Alle artikelen over Follow-up

Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona Follow-up - 7,5 (31 stemmen) Het kan niet uitblijven, de telefoon in Corona tijd. Hoe ga je ermee om? Wat zijn de voor- en nadelen en vooral. Wat doe jij?
Lees verder..
De goede follow up Follow-up - 7,8 (58 stemmen) - 7 reacties Vaak vinden verkopers na klantbezoek de follow up onnodig. Dit argument en deze tips zullen uw mening veranderen.
Lees verder..
De kracht van uw eigen territorium Psychologie in de verkoop - 6,9 (13 stemmen) - 11 reacties Het lijkt bijna ‘normaal’ dat u op pad gaat en klanten bezoekt. Maar hoeveel moeite neemt u om klanten en prospects uit te nodigen en te lokken naar úw kantoor of fabriek? Bekijk de voordelen.
Lees verder..
Wanneer kopen klanten? Psychologie in de verkoop - 7,6 (35 stemmen) - 7 reacties De meeste verkopen gebeuren niet wanneer de verkoper met de klant spreekt, maar op een ander moment. Hoe bepaalt u uw rol in dit proces?
Lees verder..
Hoe reageert u op offerteaanvragen? Succesfactoren - 7,0 (43 stemmen) - 2 reacties Verkopers ontvangen regelmatig offerteaanvragen van onbekenden. Het groentje smult: een prachtige kans op makkelijke productie. De ervaren rot gruwt: weer veel werk zonder dat het iets oplevert.
Lees verder..
Referenties krijgen Referenties - 6,0 (1 stemmen) Hoe moeilijker de omstandigheden, hoe belangrijker de referenties. Er bestaan nog al wat misverstanden op dat vlak. Wat is een referentie en hoe gaan we ermee om?
Lees verder..
De andere kant van de tafel Inkopen - 7,0 (1 stemmen) - 1 reacties Bij elke verkooptraining stuit ik op vage veronderstellingen van verkopers over het denken en doen van inkopers. Tijd om enige helderheid te geven. Wat verwachten inkopers (klanten) nu echt? Waarom kiezen ze voor u en niet voor een ander?
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..