)
|
Wie kwalificeert wie?
Kwalificeren - 7,1 (17 stemmen) - 1 reacties
|
Kent u het koopgedrag van uw klanten?
Klantenkennis - 5,3 (8 stemmen)
|
Klantenkennis?
Klantenkennis - 8,0 (1 stemmen) - 4 reacties
|
De klant achter de klant
Referenties - 4,5 (2 stemmen) - 2 reacties
|
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
Acquisitie - 9,5 (4 stemmen) - 3 reacties
|
Wie heeft de belangrijkste functie?
Klantenkennis - 5,8 (12 stemmen)
|