|
|
Oprechte interesse tonen; moeite doen loont
Aandacht - 8,5 (19 stemmen) - 1 reacties
Voor verkopers is oprechte interesse tonen van levensbelang, maar dat gaat lang niet altijd vanzelf. Integendeel… Het goede nieuws: moeite doen loont! Lees hier hoe dat werkt.
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe wordt u een onnatuurlijk goede verkoper?
Klantbehoefte - 8,1 (61 stemmen) - 8 reacties
Het zit in de mens om over zichzelf te praten en te horen wat wij willen horen. In het dagelijkse leven is dit niet handig en in de verkoop al helemaal niet. Hoe dan wel? 7 tips hoe u een onnatuurlijk goede verkoper kan zijn!
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe top performers excelleren onder druk
Vaardigheden van de verkoper - 1 reacties
Top-sporters, -zakenmensen, -kunstenaars of -verkopers; het vermogen om onder druk te presteren is een kenmerk dat hen onderscheidt van de massa. Wat kunnen we van ze leren?
|
Lees verder..
|
|
|
Turkse koffie
Aandacht - 9,5 (4 stemmen)
Als verkoper kan je een enorm concurrentie voordeel creëren door in te zetten op oprechte interesse in de klant als persoon. Lees hier hoe je dat aanpakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Ieder telefoontje is winst!
Aandacht - 8,2 (11 stemmen)
Ook ervaren verkopers kunnen het nog lastig vinden: outbound bellen. Nergens voor nodig. Lees hier hoe je daarin verandering brengt.
|
Lees verder..
|
|
|
Prospectgesprekken: kwantiteit v. kwaliteit
Aandacht - 8,5 (11 stemmen)
Omzettargets dwingen verkopers vaak hun gesprekstijd steeds efficiënter te benutten. Mijn advies: maak nog eens een praatje! Lees waarom, met 3 praktische tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Aandacht geven: een groeimarkt!
Aandacht - 8,3 (19 stemmen) - 1 reacties
Wie nooit meer een klant kwijtraakt, wordt vanzelf succesvol. Theoretisch gezien is het eenvoudig om al je klanten te behouden. Gewoon een kwestie van aandacht geven. Waarom is het dan toch zo moeilijk?
|
Lees verder..
|
|
|
'Yves Gijrath verliest Badr Hari'
Entree - 8,2 (18 stemmen) - 1 reacties
Hoe kunt u opvallen in de informatie-overload waarmee uw klanten worden geconfronteerd? Leer van de journalistiek...
|
Lees verder..
|
|
|
Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties
Presenteren - 7,2 (26 stemmen) - 4 reacties
Als verkoper maakt u de nodige kilometers. U heeft uw eigen rijstijl. Wist u dat die veel zegt over hoe u presenteert? Lees mee en ontdek wat u van uzelf kunt leren.
|
Lees verder..
|
|
|
Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd?
Prijsdruk - 8,2 (9 stemmen)
Het aantal prospects dat afwijst op prijs is vele malen hoger dan het aantal prospects dat werkelijk niet te spreken is over de prijs. Ontdek hoe dat zit en wat u met deze kennis kunt doen.
|
Lees verder..
|
|
|
De ‘Big 5’ van charmeren
Klantenpsychologie - 7,8 (8 stemmen)
Charmeren is fantastisch, iedereen wil graag gecharmeerd worden. Maar het mag geen gegoochel met emoties worden. Hoe u dat aanpakt? Oefening baart kunst.
|
Lees verder..
|
|
|
Gedachteloos verkopen is destructief
Aandacht - 7,3 (26 stemmen) - 4 reacties
Iedereen verricht dagelijks talloze handelingen totaal gedachteloos. Juist bij verkopen is dat gevaarlijk. Tips om uzelf uit uw onopgemerkte sleur te halen
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe houdt u de aandacht van uw klant vast?
Presenteren - 7,8 (10 stemmen) - 1 reacties
Zorg voor een goede afloop van uw verkooppresentatie met de kunst van het labelen.
|
Lees verder..
|
|
|
Misser: te weinig aandacht voor de klant
Klantenpsychologie - 7,1 (30 stemmen) - 1 reacties
Aandacht, dat is wat iedereen wil en zeker degene die van u wil kopen. Gebrek aan aandacht is de belangrijkste reden van de klant om af te zien van de koop. Laat dat u niet gebeuren en focus al uw aandacht op de klant.
|
Lees verder..
|
|
|
Net iets meer en persoonlijker aandacht voor uw klant
Psychologie in de verkoop - 7,4 (13 stemmen) - 4 reacties
Aandacht voor de klant mag nooit routine worden maar vraagt een subtiele aanpak en persoonlijke benadering. Besteed u altijd voldoende aandacht aan dit aspect? Deze aanwijzingen helpen u op weg.
|
Lees verder..
|