Alle artikelen over Afsluiten

Hoe weet je of een klant je vertrouwt? Klantenpsychologie - 8,3 (6 stemmen) Als een klant vertrouwen in jou stelt kan je de deal binnenhalen. Daarvoor moeten we wel de signalen begrijpen. Hierbij 2 invalshoeken met tips.
Lees verder..
Hoe gaat u om met ‘nadenkende klanten’? Afsluiten - 8,4 (8 stemmen) U bent er bijna maar de klant wil toch nog 'even nadenken'. Vaak is het de doodssteek voor uw deal. Lees hier wat u kunt doen om alsnog af te sluiten.
Lees verder..
Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek Afsluiten - 9,1 (30 stemmen) - 1 reacties Richt uw verkoopgesprek zo in dat die naadloos overgaat in het sluiten van de deal.
Lees verder..
De krachtigste afsluittechniek die er bestaat Psychologie in de verkoop - 8,3 (35 stemmen) U dacht dat de klant ging tekenen, toch gebeurde het niet. We strooien onszelf zo vaak zand in de ogen. Stop daarmee en stel uzelf open voor een échte deal closer.
Lees verder..
7 zinvolle, moderne afsluittips om sneller te scoren Afsluiten - 7,7 (11 stemmen) - 2 reacties Leidt Old school afsluiten zoals ABC - Always Be Closing het snelst naar de order? Of is het beter géén druk uit te oefenen? Geen van beide! Hier 7 tips voor een zinvolle, moderne inzet van de aloude afsluittechnieken.
Lees verder..
Wie betaalt bepaalt... of toch niet?! Acquisitie - 8,4 (11 stemmen) Wie verkoopt aan klanten die Geld en Macht hebben weet dat er soms wel tig keer meer onderhandelingservaring aan tafel zit dan u mee kunt brengen. Hoe verkoopt u aan deze beslissers met invloed?
Lees verder..
Deals closen door de klant ‘NEE’ te laten zeggen Closing - 8,4 (18 stemmen) Door het verkoopproces te vertragen kan u toch sneller tot het sluiten van een deal komen. Deze paradox wordt hier toegelicht, met tips voor succesvol toepassen.
Lees verder..
Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen Pitchen - 8,7 (31 stemmen) Pitchen is om allerlei redenen gevaarlijk voor uw resultaat, zelfs in sectoren waar het de gangbare methode is. Doe het anders, en verzeker uzelf van resultaat.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..