Alle artikelen over Creativiteit in de Verkoop

De klant bepaalt wat ie betaalt?! Creativiteit in de Verkoop - 9,0 (5 stemmen) 'Waardebepaling achteraf', bekend mee? Het kan u meer opleveren dan menigeen denkt. Ontdek hier waarom, en hoe.
Lees verder..
Nutteloze oplossingen verkopen tegen hoge marges Klantenpsychologie - 8,6 (8 stemmen) - 1 reacties Het is vaak het nutteloze dat hoge marges creëert, niet het oplossend vermogen van het aanbod. Lees hier hoe dat werkt en wat je ermee kan in jouw verkooppraktijk.
Lees verder..
‘Dat doen wij al jaren zo!’ Creativiteit in de verkoop - 9,3 (10 stemmen) - 1 reacties Strategieën, regels en playbooks, ze kunnen geweldige resultaten boeken. Maar soms is het nodig om een uitzondering te (mogen) maken. Lees hier wat een beetje flexibiliteit voor u kan doen.
Lees verder..
Help uw klant over de streep Offertes - 8,5 (6 stemmen) - 1 reacties Heeft u net een offerte verstuurd? Uw klant is nu met uw aanbod bezig in zijn hoofd. Lees hier hoe u uw klant kan helpen kiezen door juist nu op meer plekken zichtbaar te zijn!
Lees verder..
Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd Concurrenten - 8,0 (5 stemmen) Verrassende out-of-the-box service bieden kan u heel veel opleveren, maar het vereist ook zorgvuldige planning en inventieve ideeën. Ontdek hoe u zoiets aanpakt..
Lees verder..
Schors het verkoopgesprek Creativiteit in de verkoop - 8,6 (19 stemmen) - 2 reacties U wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips.
Lees verder..
De opmars van video bij acquisitie Acquisitie - 8,8 (6 stemmen) Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een goede manier om creatief contact te maken is de inzet van videoboodschappen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit artikel.
Lees verder..
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales Acquisitie - 9,8 (17 stemmen) Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve spanning creëren die nodig is om een deal rond te krijgen. Lees hier hoe je dit aanpakt.
Lees verder..
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen? Acquisitie - 9,8 (17 stemmen) Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare concurrentie. Ontdek hier hoe je meer marktaandeel kan pakken.
Lees verder..
Ik heb je hulp nodig Creativiteit in de verkoop - 9,0 (4 stemmen) - 5 reacties Zoveel verkopers die barsten van de ervaring en de kennis op salesgebied. Wat gebeurt daarmee? Grijp je kans, begin met delen, en met leren van je collega’s.
Lees verder..
Wat verkoopt ú eigenlijk? Klantbehoefte - 9,1 (40 stemmen) Uw product of dienst op zich is nooit datgene wat een klant koopt, ze kopen iets heel anders. Een groep accountmanagers komt daarachter als ze op een trainingsdag ineens limomade moeten verkopen. Doe ook uw voordeel met deze shock therapy.
Lees verder..
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek Afsluittechnieken - 8,0 (4 stemmen) Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier.
Lees verder..
We houden (te veel) van eenvoud Begeleiden van verkopers - 8,8 (6 stemmen) 'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na...
Lees verder..
Het verkoopgeheim van de veilingmeester Verkoopstrategie - 7,8 (19 stemmen) - 1 reacties Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen. Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips.
Lees verder..
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek Presenteren - 6,6 (7 stemmen) - 2 reacties U kunt niet om de getallen heen. En u weet dat ze uw gesprek kunnen maken of breken. Gebruik deze 4 uitgangspunten voor een succesvolle dosering.
Lees verder..
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop Verkoopstrategie - 7,7 (19 stemmen) - 1 reacties Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat creativiteit veel voordeel uit kan behalen.
Lees verder..
Red de vlag van Zutphen Marketing - 9,3 (24 stemmen) - 3 reacties Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van dit schildersbedrijf uit Zutphen.
Lees verder..
Onorthodoxe binnenkomers Creativiteit in de verkoop - 7,6 (30 stemmen) - 5 reacties In de verkoop is creativiteit belangrijk. Het kan de aandacht van uw klant trekken zodat u niet snel meer wordt vergeten. Maar hoe komt u nou met iets wat zij nog niet eerder hebben meegemaakt?
Lees verder..
Presenteren – met een kapstok Presenteren - 8,1 (12 stemmen) - 4 reacties Wist u dat een bezem, een kruiswoordpuzzel of een stadskaart helemaal geen vreemde attributen zijn bij een presentatie? Ontdek hoe creatieve kapstokken u effectiever en met meer plezier laten presenteren.
Lees verder..
Creativiteit versus structuur in de verkoop Creativiteit in de verkoop - 8,0 (2 stemmen) Creativiteit en verkoopsucces gaan hand in hand, maar kunnen creativiteit en onze gestructureerde verkoopmethodes wel door één deur?
Lees verder..
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden Verkoopkansen - 8,8 (31 stemmen) - 12 reacties
De meest succesvolle deal ooit die ik heb gemist Creativiteit in de verkoop - 7,9 (53 stemmen) - 2 reacties
Durft u ook ANDERS te zijn? Creativiteit in de verkoop - 4,5 (2 stemmen) - 3 reacties
Waarom creativiteit belangrijik is Creativiteit in de verkoop - 7,3 (23 stemmen) - 3 reacties
Oh, wat zijn we creatief! Creativiteit in de verkoop - 7,1 (16 stemmen) - 8 reacties
Minder is meer Verkoopbevordering - 4,4 (7 stemmen) - 1 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..