Alle artikelen over Toegevoegde waarde

Ik heb je hulp nodig Creativiteit in de verkoop - 9,0 (1 stemmen) - 3 reacties Zoveel verkopers die barsten van de ervaring en de kennis op salesgebied. Wat gebeurt daarmee? Grijp je kans, begin met delen, en met leren van je collega’s.
Lees verder..
Winnen op waarde, durft u? Prijs - 9,0 (27 stemmen) - 3 reacties Niemand koopt een auto alleen op de prijs. De overige aankoopcriteria zijn bij uitstek het terrein van de verkoper. Doe hier uw voordeel mee.
Lees verder..
Een Mercedes voor de prijs van een Polo Prijs - 8,2 (46 stemmen) De klant wil de order sluiten maar u moet 'nog even naar de prijs kijken'. Gevaar! Wat gaat u doen?
Lees verder..
Uw waardepropositie: krachtig hulpmiddel bij acquisitie Acquisitie - 8,4 (18 stemmen) - 8 reacties Bestaande klanten ervaren u ongetwijfeld als waardevol, maar hoe maakt u uw waarde duidelijk aan prospects?
Lees verder..
Acht tips voor succesvol offreren Offertes - 7,7 (50 stemmen) - 10 reacties Een offerte is een logische stap in het verkoopproces. Maar is het wel altijd noodzakelijk? En hoe schrijft u een offerte die scoort?
Lees verder..
De prijs moet geprezen worden Prijs - 7,8 (22 stemmen) - 4 reacties De presentatie van de prijs van een product vormt vaak het grootste dilemma tijdens of bij de afronding van een verkoopgesprek. Hoe brengt u dit gesprek tot een goed einde?
Lees verder..
De waarde van uw aanbod Prijs - 7,7 (37 stemmen) - 8 reacties Prijzen zijn steeds te hoog voor inkopers. Voor de leverancier is de marge steeds te laag. Tussen de twee in staat u als verkoper. Uw taak? Het zoeken van een balans.
Lees verder..
Hoe vertel ik de klant wat het kost? Offertes - 7,8 (49 stemmen) - 10 reacties Verkopers krijgen vaak een ongemakkelijk gevoel wanneer ze de prijs ter sprake moeten brengen. Daarom besluiten ze nogal eens om het voor zich uit te schuiven. Dat komt dan wel in de offerte. Is dat verstandig?
Lees verder..
Alles heeft een waarde Korting - 8,0 (2 stemmen) - 1 reacties Voelt u zich ook wel eens gevangen tussen hamer en aambeeld? Uw klant wil een korting, uw organisatie wil of kan echter geen verdere kortingen toestaan. Wat gaat u doen?
Lees verder..
Hoe verkoop je waarde? Prijs - 7,3 (13 stemmen) Het begrip waarde is een modewoord. Maar wat waarde precies is weten maar weinigen. In dit artikel van Jan Flamend wordt het begrip overzichtelijk uit de doeken gedaan. Met concrete aanwijzingen voor de praktijk van de verkoop.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..