Alle artikelen over Klachten

De meeste klanten klagen niet Klachten Bedrijven worden dagelijks geconfronteerd met fouten van leveranciers. De meeste gaan rechtstreeks naar de concurrent! Als er wordt geklaagd heb je geluk. Lees hier waarom en doe er je voordeel mee.
Lees verder..
Schors het verkoopgesprek Creativiteit in de verkoop - 8,6 (19 stemmen) - 2 reacties U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips.
Lees verder..
Rare jongens, die klanten... Klantvriendelijkheid - 7,2 (31 stemmen) - 11 reacties Klanten, zoals u en ik, zijn vreemde wezens. We willen krijgen waar we voor betalen en verwachten zomaar dat beloftes waar worden gemaakt. Kan het nog gekker?!
Lees verder..
Moet u het serieus nemen wanneer de klant dreigt weg te lopen? Bezwaren - 5,6 (8 stemmen) - 2 reacties Uw klant dreigt weg te lopen omdat hij ergens anders een betere prijs krijgt. Dan is het belangrijk niet te schrikken en snel toe te zeggen. Hoe pakt u dit aan?
Lees verder..
Klachten, irritaties en rode kaarten Klachten - 7,4 (36 stemmen) - 6 reacties De meeste klanten klagen niet maar stappen direct over naar een andere leverancier. Anders gezegd: de klagende klant wacht niet maar zapt door. Hoe kunt u de de klager vasthouden?
Lees verder..
15 (on)Waarheden over klanttevredenheid, klantbehoud en klachten Klanttevredenheid - 8,0 (28 stemmen) - 7 reacties Over klanttevredenheid bestaan nogal wat mythes. Ook over de manier waarop je die tevredenheid kunt meten. Hieronder wordt de zin van de onzin gescheiden en aangevuld met praktische aanwijzingen.
Lees verder..
De wachtende klant, een wandelende atoombom Klachten - 6,5 (4 stemmen) - 1 reacties Wachten, en vooral lang wachten, leidt bij de klant langs diverse fasen van ontsteltenis: van moedeloosheid en frustratie, via walging en haat, tot weerzin ...
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..