|
|
|
De klant is een VIP en de accountmanager is verantwoordelijk
Relatiebeheer
Het belang van goed relatiebeheer kan niet genoeg worden benadrukt. Zeker nu de klant van ‘koning’ een VIP is geworden.
|
Lees verder..
|
|
|
Acquisitie en je CRM
Acquisitie - 9,0 (1 stemmen)
Acquisitie en CRM, twee ondergeschoven kindjes in het land van de sales. Er is altijd wel iets wat meer haast heeft. Maar ‘doen we straks wel’ kost klanten, en veel ook.
|
Lees verder..
|
|
|
Laat de buitendienst niet binnen blijven.
Relatiebeheer - 6,6 (10 stemmen) - 2 reacties
Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je dat ze met plezier klanten blijven binnenhalen?
|
Lees verder..
|
|
|
Het nieuwe normaal of het nieuwe verkopen?!
Veranderingen in de Verkoop - 8,9 (14 stemmen)
Covid-19 is nieuw en daarmee lijkt alles anders te worden. ‘Het nieuwe verkopen’; bestaat het, en zo ja, wat moet je er dan mee? Een analyse en tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Omzet met videoconferencing
Koude acquisitie - 9,3 (18 stemmen) - 1 reacties
Doordat we noodgedwongen niet meer face-to-face kunnen samenzitten met onze klanten kunnen we onze verkoopgesprekken op een andere manier gaan managen. #covid19
|
Lees verder..
|
|
|
Een vliegende start in het nieuwe jaar
Afspraken - 8,9 (34 stemmen) - 5 reacties
Gas terugnemen in december? Geen sprake van. Juist deze maand biedt kansen. Bekijk vier tips om ze te grijpen.
|
Lees verder..
|
|
|
De ‘seven-year itch’, bron van gevaren en kansen
Klantenbinding - 8,6 (8 stemmen) - 1 reacties
Het is bekend dat organisaties eens in de zoveel tijd weer eens vers bloed willen. Laat dit fenomeen in uw voordeel werken!
|
Lees verder..
|
|
|
Een prijsdrukverlagend middel
Prijsdruk - 8,9 (18 stemmen) - 1 reacties
Wist u dat we onszelf allemaal chronisch overschatten? En belangrijker: wat betekent dat inzicht voor uw zakelijke relaties? Met het antwoord kunt u de prijsdruk te lijf gaan.
|
Lees verder..
|
|
|
|