|
|
|
De klant een nieuw verhaal laten schrijven
Koude acquisitie - 9,7 (17 stemmen)
Klanten creëren verhalen om hun status quo te rechtvaardigen. Aan u de taak om de klant dit verhaal te laten herschrijven, met u als leverancier in plaats van de concurrent. Ontdek hier hoe dat werkt.
|
Lees verder..
|
|
|
Verkopen met een “glazen bol”
Acquisitie - 9,2 (19 stemmen)
Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen.
|
Lees verder..
|
|
|
Bent u oplossingsgericht of procesgericht?
Consultative Selling - 8,0 (4 stemmen)
Verkoopgesprekken gaan niet alleen over de oplossing, maar ook over het proces. Richt u meer op het proces en ga effectiever verkopen.
|
Lees verder..
|
|
|
7 uitgangspunten voor het succesvol verkopen van diensten
Consultative Selling - 7,6 (22 stemmen)
Consultative Selling of Solution Selling? Het maakt niet uit. Beide methodes hebben dezelfde grondbeginselen. Daarop baseren wij 7 uitgangspunten voor het succesvol verkopen van diensten.
|
Lees verder..
|
|
|
Niet verkopen, maar waarde aantonen
Consultative Selling - 8,5 (17 stemmen) - 1 reacties
Het verkopen van diensten slaagt gemiddeld in minder dan de helft van de gevallen. Wilt u daar verandering in brengen? Pas dan uw strategie aan met deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Breng uw klant in trance
Acquisitie - 9,4 (25 stemmen)
Hoe krijgen we een emotioneel proces rationeel onder controle? Ontdek hier het antwoord en verhoog uw closing rates.
|
Lees verder..
|
|
|
Veranderende eisen aan verkopers
Consultative Selling - 6,7 (27 stemmen) - 8 reacties
Veranderende omstandigheden stellen aanvullende eisen aan verkopers. Over welke kwaliteiten moet een verkoper beschikken om in hedendaagse, dynamische en competitieve markten succesvol te zijn en te blijven?
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe verkoopt u volgens de SPIN-methode?
SPIN - 7,3 (83 stemmen) - 6 reacties
Het heeft lang geduurd voordat men het verkoopproces op een wetenschappelijke manier ging onderzoeken. Dat is dankzij Neil Rackham en zijn SPIN-methode veranderd.
|
Lees verder..
|
|
|
In deze tijd moet je vooral Vercoöpen
Consultative Selling - 4,7 (3 stemmen) - 1 reacties
Vercoöpen: het aanwenden van coöperatief gedrag komt haast in geen enkele salestraining aan de orde. Grijp daarom nu de kans om als een van de eersten u op dit gebied te onderscheiden. Let op het werkt echt!
|
Lees verder..
|
|
|
SPIN, een veel toegepaste vraagtechniek
Vraagtechniek - 6,5 (170 stemmen) - 19 reacties
Spin® is een veel gebruikte vraagtechniek, bedoeld voor verkoop van 'dure' producten en services. Het acroniem staat voor: Situatie, Probleem, Implicatie en Need payoff vragen. Spin werd ontwikkeld door Neil Rackham.
|
Lees verder..
|
|
|
Grote orders binnenhalen
SPIN - 6,1 (15 stemmen)
Bespreking van het het boek "SPIN Verkooptechniek" waarin de schrijver, Neil Rackham, uitlegt hoe u grote orders kunt binnenhalen.
|
Lees verder..
|
|
|
|