Alle artikelen over Aandacht

Oprechte interesse tonen; moeite doen loont Aandacht - 8,5 (19 stemmen) - 1 reacties Voor verkopers is oprechte interesse tonen van levensbelang, maar dat gaat lang niet altijd vanzelf. Integendeel… Het goede nieuws: moeite doen loont! Lees hier hoe dat werkt.
Lees verder..
Hoe wordt u een onnatuurlijk goede verkoper? Klantbehoefte - 8,1 (61 stemmen) - 8 reacties Het zit in de mens om over zichzelf te praten en te horen wat wij willen horen. In het dagelijkse leven is dit niet handig en in de verkoop al helemaal niet. Hoe dan wel? 7 tips hoe u een onnatuurlijk goede verkoper kan zijn!
Lees verder..
Hoe top performers excelleren onder druk Vaardigheden van de verkoper - 1 reacties Top-sporters, -zakenmensen, -kunstenaars of -verkopers; het vermogen om onder druk te presteren is een kenmerk dat hen onderscheidt van de massa. Wat kunnen we van ze leren?
Lees verder..
Turkse koffie Aandacht - 9,5 (4 stemmen) Als verkoper kan je een enorm concurrentie voordeel creëren door in te zetten op oprechte interesse in de klant als persoon. Lees hier hoe je dat aanpakt.
Lees verder..
Ieder telefoontje is winst! Aandacht - 8,2 (11 stemmen) Ook ervaren verkopers kunnen het nog lastig vinden: outbound bellen. Nergens voor nodig. Lees hier hoe je daarin verandering brengt.
Lees verder..
Prospectgesprekken: kwantiteit v. kwaliteit Aandacht - 8,5 (11 stemmen) Omzettargets dwingen verkopers vaak hun gesprekstijd steeds efficiënter te benutten. Mijn advies: maak nog eens een praatje! Lees waarom, met 3 praktische tips.
Lees verder..
Aandacht geven: een groeimarkt! Aandacht - 8,3 (19 stemmen) - 1 reacties Wie nooit meer een klant kwijtraakt, wordt vanzelf succesvol. Theoretisch gezien is het eenvoudig om al je klanten te behouden. Gewoon een kwestie van aandacht geven. Waarom is het dan toch zo moeilijk?
Lees verder..
'Yves Gijrath verliest Badr Hari' Entree - 8,2 (18 stemmen) - 1 reacties Hoe kunt u opvallen in de informatie-overload waarmee uw klanten worden geconfronteerd? Leer van de journalistiek...
Lees verder..
Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties Presenteren - 7,2 (26 stemmen) - 4 reacties Als verkoper maakt u de nodige kilometers. U heeft uw eigen rijstijl. Wist u dat die veel zegt over hoe u presenteert? Lees mee en ontdek wat u van uzelf kunt leren.
Lees verder..
Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd? Prijsdruk - 8,2 (9 stemmen) Het aantal prospects dat afwijst op prijs is vele malen hoger dan het aantal prospects dat werkelijk niet te spreken is over de prijs. Ontdek hoe dat zit en wat u met deze kennis kunt doen.
Lees verder..
De ‘Big 5’ van charmeren Klantenpsychologie - 7,8 (8 stemmen) Charmeren is fantastisch, iedereen wil graag gecharmeerd worden. Maar het mag geen gegoochel met emoties worden. Hoe u dat aanpakt? Oefening baart kunst.
Lees verder..
Gedachteloos verkopen is destructief Aandacht - 7,3 (26 stemmen) - 4 reacties Iedereen verricht dagelijks talloze handelingen totaal gedachteloos. Juist bij verkopen is dat gevaarlijk. Tips om uzelf uit uw onopgemerkte sleur te halen
Lees verder..
Hoe houdt u de aandacht van uw klant vast? Presenteren - 7,8 (10 stemmen) - 1 reacties Zorg voor een goede afloop van uw verkooppresentatie met de kunst van het labelen.
Lees verder..
Misser: te weinig aandacht voor de klant Klantenpsychologie - 7,1 (30 stemmen) - 1 reacties Aandacht, dat is wat iedereen wil en zeker degene die van u wil kopen. Gebrek aan aandacht is de belangrijkste reden van de klant om af te zien van de koop. Laat dat u niet gebeuren en focus al uw aandacht op de klant.
Lees verder..
Net iets meer en persoonlijker aandacht voor uw klant Psychologie in de verkoop - 7,4 (13 stemmen) - 4 reacties Aandacht voor de klant mag nooit routine worden maar vraagt een subtiele aanpak en persoonlijke benadering. Besteed u altijd voldoende aandacht aan dit aspect? Deze aanwijzingen helpen u op weg.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..