|
|
|
Pas op voor code 3 klanten
Acquisitie - 7,2 (14 stemmen) - 1 reacties
Er zijn klanten die groei belemmeren, voor onnodige veel kosten zorgen en maken dat je van je focus wegglijdt. Lees hier hoe je ze herkent en wat je ermee kan doen.
|
Lees verder..
|
|
|
High end klanten – 5 strategieën
Verkoopstrategie - 8,8 (12 stemmen)
Je omzet eens flink verhogen? Kijk eens naar je mogelijkheden bij high end klanten. Gebruik deze tips en ervaringen om een vliegende start te maken.
|
Lees verder..
|
|
|
Laat de buitendienst niet binnen blijven.
Relatiebeheer - 6,6 (10 stemmen) - 2 reacties
Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je dat ze met plezier klanten blijven binnenhalen?
|
Lees verder..
|
|
|
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?
Acquisitie - 9,4 (19 stemmen)
Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten, dat is waar u dagelijks mee wordt geconfronteerd. Hoe kunt u meer samenwerking met de klant creëren en daarmee meer voorspelbaarheid?
|
Lees verder..
|
|
|
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’
Klantenkennis - 8,1 (14 stemmen)
Goede gesprekken zijn fijn, effectieve gesprekken halen opdrachten binnen. Heel veel in uw pijplijn maar uiteindelijk toch weinig echt resultaat? Lees hoe dat komt en wat eraan te doen is.
|
Lees verder..
|
|
|
Meer sales? Denk als een topcoach!
Verkooptechniek - 9,0 (9 stemmen) - 5 reacties
Traint de trainer van een topteam alleen de aanvallers? Tuurlijk niet! Waarom gaat dat dan in sales vaak wel zo? Vijf tips voor een bredere aanpak en meer verkoopsucces.
|
Lees verder..
|
|
|
De plaag van goede gesprekken
Sales coaching - 8,9 (25 stemmen) - 5 reacties
Wees op uw hoede als u 'een goed gesprek' hebt met een prospect. Waarschijnlijk hebt u niets verkocht. Met tips voor meer verkoopsucces uit scherpe gesprekken.
|
Lees verder..
|
|
|
Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?!
Prijs - 8,3 (14 stemmen) - 1 reacties
Met korting verliest u niet alleen een fllnk deel van uw winst, maar u zet ook uw reputatie op het spel. Hoe voorkomt u dit?
|
Lees verder..
|
|
|
|