Waarin zijn jullie radicaal anders?Onderscheiden - 10,0 (3 stemmen)In de huidige wereld van social media ga je door algoritmes meer en meer op elkaar lijken. Daarom is het zo moeilijk om jezelf te onderscheiden. Hoe kun je hiermee omgaan?
Weg met het USP! Leve het ISP!Doelgroep - 7,9 (14 stemmen) - 4 reactiesBedrijven en experts roepen via allerlei media om het hardst hoe uniek hun product is. Toegegeven, iedereen moet ergens bijzonder in zijn, anders heeft de klant niets te kiezen. Maar, spreekt uw zelfbenoemde uniciteit uw klant wel voldoende aan?
De elevator-pitch bij koude acquisitie: meat on the bonesCold Calling - 7,2 (37 stemmen) - 6 reactiesDe elevator-pitch bij (telefonische) koude acquisitie geeft de gelegenheid om kort en krachtig aan te geven wat je de klant te bieden hebt, gebaseerd op zijn behoeften.
Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, ..
meer..