|
|
|
De meeste klanten klagen niet
Klachten
Bedrijven worden dagelijks geconfronteerd met fouten van leveranciers. De meeste gaan rechtstreeks naar de concurrent! Als er wordt geklaagd heb je geluk. Lees hier waarom en doe er je voordeel mee.
|
Lees verder..
|
|
|
Schors het verkoopgesprek
Creativiteit in de verkoop - 8,6 (19 stemmen) - 2 reacties
U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Rare jongens, die klanten...
Klantvriendelijkheid - 7,2 (31 stemmen) - 11 reacties
Klanten, zoals u en ik, zijn vreemde wezens. We willen krijgen waar we voor betalen en verwachten zomaar dat beloftes waar worden gemaakt. Kan het nog gekker?!
|
Lees verder..
|
|
|
Moet u het serieus nemen wanneer de klant dreigt weg te lopen?
Bezwaren - 5,6 (8 stemmen) - 2 reacties
Uw klant dreigt weg te lopen omdat hij ergens anders een betere prijs krijgt. Dan is het belangrijk niet te schrikken en snel toe te zeggen. Hoe pakt u dit aan?
|
Lees verder..
|
|
|
Klachten, irritaties en rode kaarten
Klachten - 7,4 (36 stemmen) - 6 reacties
De meeste klanten klagen niet maar stappen direct over naar een andere leverancier. Anders gezegd: de klagende klant wacht niet maar zapt door. Hoe kunt u de de klager vasthouden?
|
Lees verder..
|
|
|
15 (on)Waarheden over klanttevredenheid, klantbehoud en klachten
Klanttevredenheid - 8,0 (28 stemmen) - 7 reacties
Over klanttevredenheid bestaan nogal wat mythes. Ook over de manier waarop je die tevredenheid kunt meten. Hieronder wordt de zin van de onzin gescheiden en aangevuld met praktische aanwijzingen.
|
Lees verder..
|
|
|
De wachtende klant, een wandelende atoombom
Klachten - 6,5 (4 stemmen) - 1 reacties
Wachten, en vooral lang wachten, leidt bij de klant langs diverse fasen van ontsteltenis: van moedeloosheid en frustratie, via walging en haat, tot weerzin ...
|
Lees verder..
|
|
|
|