Alle artikelen over Acquisitie

Win verloren klant terug in 5 stappen Acquisitie - 8,3 (10 stemmen) U weet dat het vaak veel tijd en moeite kost om nieuwe klanten over de streep te trekken. Er staat echter nog een andere groep op u te wachten: uw ex-klanten. Haal ze terug met deze tips.
Lees verder..
In 6 stappen meer reactie op je mail E-mail - 8,7 (15 stemmen) - 2 reacties Veel sales mensen klagen dat ze weinig tot geen reacties krijgen op hun mails. Zou dat ook aan die mails zelf kunnen liggen? 6 tips om wel binnen te komen met je mailbericht.
Lees verder..
Het benaderen van CEO’s via Linkedin Koude acquisitie - 8,4 (19 stemmen) - 1 reacties In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe het anders kan.
Lees verder..
Zeven principes voor betere korte berichten Acquisitie - 8,2 (31 stemmen) Door de opkomst van social media communiceren salesprofessionals steeds meer via korte teksten. Maar in weinig woorden helder en to-the-point schrijven gaat niet vanzelf. Doe je voordeel met deze tips.
Lees verder..
De eerste seconde bij acquisitie is bepalend Eerste indruk - 7,6 (39 stemmen) - 5 reacties Onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk al na een halve seconde ontsaat. Hoe gebruikt u deze wetenschap bij koude acquisitie?
Lees verder..
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is Koude acquisitie - 8,0 (5 stemmen) Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. Iedereen is tegenwoordig online. Vraag jij je stiekem ook af of dat waar is? – nieuwe VO auteur Marianne van de Water presenteert haar expertise.
Lees verder..
Van een online prospect een klant maken Social Selling - 9,2 (13 stemmen) Social selling wordt vaak ingezet als leadgenerator, want als we eenmaal aan tafel zitten, dan lukt het wel. De praktijk wijst anders uit. Lees hier hoe je social selling in kunt zetten voor echt duurzaam rendement.
Lees verder..
Zonder pijn kun je niks verkopen Acquisitie - 8,1 (16 stemmen) - 2 reacties Wil je succesvol nieuwe klanten vinden en cross sellen bij bestaande klanten, dan moeten ze pijn ervaren. Het opstellen van een painlist is hierbij een handige tool. Lees er alles over en ga direct met de tips aan de slag.
Lees verder..
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? Koude Acquisitie - 7,9 (18 stemmen) - 1 reacties De ene verkoper steekt er (te) veel tijd in. De andere doet er juist bijna niets aan. Deze 4 factoren bepalen hoeveel tijd u dient te besteden aan voorbereiding op koude acquisitie.
Lees verder..
De klant een nieuw verhaal laten schrijven Koude acquisitie - 9,2 (5 stemmen) Klanten creëren verhalen om hun status quo te rechtvaardigen. Aan u de taak om de klant dit verhaal te laten herschrijven, met u als leverancier in plaats van de concurrent. Ontdek hier hoe dat werkt.
Lees verder..
Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? Acquisitie - 7,5 (14 stemmen) - 2 reacties Werkt het bij telefonische acquisitie beter om een spontaan gesprek met een prospect te hebben of een gesprek dat is uitgewerkt in een ‘belscript’? Lees hier wat het allerbeste werkt.
Lees verder..
Hoe houdt u de regie over het verkoopgesprek in handen Acquisitie - 8,0 (20 stemmen) - 2 reacties Wie de regie voert over het verkoopgesprek maakt meer kans een deal te sluiten, maar hoe krijgt u die regie? Ontdek de SUPERB vraagstructuur voor meer verkoopsucces.
Lees verder..
Omzet met videoconferencing Koude acquisitie - 8,9 (11 stemmen) - 1 reacties Doordat we noodgedwongen niet meer face-to-face kunnen samenzitten met onze klanten kunnen we onze verkoopgesprekken op een andere manier gaan managen. #covid19
Lees verder..
Verkopen met een “glazen bol” Acquisitie - 9,1 (16 stemmen) Beleidsmakers die deals tekenen zoeken eerder een trusted advisor dan een verkoper. Hoe wordt u dat in de hun ogen? Ontdek hier hoe u hen de toekomst kan voorspellen.
Lees verder..
Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? Koude acquisitie - 9,0 (7 stemmen) - 2 reacties Uw oplossing kan heel geschikt zijn voor uw klant, terwijl uw verhaal toch niet aankomt. Dan is de kans groot dat u niet de juiste motivatiefilters gebruikt. Lees hier wat te doen.
Lees verder..
De vele wegen naar nieuwe orders Acquisitie - 8,4 (8 stemmen) - 4 reacties De tijden van vijf à zes verkoopbezoeken per dag in de industriële sector van het bedrijfsleven zijn allang voorbij.


Hoe bereiken we dan al onze klanten?
Lees verder..
De deal creëren of najagen?! Koude acquisitie - 9,4 (9 stemmen) Op deals jagen lijkt heel actief, maar brengt u in een passieve positie ten opzicht van de klant. Leert u deals te creëren, dan ligt dat anders. Doe het anders, met deze tips.
Lees verder..
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ Acquisitie - 8,6 (55 stemmen) - 11 reacties Als verkoper zet u dagelijks uw talenten in. U weet ook waar u minder goed in bent. Het is alleen de vraag of dat wel klopt. Duik in uw onderbewuste en ontdek waar kansen liggen voor meer succes.
Lees verder..
6 Best Practices voor op de beurs Acquisitie - 8,5 (6 stemmen) - 1 reacties Gebruik deze 6 tips om op iedere beurs die je bezoekt een paar grote vissen te vangen.
Lees verder..
Hebt u dat killerinstinct? Acquisitie - 8,8 (28 stemmen) Verkopers worden regelmatig geselecteerd op hoe goed ze 'nee' kunnen zeggen of hun tanden durven laten zien. Maar is dat wel altijd zo effectief? Een tip om het anders aan te pakken, met meer succes.
Lees verder..
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden Netwerken - 8,9 (31 stemmen) - 1 reacties
Hoe trekt u de aandacht van een prospect? Koude Acquisitie - 7,5 (13 stemmen)
Hoe zit of staat u als u belt? Acquisitie - 7,7 (13 stemmen)
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen? Acquisitie - 9,3 (18 stemmen)
Wat is de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen? Acquisitie - 9,4 (36 stemmen)
Gooi deze prospects gerust in de vuilnisbak Acquisitie - 8,3 (95 stemmen) - 11 reacties
Hoe krijgt u gegarandeerd de aandacht van uw klant? Acquisitie - 8,3 (21 stemmen)
De order veilig stellen in de pre-sales fase Acquisitie - 8,4 (14 stemmen)
Zomer slappe tijd voor acquisitie? Onzin! Acquisitie - 7,1 (101 stemmen) - 17 reacties
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen Cold Calling - 6,2 (167 stemmen) - 38 reacties
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie Koude Acquisitie - 8,3 (169 stemmen) - 35 reacties
Zorg dat uw klant echt naar u luistert Luisteren - 9,6 (19 stemmen)
De achterban: hoe kan u de DMU beïnvloeden? Acquisitie - 9,6 (28 stemmen) - 1 reacties
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen? Adressen verzamelen - 9,4 (25 stemmen)
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 7,1 (387 stemmen) - 114 reacties
Zit uw klant in transformatie? Behoeften bepalen - 9,8 (29 stemmen)
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen Verkoopgesprek - 8,9 (25 stemmen) - 3 reacties
Hoe werkt macht in verkooprelaties? Invloed - 8,9 (19 stemmen)
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? Koude Acquisitie - 7,5 (48 stemmen) - 4 reacties
Omgaan met bezwaren is niet verkopen Bezwaren - 9,0 (33 stemmen) - 5 reacties
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars Verkoopmissers - 7,7 (7 stemmen)
Wees aantrekkelijk als verkoper! Acquisitie - 8,8 (35 stemmen) - 2 reacties
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals Social Media - 9,6 (33 stemmen) - 4 reacties
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen Koude Acquisitie - 8,4 (35 stemmen) - 2 reacties
Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen? Klantenbinding - 7,4 (10 stemmen)
Wat is de echte reden dat u een deal binnenhaalt? Acquisitie - 9,4 (16 stemmen)
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is Acquisitie - 8,5 (8 stemmen)
Groeien van binnenuit Persoonlijke ontwikkeling - 9,5 (13 stemmen)
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar Acquisitie - 9,7 (7 stemmen) - 1 reacties
De klant heeft zijn geloof verloren Koude Acquisitie - 8,8 (32 stemmen) - 1 reacties
Breng uw klant in trance Acquisitie - 9,4 (23 stemmen)
Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie Acquisitie - 8,6 (17 stemmen)
Omarm het onvoorspelbare en scoor! Acquisitie - 9,5 (13 stemmen)
“Bel ik gelegen?” Koude Acquisitie - 7,9 (147 stemmen) - 16 reacties
De kracht van een goede mailing Acquisitie - 9,1 (19 stemmen)
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug Acquisitie - 4,9 (7 stemmen)
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? Koude Acquisitie - 8,2 (22 stemmen) - 4 reacties
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie Cold Calling - 7,8 (32 stemmen) - 3 reacties
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’ Koude Acquisitie - 8,1 (25 stemmen) - 10 reacties
Wie betaalt bepaalt... of toch niet?! Acquisitie - 8,4 (11 stemmen)
Mijn prospect herkent de ‘pijnbeschrijving’ niet… Acquisitie - 6,6 (13 stemmen) - 1 reacties
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG Cold Calling - 9,5 (24 stemmen)
Een acquisitie scorebord: meerwaarde of onruststoker? Acquisitie - 6,0 (5 stemmen)
De status quo openbreken bij de klant Acquisitie - 10,0 (28 stemmen)
Waarom segmentatie u helpt om nog succesvoller te worden Acquisitie - 9,0 (2 stemmen)
Maak van ieder bezwaar een kans Bezwaren - 7,8 (17 stemmen) - 5 reacties
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes Acquisitie - 8,7 (27 stemmen) - 2 reacties
Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,8 (9 stemmen) - 1 reacties
Lastige inhoudelijke vragen van prospects Acquisitie - 3,5 (4 stemmen) - 2 reacties
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie Koude Acquisitie - 7,4 (30 stemmen)
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? Koude Acquisitie - 7,4 (22 stemmen) - 2 reacties
In twee stappen bij de juiste contactpersoon Koude Acquisitie - 5,3 (17 stemmen) - 2 reacties
Zo doet u zaken met een gemeente – 8 tips Verkoopkansen - 7,3 (13 stemmen)
Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen Pitchen - 8,9 (30 stemmen)
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden Acquisitie - 8,4 (17 stemmen)
Bezwaren en tegenwerpingen Acquisitie - 7,1 (42 stemmen)
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden Koude Acquisitie - 8,4 (37 stemmen) - 2 reacties
De paradox van beïnvloeden Acquisitie - 9,3 (19 stemmen) - 1 reacties
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie Acquisitie - 8,1 (26 stemmen) - 6 reacties
Verkopen aan autoritaire klanten Acquisitie - 9,1 (28 stemmen) - 3 reacties
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp Acquisitie - 7,7 (37 stemmen) - 2 reacties
Waar in de pipeline gaan leads verloren? Acquisitie - 8,9 (18 stemmen) - 1 reacties
Helpt netwerken u bij de verkoop? Netwerken - 7,2 (25 stemmen) - 4 reacties
Hoe interacties met uw klant naar de verkoop leiden Acquisitie - 8,6 (15 stemmen)
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek Cold Calling - 8,6 (21 stemmen) - 3 reacties
Vijf voornemens voor verkopers Acquisitie - 8,6 (12 stemmen) - 2 reacties
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? Verkopen aan grote klanten - 8,5 (71 stemmen) - 6 reacties
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn? LinkedIn - 9,1 (17 stemmen)
De klantgerichtheid bij mijn slager Klantencontact - 8,7 (44 stemmen) - 4 reacties
Hoe wordt uw klant beïnvloed? Acquisitie - 9,1 (17 stemmen) - 1 reacties
Wat zijn de geheimen van uw klant? Gesprekstechniek - 8,5 (61 stemmen) - 7 reacties
LinkedIn bedrijfspagina optimaal inzetten LinkedIn - 8,3 (3 stemmen) - 2 reacties
Leer te dansen met kritische klanten Koude Acquisitie - 7,9 (45 stemmen) - 3 reacties
LinkedIn als lead-generator Koude Acquisitie - 8,7 (58 stemmen) - 12 reacties
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal Topverkopers - 8,2 (88 stemmen) - 10 reacties
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … Neuro Sales - 8,2 (62 stemmen) - 8 reacties
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd? Koude Acquisitie - 7,7 (22 stemmen) - 3 reacties
Koude acquisitie en de brief vooraf Koude Acquisitie - 7,5 (68 stemmen) - 19 reacties
Gij zult niet Liegen Gesprekstechniek - 8,5 (31 stemmen) - 4 reacties
Belscript: vloek of zegen? Koude Acquisitie - 8,4 (58 stemmen) - 10 reacties
Met dit wapen verslaat u prijsvechters Acquisitie - 8,4 (69 stemmen) - 8 reacties
Loop eens binnen bij uw prospect Acquisitie - 7,7 (29 stemmen) - 5 reacties
Zet uw Unique Selling Points in voor meer succes bij uw acquisitie Koude Acquisitie - 8,0 (7 stemmen) - 1 reacties
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie Neuro Sales - 8,4 (82 stemmen) - 11 reacties
Hoe wordt u als verkoper gevonden op LinkedIn? LinkedIn - 8,3 (6 stemmen)
Ziet uw klant u als autoriteit? Koude Acquisitie - 8,6 (31 stemmen) - 3 reacties
Wel of niet koud bellen met een script? Koude Acquisitie - 7,9 (9 stemmen) - 2 reacties
Gouden bergen verkopen? Nee, dank u. Behoeften bepalen - 7,5 (15 stemmen) - 2 reacties
De klant heeft een eigen willetje Koude Acquisitie - 8,8 (38 stemmen) - 3 reacties
Onzekerheden, twijfels en angsten bij koude acquistie Koude Acquisitie - 7,8 (46 stemmen) - 6 reacties
Wees voor uw klant het verloren ideaal Gesprekstechniek - 8,9 (14 stemmen)
Aandacht voor new business Sales Management - 8,3 (37 stemmen) - 8 reacties
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog Koude Acquisitie - 9,0 (18 stemmen) - 3 reacties
Hoeveel informatie geeft u bij koude acquisitie? Koude Acquisitie - 8,0 (28 stemmen) - 6 reacties
Twee essentiële onderdelen van uw LinkedIn-profiel LinkedIn - 7,8 (12 stemmen)
Hoe kunt u met intuïtie het verkoopproces versnellen? Gesprekstechniek - 8,9 (32 stemmen) - 6 reacties
Bel-angst of motivatieprobleem? Koude Acquisitie - 7,9 (33 stemmen) - 2 reacties
Uw waardepropositie: krachtig hulpmiddel bij acquisitie Acquisitie - 8,4 (18 stemmen) - 8 reacties
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig? Koude Acquisitie - 7,4 (20 stemmen) - 2 reacties
Verhoog de productiviteit van uw hunters Sales Management - 8,4 (12 stemmen) - 4 reacties
LinkedIn-groepen als acquisitie instrument LinkedIn - 6,0 (8 stemmen) - 1 reacties
Social Selling als internet dating?! Koude Acquisitie - 9,0 (41 stemmen) - 1 reacties
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet Koude Acquisitie - 8,4 (75 stemmen) - 8 reacties
Vier missers bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,7 (95 stemmen) - 9 reacties
Grote accounts? Die moet u bellen! Cold Calling - 8,1 (43 stemmen) - 3 reacties
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt? Koude Acquisitie - 7,7 (77 stemmen) - 16 reacties
Interactie die denkt voor de klant Koude Acquisitie - 8,2 (23 stemmen) - 3 reacties
Hoe verkoopt u de waarde van uw oplossing? Gesprekstechniek - 8,9 (61 stemmen)
Trekken aan dode paarden Koude Acquisitie - 8,5 (38 stemmen) - 2 reacties
Is koud bellen nog wel van deze tijd? Koude Acquisitie - 8,5 (37 stemmen) - 10 reacties
De diepste valkuil voor verkopers Acquisitie - 7,5 (98 stemmen) - 10 reacties
Is koud bellen verleden tijd? Dat valt nog te bezien. Acquisitie - 7,9 (44 stemmen) - 5 reacties
De klant zoekt een leverancier, geen oplossing Vragen stellen - 8,0 (46 stemmen) - 6 reacties
Onorthodoxe binnenkomers Creativiteit in de verkoop - 7,8 (28 stemmen) - 4 reacties
Acquisitie met LinkedIn: makkelijker kunnen we het niet maken Koude Acquisitie - 6,6 (30 stemmen) - 5 reacties
Hunters: hebben we die nodig? Acquisitie - 7,7 (27 stemmen) - 7 reacties
Verkopen van innovaties – 4 concrete tips Koude Acquisitie - 9,1 (39 stemmen) - 11 reacties
Laat Steve Jobs u helpen bij koude acquisitie Neuro Sales - 7,8 (16 stemmen) - 4 reacties
Voorbereidingen treffen voor koude acquisitie: cruciaal voor succes Koude Acquisitie - 6,6 (9 stemmen)
Doelen stellen of doelloos bellen? Canvassen - 7,5 (10 stemmen) - 1 reacties
Zit er al muziek in uw organisatie? Cold Calling - 7,2 (6 stemmen)
Focus bij goede klanten op de beslissers Koude Acquisitie - 8,3 (14 stemmen) - 1 reacties
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf? Koude Acquisitie - 6,7 (14 stemmen) - 4 reacties
Van Productdifferentiatie naar Businessdifferentiatie Vragen stellen - 8,3 (12 stemmen)
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk? Koude Acquisitie - 6,5 (17 stemmen)
Enthousiaste koude acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 3 reacties
Acht tips voor succesvol offreren Offertes - 7,7 (50 stemmen) - 10 reacties
Hoe tevreden klanten u nog succesvoller kunnen maken Referenties - 7,2 (13 stemmen) - 4 reacties
Goede tijden, slechte tijden voor koude acquisitie Cold Calling - 7,6 (40 stemmen) - 8 reacties
Neemt u later nog maar eens contact met me op... Acquisitie - 7,8 (68 stemmen) - 2 reacties
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen? Sales Management - 6,5 (17 stemmen) - 1 reacties
De onverschillige prospect ontvankelijk maken Gesprekstechniek - 8,2 (46 stemmen) - 1 reacties
Met hagel of met scherp schieten door de telefoon? Koude Acquisitie - 7,7 (20 stemmen) - 3 reacties
Verkopen: een spel of een noodzakelijk kwaad.. Acquisitie - 7,7 (32 stemmen) - 2 reacties
LinkedIn: zin of onzin voor verkopers ? Koude Acquisitie - 7,2 (29 stemmen) - 8 reacties
Kies de juiste doelgroep Acquisitie - 7,1 (14 stemmen) - 5 reacties
Calimero-effect bij koud bellen Koude Acquisitie - 6,8 (10 stemmen) - 5 reacties
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek Verkoopgesprek - 6,8 (138 stemmen) - 4 reacties
Neem bij acquisitie de secretaresse serieus Koude Acquisitie - 6,7 (14 stemmen) - 7 reacties
Tips om binnen te komen bij grote bedrijven Verkopen aan grote klanten - 7,4 (108 stemmen) - 10 reacties
Uitstelgedrag bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,3 (41 stemmen) - 9 reacties
Tips om leiding te nemen in een verkoopgesprek Gesprekstechniek - 8,3 (82 stemmen) - 5 reacties
Koude acquisitie, wel of niet uitbesteden? Koude Acquisitie - 6,1 (7 stemmen) - 1 reacties
Kwalificeren van prospects moet! Koude Acquisitie - 7,3 (48 stemmen) - 6 reacties
Mobiel bellen? Niet bij acquisitie! Koude Acquisitie - 7,0 (58 stemmen) - 6 reacties
Stuur me eerst maar wat meer informatie! Verkooptechniek - 7,5 (58 stemmen) - 21 reacties
CRM: verdiep het contact met uw prospects CRM - 6,8 (18 stemmen) - 6 reacties
Optimale telefonische acquisitie - wat u niet in de boekjes leest Acquisitie - 8,3 (67 stemmen) - 7 reacties
Scoren met scripts Gesprekstechniek - 8,2 (12 stemmen) - 1 reacties
10 Tips om meer te verkopen Acquisitie - 5,9 (139 stemmen) - 3 reacties
Kent u uw toegevoegde waarde? Prijs - 7,5 (19 stemmen) - 4 reacties
De scorende openingszin Gespreksopening - 5,2 (47 stemmen) - 13 reacties
Waar gaat het mis bij acquisitie? Acquisitie - 7,6 (61 stemmen) - 3 reacties
7 Gouden tips voor uw acquisitiegesprekken (2) Acquisitie - 7,7 (89 stemmen) - 9 reacties
Snel afgepoeierd? Eigen schuld! Acquisitie - 7,1 (55 stemmen) - 13 reacties
Waarom ook tevreden klanten makkelijk weglopen Acquisitie - 7,1 (58 stemmen) - 9 reacties
Slapend rijk worden Acquisitie - 7,8 (86 stemmen) - 16 reacties
Zeven gouden acquisitietips Acquisitie - 8,0 (219 stemmen) - 19 reacties
Wie kwalificeert wie? Kwalificeren - 7,1 (17 stemmen) - 1 reacties
Win Verloren Klanten Terug Acquisitie - 7,1 (37 stemmen) - 3 reacties
Nieuwe klanten zoeken doet pijn! Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 11 reacties
Acquisitie: even genoeg aan uzelf gewerkt Acquisitie - 7,2 (24 stemmen) - 6 reacties
Zoek geen leads, wordt een lead voor uw prospects Leads - 7,0 (26 stemmen) - 8 reacties
Krachtig beïnvloeden van uw prospects en klanten Acquisitie - 8,3 (36 stemmen) - 6 reacties
Twitteren als verkoper: doen of laten…? Koude Acquisitie - 7,5 (11 stemmen) - 3 reacties
Correct opvolgen van leads is een goudmijn Leads - 6,3 (11 stemmen) - 1 reacties
Wat moet je weten van telefonische acquisitie? Telefoontechniek - 7,6 (181 stemmen) - 22 reacties
De belangrijkste factor in het succesvol zijn op LinkedIn voor verkopers LinkedIn - 6,9 (11 stemmen)
Belangst? Acquisitie - 6,2 (31 stemmen) - 2 reacties
Doe niet mee aan misleidende telefonische verkooppraktijken Acquisitie - 6,6 (9 stemmen) - 1 reacties
Kwalificeren is (g)een kunst Kwalificeren - 8,1 (7 stemmen) - 5 reacties
Gebruik uw budget effectief Acquisitie - 6,0 (1 stemmen) - 2 reacties
Er zijn vele verkoopsystemen – wat werkt? Vraagtechniek - 3,6 (27 stemmen) - 7 reacties
Acquisitie via e-mail Acquisitie - 5,6 (34 stemmen)
Uw marketingplan als navigatiesysteem bij acquisitie en verkoop Doelen stellen - 6,3 (4 stemmen) - 2 reacties
Opsporing verzocht! Acquisitie - 1 reacties
De negen P’s in prospect Acquisitie - 3,3 (4 stemmen) - 5 reacties
Het farming- en huntingprincipe Acquisitie - 7,4 (37 stemmen) - 9 reacties
Waar zitten de bronnen van doorverwijzingen naar nieuwe klanten? Referenties - 8,2 (10 stemmen) - 5 reacties
Koud bellen moet een warme douche zijn Cold Calling - 7,6 (129 stemmen) - 21 reacties
Hoe komt die deal nou eindelijk eens binnen? Afsluittechnieken - 7,0 (6 stemmen)
Meer rendement uit uw beursdeelname Beursverkoop - 6,8 (23 stemmen) - 7 reacties
Koude acquisitie: plan op acties en niet op het aantal afspraken Koude Acquisitie - 7,2 (53 stemmen) - 9 reacties
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt… Acquisitie - 9,5 (4 stemmen) - 3 reacties
Het schrijven van een accountplan Accountplan - 6,3 (72 stemmen) - 6 reacties
Persoonlijke kracht en succes in sales Acquisitie - 5,2 (9 stemmen) - 1 reacties
De 7 doodzonden van het verkoopgesprek Gesprekstechniek - 7,0 (82 stemmen) - 4 reacties
Ik wil geen accountplan schrijven... Accountplan - 7,1 (36 stemmen) - 4 reacties
De klant is mens! Acquisitie - 6,8 (20 stemmen)
U bent eigenlijk een Homo Ludens... Vertrouwen - 7,4 (10 stemmen)
Cold Calling? Motiveer u met deze tips Telefoontechniek - 7,6 (70 stemmen) - 4 reacties
7 Gouden tips voor uw acquisitiegesprekken (4) Acquisitie - 6,7 (32 stemmen)
7 Gouden tips voor uw acquisitiegesprekken (3) Acquisitie - 7,5 (11 stemmen)
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..