Alle artikelen over Koude acquisitie

Praat jij over je concurrenten? Koude acquisitie - 10,0 (6 stemmen) - 1 reacties Je hoeft je concurrenten niet te negeren of te verzwijgen. Ze kunnen zelfs een hefboom zijn naar jouw diensten. Ontdek hier hoe dat in zijn werk gaat.
Lees verder..
De 3 meest gehoorde weerstanden ontrafeld Koude acquisitie - 3,0 (1 stemmen) In het land van koude acquisitie is het vooral een kwestie van volhouden. Waar anderen afhaken begint het pas. Lees hier hoe je dat aanpakt.
Lees verder..
Jouw klant wil spanning in de relatie Koude acquisitie - 10,0 (2 stemmen) Echte verleiders doorbreken de voorspelbaarheid. Lees hier hoe je net als zij zorgt voor gezonde spanning in je relaties - dat wekt de belangstelling!
Lees verder..
Alweer dezelfde klant bellen?! Koude acquisitie - 8,7 (7 stemmen) - 1 reacties Wanneer haak je af als een prospect niet in beweging komt? Vooral niet te snel. Veel contactmomenten zijn noodzaak. Lees hier waarom en doe je voordeel met de tips.
Lees verder..
Verkopen als rouwbegeleiding Koude acquisitie - 9,6 (7 stemmen) - 1 reacties Afscheid nemen van een oude manier van werken (lees: jou als nieuwe leverancier aanvaarden!) is voor organisaties een rouwproces. Ontdek hier hoe je daar succesvol mee om gaat.
Lees verder..
Contact maken met het veranderbrein Koude acquisitie - 8,9 (8 stemmen) - 1 reacties Voor echt succesvolle marketing of sales zal je de klant moeten aanspreken in zijn veranderbrein, zodat hij zijn status quo brein verlaat. Lees hier hoe je dat effectief aanpakt.
Lees verder..
Asynchrone communicatie: wat je kan leren van Tinder Koude acquisitie - 9,2 (6 stemmen) - 3 reacties Communicatie verloopt anders dan vroeger, maar op LinkedIn zal je net als op Tinder op moeten vallen tussen de 100-en concurrenten. Hoe pak je dat effectief aan?
Lees verder..
Hoe ga je om met klant die even komen 'shoppen'? Koude acquisitie - 9,2 (14 stemmen) - 2 reacties Een prospect benadert jou. Je springt een gat in de lucht. Maar, is dit eenzijdig contactverzoek echt zo gunstig? Lees dit en maak het gunstig.
Lees verder..
5 Krachtige manieren om een afspraak te realiseren Koude acquisitie - 7,4 (9 stemmen) Bellen is je lust en je leven. Alles draait om sales en customer relations management, of beter gezegd: customer succes management. Je bent ambitieus en vraagt je af hoe het nog beter kan. Zo:
Lees verder..
Jezelf niet identificeren met je product of oplossing Koude acquisitie - 7,8 (6 stemmen) - 1 reacties Kan je jezelf loslaten in een verkoopgesprek? Kan je de klant loslaten? Daar zit jouw sleutel tot verkoopsucces. Ontdek hoe dit werkt.
Lees verder..
De voordelen van een vooruitziende blik Koude acquisitie Je wil gewoon je ding doen, zeggen waar het op staat, zorgen dat je de afspraak maakt. Zo simpel is het. Waarom zou je moeten anticiperen in het telefoongesprek? Lees het hier.
Lees verder..
Van Klik naar Conflict? Koude acquisitie - 9,8 (12 stemmen) Gebeurt het wel eens dat je een goed contact hebt met de klant en ineens wordt het toch stil of ontstaat er uit het niets weerstand? Lees hier wat je dan kan doen.
Lees verder..
Laat de buitendienst niet binnen blijven. Relatiebeheer - 6,6 (10 stemmen) - 2 reacties Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je dat ze met plezier klanten blijven binnenhalen?
Lees verder..
Ben je als verkoper veilig voor je klant? Koude acquisitie - 10,0 (14 stemmen) - 1 reacties Je biedt iets wat je klanten echt nodig hebben, maar ze bewegen niet mee. Dan kan het zijn dat je niet "veilig" bent. Lees hier wat dat betekent en doe je voordeel met de tips.
Lees verder..
Nieuw leven in afgeschreven prospects Koude Acquisitie - 8,0 (1 stemmen) In de wereld van telefonische acquisitie blijven veel, heel veel kansen liggen. Ontdek hier hoe je van schijnbaar afgeschreven prospects een nieuwe kans kan maken.
Lees verder..
Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? Koude acquisitie - 9,3 (12 stemmen) - 2 reacties Uw oplossing kan heel geschikt zijn voor uw klant, terwijl uw verhaal toch niet aankomt. Dan is de kans groot dat u niet de juiste motivatiefilters gebruikt. Lees hier wat te doen.
Lees verder..
De deal creëren of najagen?! Koude acquisitie - 9,3 (15 stemmen) Op deals jagen lijkt heel actief, maar brengt u in een passieve positie ten opzicht van de klant. Leert u deals te creëren, dan ligt dat anders. Doe het anders, met deze tips.
Lees verder..
Het benaderen van CEO’s via Linkedin Koude acquisitie - 9,1 (50 stemmen) - 3 reacties In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe het anders kan.
Lees verder..
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is Koude acquisitie - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. Iedereen is tegenwoordig online. Vraag jij je stiekem ook af of dat waar is? – VO auteur Marianne van de Water presenteert haar expertise.
Lees verder..
Van een online prospect een klant maken Social Selling - 9,6 (32 stemmen) Social selling wordt vaak ingezet als leadgenerator, want als we eenmaal aan tafel zitten, dan lukt het wel. De praktijk wijst anders uit. Lees hier hoe je social selling in kunt zetten voor echt duurzaam rendement.
Lees verder..
De klant een nieuw verhaal laten schrijven Koude acquisitie - 9,7 (16 stemmen)
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’ Koude Acquisitie - 8,1 (29 stemmen) - 12 reacties
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak Koude acquisitie - 9,1 (14 stemmen)
Omzet met videoconferencing Koude acquisitie - 9,3 (18 stemmen) - 1 reacties
Waarom een goed belscript zo belangrijk is Koude acquisitie - 8,4 (12 stemmen) - 3 reacties
De eerste seconde bij acquisitie is bepalend Eerste indruk - 7,4 (41 stemmen) - 5 reacties
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? Koude Acquisitie - 7,8 (20 stemmen) - 1 reacties
Hoe trekt u de aandacht van een prospect? Koude Acquisitie - 7,5 (13 stemmen)
Hoe krijgt u gegarandeerd de aandacht van uw klant? Acquisitie - 8,3 (21 stemmen)
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen Cold Calling - 6,2 (170 stemmen) - 38 reacties
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie Koude Acquisitie - 8,3 (170 stemmen) - 35 reacties
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? Koude Acquisitie - 7,3 (50 stemmen) - 4 reacties
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen Koude Acquisitie - 8,4 (35 stemmen) - 2 reacties
De klant heeft zijn geloof verloren Koude Acquisitie - 8,8 (33 stemmen) - 1 reacties
“Bel ik gelegen?” Koude Acquisitie - 7,9 (164 stemmen) - 17 reacties
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? Koude Acquisitie - 8,2 (22 stemmen) - 4 reacties
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie Cold Calling - 7,8 (32 stemmen) - 3 reacties
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG Cold Calling - 9,5 (24 stemmen)
Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,8 (9 stemmen) - 1 reacties
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie Koude Acquisitie - 7,1 (35 stemmen)
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? Koude Acquisitie - 7,4 (22 stemmen) - 2 reacties
In twee stappen bij de juiste contactpersoon Koude Acquisitie - 5,4 (18 stemmen) - 2 reacties
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden Koude Acquisitie - 8,4 (37 stemmen) - 2 reacties
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp Acquisitie - 7,7 (38 stemmen) - 2 reacties
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? Verkopen aan grote klanten - 8,5 (71 stemmen) - 6 reacties
De klantgerichtheid bij mijn slager Klantencontact - 8,7 (44 stemmen) - 4 reacties
Wat zijn de geheimen van uw klant? Gesprekstechniek - 8,5 (61 stemmen) - 7 reacties
Leer te dansen met kritische klanten Koude Acquisitie - 7,9 (45 stemmen) - 3 reacties
LinkedIn als lead-generator Koude Acquisitie - 8,7 (59 stemmen) - 12 reacties
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal Topverkopers - 8,2 (88 stemmen) - 10 reacties
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd? Koude Acquisitie - 7,7 (22 stemmen) - 3 reacties
Koude acquisitie en de brief vooraf Koude Acquisitie - 7,5 (68 stemmen) - 19 reacties
Gij zult niet Liegen Gesprekstechniek - 8,4 (32 stemmen) - 4 reacties
Belscript: vloek of zegen? Koude Acquisitie - 8,4 (61 stemmen) - 10 reacties
Zet uw Unique Selling Points in voor meer succes bij uw acquisitie Koude Acquisitie - 8,0 (7 stemmen) - 1 reacties
Ziet uw klant u als autoriteit? Koude Acquisitie - 8,6 (31 stemmen) - 3 reacties
Wel of niet koud bellen met een script? Koude Acquisitie - 7,9 (9 stemmen) - 2 reacties
De klant heeft een eigen willetje Koude Acquisitie - 8,8 (38 stemmen) - 3 reacties
Onzekerheden, twijfels en angsten bij koude acquistie Koude Acquisitie - 7,8 (46 stemmen) - 6 reacties
Wees voor uw klant het verloren ideaal Gesprekstechniek - 8,9 (14 stemmen)
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog Koude Acquisitie - 9,0 (18 stemmen) - 3 reacties
Hoeveel informatie geeft u bij koude acquisitie? Koude Acquisitie - 8,0 (28 stemmen) - 6 reacties
Hoe kunt u met intuïtie het verkoopproces versnellen? Gesprekstechniek - 9,0 (34 stemmen) - 6 reacties
Bel-angst of motivatieprobleem? Koude Acquisitie - 7,9 (33 stemmen) - 2 reacties
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig? Koude Acquisitie - 7,3 (21 stemmen) - 2 reacties
Verhoog de productiviteit van uw hunters Sales Management - 8,4 (12 stemmen) - 4 reacties
Social Selling als internet dating?! Koude Acquisitie - 9,0 (41 stemmen) - 1 reacties
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet Koude Acquisitie - 8,4 (75 stemmen) - 8 reacties
Vier missers bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,8 (99 stemmen) - 11 reacties
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt? Koude Acquisitie - 7,7 (77 stemmen) - 16 reacties
Interactie die denkt voor de klant Koude Acquisitie - 8,2 (23 stemmen) - 3 reacties
Hoe verkoopt u de waarde van uw oplossing? Gesprekstechniek - 8,9 (61 stemmen)
Trekken aan dode paarden Koude Acquisitie - 8,5 (38 stemmen) - 2 reacties
Is koud bellen nog wel van deze tijd? Koude Acquisitie - 8,5 (37 stemmen) - 10 reacties
Is koud bellen verleden tijd? Dat valt nog te bezien. Acquisitie - 7,9 (44 stemmen) - 5 reacties
De klant zoekt een leverancier, geen oplossing Vragen stellen - 8,0 (46 stemmen) - 6 reacties
Onorthodoxe binnenkomers Creativiteit in de verkoop - 7,8 (28 stemmen) - 4 reacties
Acquisitie met LinkedIn: makkelijker kunnen we het niet maken Koude Acquisitie - 6,6 (30 stemmen) - 5 reacties
Verkopen van innovaties – 4 concrete tips Koude Acquisitie - 9,1 (40 stemmen) - 11 reacties
Voorbereidingen treffen voor koude acquisitie: cruciaal voor succes Koude Acquisitie - 6,6 (9 stemmen)
Doelen stellen of doelloos bellen? Canvassen - 7,5 (10 stemmen) - 1 reacties
Focus bij goede klanten op de beslissers Koude Acquisitie - 8,3 (14 stemmen) - 1 reacties
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf? Koude Acquisitie - 6,8 (15 stemmen) - 4 reacties
Van Productdifferentiatie naar Businessdifferentiatie Vragen stellen - 8,4 (13 stemmen)
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk? Koude Acquisitie - 6,5 (17 stemmen)
Enthousiaste koude acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 3 reacties
Goede tijden, slechte tijden voor koude acquisitie Cold Calling - 7,5 (41 stemmen) - 8 reacties
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen? Sales Management - 6,5 (17 stemmen) - 1 reacties
De onverschillige prospect ontvankelijk maken Gesprekstechniek - 8,2 (47 stemmen) - 1 reacties
Met hagel of met scherp schieten door de telefoon? Koude Acquisitie - 7,7 (20 stemmen) - 3 reacties
LinkedIn: zin of onzin voor verkopers ? Koude Acquisitie - 7,2 (29 stemmen) - 8 reacties
Calimero-effect bij koud bellen Koude Acquisitie - 6,8 (10 stemmen) - 5 reacties
Neem bij acquisitie de secretaresse serieus Koude Acquisitie - 6,7 (14 stemmen) - 7 reacties
Tips om binnen te komen bij grote bedrijven Verkopen aan grote klanten - 7,5 (110 stemmen) - 10 reacties
Uitstelgedrag bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,3 (42 stemmen) - 9 reacties
Tips om leiding te nemen in een verkoopgesprek Gesprekstechniek - 8,2 (86 stemmen) - 5 reacties
Koude acquisitie, wel of niet uitbesteden? Koude Acquisitie - 6,1 (7 stemmen) - 1 reacties
Kwalificeren van prospects moet! Koude Acquisitie - 7,5 (52 stemmen) - 6 reacties
Mobiel bellen? Niet bij acquisitie! Koude Acquisitie - 7,0 (58 stemmen) - 6 reacties
CRM: verdiep het contact met uw prospects CRM - 6,8 (18 stemmen) - 7 reacties
De scorende openingszin Gespreksopening - 5,2 (47 stemmen) - 13 reacties
Twitteren als verkoper: doen of laten…? Koude Acquisitie - 7,5 (11 stemmen) - 3 reacties
Kwalificeren is (g)een kunst Kwalificeren - 8,1 (8 stemmen) - 5 reacties
Koude acquisitie: plan op acties en niet op het aantal afspraken Koude Acquisitie - 7,2 (53 stemmen) - 9 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..