Alle artikelen over Prijs

What’s in it for me? Prijs Bij een aankoop is de waarde ervan voor de koper doorslaggevend. Nooit de prijs! Wat heeft je klant aan jouw product of dienst? Wat winnen ze ermee? Verander van strategie!
Lees verder..
Leer van tweedehands autoverkopers Prijsbezwaren - 7,5 (44 stemmen) - 3 reacties Aan prijsbezwaren valt niet te ontkomen. Hoe bereidt u zich daar effectief op voor? Leer van ervaren verkopers van tweedehands auto's.
Lees verder..
Duurder zijn is zo gek nog niet Prijs - 7,9 (35 stemmen) - 3 reacties Aan een lage prijs of hoge korting kleven 3 bijzonder grote nadelen. Lees hier over 4 technieken om met uw hogere prijs toch de deal binnen te halen.
Lees verder..
Hoe breng je een prijsverhoging? Prijs - 8,2 (11 stemmen) - 1 reacties Prijsverhogingen communiceren ligt gevoelig, maar juist door zoiets als de huidige inflatie staan veel verkopers voor die opgave. Lees hier hoe je dat succesvol aanpakt.
Lees verder..
Zorg dat je niet schaakmat komt te staan Prijs - 7,2 (10 stemmen) Prijsonderhandeling is vaak een schaakspel en verkopers komen vaker wel dan niet schaakmat te staan. Lees hier wat je daaraan kan doen.
Lees verder..
'De korting is uitverkocht' Prijsbezwaren - 8,3 (16 stemmen) - 3 reacties De presentatie van de prijs vormt vaak het grootste struikelblok in een verkoopgesprek. Hoe breng je zo’n gesprek tot een goed einde?
Lees verder..
Duurder zijn is zo gek nog niet; 4 verkooptechieken Prijs - 8,1 (40 stemmen) - 2 reacties Goedkoper zijn dan uw concurrenten lijkt erg aantrekkelijk, maar kan u ernstig tegenwerken. Ontdek 3 redenen en 4 verkooptechnieken voor een hogere prijs.
Lees verder..
Sorry, de offerte gaat niet door Offertes - 7,6 (46 stemmen) - 1 reacties Elke sales professional verliest opdrachten, ook topverkopers. Het verschil is dat zij zich sneller herpakken dan de gemiddelde verkoper. Hoe doen ze dat?
Lees verder..
Voorkom dat u verliest van de concurrent Opdracht verliezen - 9,0 (17 stemmen) We verliezen deals vaak om andere redenen dan waarom we ze winnen. Dat is vreemd. Lees mee wat er mis gaat in die redenering en leer uw concurrenten overtreffen.
Lees verder..
Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd? Prijsdruk - 8,2 (9 stemmen) Het aantal prospects dat afwijst op prijs is vele malen hoger dan het aantal prospects dat werkelijk niet te spreken is over de prijs. Ontdek hoe dat zit en wat u met deze kennis kunt doen.
Lees verder..
Kunt u een mooi prijsje maken? Prijs - 8,1 (55 stemmen) - 2 reacties De vraag om een 'prijsje te maken' is niet het langverwachte koopsignaal, maar een red alert. Ontdek hoe u hier het beste mee om kunt gaan.
Lees verder..
Meningen en feiten: bent u te duur?! Prijsdruk - 7,7 (41 stemmen) - 5 reacties Wist u dat mensen vrijwel niet van een eerder ingenomen standpunt zijn af te brengen? Lees hoe u effectief kan leren omgaan met iedereen die “weet” dat u te duur bent.
Lees verder..
Offertes verliezen op prijs? Onzin! Offertes - 7,5 (27 stemmen) - 4 reacties Een offerte is veel meer dan een scherpe prijs. Sterker nog, de prijs in de offerte is vaak bijzaak. Lees waar het echt om draait in offertes.
Lees verder..
Er is maar één juiste prijs Prijs - 8,0 (20 stemmen) - 3 reacties Prijs bepalen is kosten calculeren? Toch niet! Uw kostprijs interesseert de klant niet. Pak het bepalen van uw prijs radicaal anders aan.
Lees verder..
3 strategieën om van een Prijs een prijsje te maken Prijsdruk - 7,8 (20 stemmen) - 6 reacties Getallen lijken zo helder en duidelijk van zichzelf, maar niets is minder waar. Zeker als het getal uw prijs is, kunt u ervan uitgaan dat het hier een gevoelskwestie betreft. 3 technieken hoe daarmee om te gaan.
Lees verder..
Prijsbezwaren tackelen Prijsbezwaren - 7,5 (22 stemmen) - 2 reacties Cruijff over tackelen: "Ben je niet op tijd, dan ben je óf te vroeg, óf te laat.’ Dat geldt zeker voor prijsbezwaren. Leer van de meester.
Lees verder..
De prijs als excuus Prijsdruk - 8,0 (24 stemmen) - 1 reacties Als een klant zegt dat u te duur bent, wil dat lang niet altijd zeggen dat dit ook zo is. Waarom gebruikt de klant deze smoes? Hoe herkent u dit gedrag? En wat doet u ertegen?
Lees verder..
Gek op aanbiedingen Prijs - 8,1 (16 stemmen) Vaak wordt gedacht dat klanten het liefst de laagste prijs willen, maar onderzoek toont aan dat dit niet waar is. Wat is dan wel waar en hoe kunt u daarop inspelen?
Lees verder..
Geef in elk geval geen geld Korting - 8,0 (36 stemmen) - 3 reacties Prijsbederf, een negatieve indruk, winstdaling, het ligt allemaal op de loer als u korting geeft in harde euro’s. 3 harde argumenten om het anders aan te pakken!
Lees verder..
Is het goedkoop of lijkt het goedkoop? Prijs - 7,4 (9 stemmen) - 1 reacties Klanten hebben een beeld bij de prijs die u vraagt. Dat beeld kunt u inzetten om uw winst te vergroten - ontdek hoe.
Lees verder..
De psychologie van prijzen Prijs - 8,7 (18 stemmen)
Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?! Prijs - 8,3 (14 stemmen) - 1 reacties
Er kan altijd nog 5% vanaf Prijsdruk - 7,5 (94 stemmen) - 8 reacties
Winnen op waarde, durft u? Prijs - 9,0 (27 stemmen) - 3 reacties
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs Korting - 9,1 (32 stemmen) - 4 reacties
Een Mercedes voor de prijs van een Polo Prijs - 8,2 (46 stemmen)
Draait het alleen nog maar om de prijs? Prijs - 8,2 (58 stemmen) - 8 reacties
'In onze branche is de prijsdruk pas echt hoog' Prijsdruk - 8,4 (28 stemmen) - 21 reacties
Met dit wapen verslaat u prijsvechters Acquisitie - 8,4 (69 stemmen) - 8 reacties
De psychologische prijs van een Boeing 737 Prijs - 6,8 (5 stemmen)
Uw concurrenten kiest u zelf Prijsdruk - 7,7 (33 stemmen) - 1 reacties
De kortste weg naar meer winst Prijs - 7,8 (4 stemmen) - 1 reacties
Echte of onechte prijsdruk? Prijsdruk - 8,8 (15 stemmen)
You’re my friend Onderhandelen - 9,4 (23 stemmen)
Geef nooit korting! Korting - 7,9 (64 stemmen) - 11 reacties
'Doet u mij maar de goedkoopste shit' Prijsdruk - 8,4 (17 stemmen) - 3 reacties
Gek op prijsbezwaren Prijs - 7,7 (10 stemmen) - 1 reacties
Waarom duurder zijn een goed idee is Prijs - 7,5 (41 stemmen) - 6 reacties
Een prijsdrukverlagend middel Prijsdruk - 8,9 (18 stemmen) - 1 reacties
Korting? Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?! Korting - 7,8 (38 stemmen) - 4 reacties
Een hogere prijs is pure winst Prijs - 7,6 (50 stemmen) - 12 reacties
Bukken terwijl niemand slaat Prijs - 8,5 (61 stemmen) - 14 reacties
Onderhandelt u veel over de prijs? Prijs - 7,5 (30 stemmen) - 13 reacties
"Je moet wel afdingen!" Prijs - 4,3 (4 stemmen)
Goedkoop is ook niet alles Prijs - 7,9 (65 stemmen) - 12 reacties
Uw kortingen liggen op straat Korting - 6,2 (29 stemmen) - 3 reacties
Wat doet u om klanten meer aan u te binden? Klantgerichtheid - 7,8 (38 stemmen) - 4 reacties
Is het goedkoop of lijkt het goedkoop? Prijs - 7,5 (54 stemmen) - 3 reacties
Verkopers vragen te weinig voor hun producten Prijs - 7,7 (60 stemmen) - 10 reacties
Doe mij maar een goede helm Klantbehoefte - 6,8 (5 stemmen)
Gespreksmanagement Gesprekstechniek - 5,7 (13 stemmen) - 6 reacties
Te snel toegehapt Offertes - 6,8 (13 stemmen)
De prijs is vaak niet de echte reden Prijs - 6,9 (67 stemmen) - 19 reacties
Hoe reageert u wanneer iemand (te) vroeg om een prijsopgave vraagt? Prijs - 7,3 (26 stemmen) - 2 reacties
Altijd maar die prijs ... Prijs - 7,5 (47 stemmen) - 3 reacties
De offertefabriek Offertes - 8,2 (55 stemmen) - 16 reacties
Noem niet meteen de prijs Prijs - 7,8 (8 stemmen) - 2 reacties
Kent u uw toegevoegde waarde? Prijs - 7,5 (19 stemmen) - 4 reacties
Hoeveel korting wilt u? Korting - 7,5 (111 stemmen) - 16 reacties
Hoe reageert u op offerteaanvragen? Succesfactoren - 7,0 (43 stemmen) - 2 reacties
De prijs moet geprezen worden Prijs - 7,5 (24 stemmen) - 4 reacties
De waarde van uw aanbod Prijs - 7,7 (38 stemmen) - 8 reacties
De grootste concurrent is…? Prijs - 7,0 (9 stemmen) - 5 reacties
Behoefte versus wens Prijs - 7,8 (31 stemmen) - 3 reacties
Vijf toegevoegde waardes om uw prijs te verkopen Prijs - 7,4 (10 stemmen) - 1 reacties
Als de klant zegt: Dat past niet binnen mijn budget Argumentatie - 7,6 (96 stemmen) - 8 reacties
Hoe vertel ik de klant wat het kost? Offertes - 7,7 (50 stemmen) - 10 reacties
Over prijspijn en hoe af te komen van onrendabele klanten? Prijs - 8,1 (26 stemmen) - 7 reacties
Dan moet u naar een ander Prijs - 5,0 (10 stemmen) - 9 reacties
Misschien verkoopt u te duur Prijs - 6,8 (8 stemmen)
Het noemen van de prijs = de prijs verkopen Prijs - 6,9 (14 stemmen) - 16 reacties
Dodelijke ziekte voor verkopers Prijs - 6,3 (3 stemmen) - 7 reacties
Verklein de prijs Prijs - 7,0 (1 stemmen) - 7 reacties
Een prijsverhoging in het verschiet? Prijs - 5,6 (11 stemmen) - 2 reacties
Wat u vooral niet moet doen tijdens een recessie Prijs - 7,9 (19 stemmen) - 2 reacties
Alles heeft een waarde Korting - 8,0 (2 stemmen) - 1 reacties
Hoe verkoopt u kwaliteit? Kwaliteit - 5,6 (14 stemmen) - 4 reacties
Klanten laten zich nauwelijks door de prijs leiden (herh 27-3-07) Prijs - 7,5 (62 stemmen) - 4 reacties
Hoe verkoop je waarde? Prijs - 7,3 (13 stemmen)
U verkoopt te duur! Moeilijke klanten - 5,0 (1 stemmen)
Duidelijke Offertes Offertes - 6,2 (23 stemmen)
Marges onder druk Offertes - 7,2 (23 stemmen)
Van offerte tot opdracht Offertes - 6,4 (25 stemmen) - 1 reacties
Ontsnappen aan de val Offertes - 7,6 (37 stemmen) - 1 reacties
“Dat past niet binnen mijn budget” Korting - 6,4 (21 stemmen) - 1 reacties
Loop niet harder dan de klant Verkoopgesprek - 5,9 (11 stemmen)
Omzet bepalen volgens de Scotsman-methode Offertes - 6,2 (38 stemmen) - 11 reacties
De waarde van je aanbod Offertes - 6,6 (10 stemmen) - 1 reacties
Altijd weer die prijs Offertes - 6,8 (4 stemmen)
De Eindfase halen Offertes - 1 reacties
Uw verkoopbrief beter gelezen Offertes - 6,2 (19 stemmen) - 1 reacties
De onweerstaanbare aanbieding Offertes
Offertes: tips van professionals Offertes - 7,2 (5 stemmen)
De offerte die scoort Offertes - 5,7 (27 stemmen)
AAAI-en Succesfactoren - 5,3 (4 stemmen)
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..