|
|
Marketing en sales voor softwarebedrijven
Marketing
Veel softwarebedrijven lopen vast in hun conversies. Hoe kunnen ze zich weer onderscheiden en aantrekkelijk worden? Lees het hier.
|
Lees verder..
|
|
|
Samen de B2B groei stimuleren
Salesteam - 9,3 (3 stemmen)
Nog steeds gangbaar: sales en marketing werken naast elkaar, in plaats van met elkaar. Anno nu belemmert dat de groei in B2B. Lees hier wat je daaraan kan doen.
|
Lees verder..
|
|
|
Spreek dezelfde "sales" taal
Communicatie - 9,0 (1 stemmen)
Sales speelt een belangrijke rol in de bedrijfscommunicatie. Lees hier waarom en doe je voordeel met de ACID Proof.
|
Lees verder..
|
|
|
Anti-Marketing: ga op zoek naar creators!
Marketing - 9,8 (6 stemmen)
Heb je als commerciële pro een hekel aan traditionele marketing? Lees dan hier hoe je contact maakt met de creators die in iedere organisatie te vinden zijn. Daar zit je ruimte om het anders te doen.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales
Verkoopsucces - 9,4 (5 stemmen) - 1 reacties
Jullie zijn de allerbeste. Maar dragen jullie dat ook uit? In sales werkt bescheidenheid tegen je. Lees hier waarom en hoe dat op te lossen.
|
Lees verder..
|
|
|
Slim om met dummies te werken
Adviserend Verkopen - 9,0 (2 stemmen) - 2 reacties
Uw klant als een dummie behandelen en uzelf als een expert neerzetten... dat lijkt gedurfd. Toch is de boekenreeks ‘voor dummies’ al jaren een groot succes. Ontdek hier hoe u ‘de dummie-aanpak’ in kan zetten.
|
Lees verder..
|
|
|
Prikkel het veranderbrein van jouw klant
Marketing - 9,1 (11 stemmen)
Alle supermarktfolders gooi ik weg, op één na. Met de reden waarom kan jij je voordeel doen in verkoopgesprekken.
|
Lees verder..
|
|
|
Vanille ijs marketing
Koude acquisitie - 9,1 (14 stemmen)
Tenzij je jachten of Ferrari’s verkoopt heeft het weinig zin om excentriek te zijn. Maar “gewoon normaal” zijn en toch verkopen is een kunst. Doe je voordeel met deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe ga je om met klant die even komen 'shoppen'?
Koude acquisitie - 9,3 (16 stemmen) - 2 reacties
Een prospect benadert jou. Je springt een gat in de lucht. Maar, is dit eenzijdig contactverzoek echt zo gunstig? Lees dit en maak het gunstig.
|
Lees verder..
|
|
|
De beste online tools voor het produceren van content
Personal branding - 9,8 (4 stemmen) - 3 reacties
Content delen is een goede manier om aan je kennisleiderschap te werken. Heb je hier intern te weinig hulp bij, maak dan gebruik van deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals
Social Media - 9,4 (40 stemmen) - 4 reacties
Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen marketingverantwoordelijkheid. Een onderdeel hiervan is content voor LinkedIn. Maak gebruik van deze vijf tips voor de perfecte Linkedin update.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
Verkoopsucces - 9,5 (30 stemmen) - 1 reacties
Marketing en Sales werken in veel organisaties niet optimaal samen. De belangrijkste oorzaken op een rijtje, met tips om de samenwerking duurzaam te verbeteren.
|
Lees verder..
|
|
|
Het geheim van Account Based Marketing
Grote accounts - 9,5 (15 stemmen)
ABM - hype of de nieuwe marketingtechniek? Zeker voor grote accounts een duurzame manier van prospects binnenhalen. Ontdek hier de ins en outs.
|
Lees verder..
|
|
|
Red de vlag van Zutphen
Marketing - 9,3 (24 stemmen) - 3 reacties
Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van dit schildersbedrijf uit Zutphen.
|
Lees verder..
|
|
|
Is koud bellen nog wel van deze tijd?
Koude Acquisitie - 8,5 (37 stemmen) - 10 reacties
Koud bellen of social media marketing? Laat u niet misleiden, het een is niet dood, het ander geen wondermiddel.
|
Lees verder..
|
|
|
De kunst van het uitnodigen
Presenteren - 7,3 (12 stemmen) - 2 reacties
U gaat een presentatie, workshop of andere bijeenkomst houden... uw succes begint bij de uitnodiging.
|
Lees verder..
|