|
|
|
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak
Koude acquisitie - 9,2 (10 stemmen)
Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven?
Koude Acquisitie - 7,5 (48 stemmen) - 4 reacties
Soms stuit u bij telefonische acquisitie op een receptionist(e) die u geen naam wil of kan geven: de no-name policy. Hoe zorgt u ervoor dat u tóch in contact komt met een relevant persoon?
|
Lees verder..
|
|
|
Belscript: vloek of zegen?
Koude Acquisitie - 8,4 (58 stemmen) - 10 reacties
Wie belt als pratende computer verliest geheid klanten! Wat zegt dat over de waarde van belscripts voor B2B verkopers?
|
Lees verder..
|
|
|
Wel of niet koud bellen met een script?
Koude Acquisitie - 7,9 (9 stemmen) - 2 reacties
Veel verkopers willen niets weten van scripts. Ze zijn toch geen robots?! Daar beginnen ze dus niet aan! Is dat verstandig?
|
Lees verder..
|
|
|
Neemt u later nog maar eens contact met me op...
Acquisitie - 7,8 (68 stemmen) - 2 reacties
Van uitstel komt afstel. Negen ideeën om te achterhalen of uw prospect serieus is of niet.
|
Lees verder..
|
|
|
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek
Verkoopgesprek - 6,8 (140 stemmen) - 4 reacties
Het is zaak de nieuwsgierigheid van de prospect te prikkelen. Zorg dat u niet behoort tot een van de vele verkopers met ongelukkige gespreksopeningen.
|
Lees verder..
|
|
|
Optimale telefonische acquisitie - wat u niet in de boekjes leest
Acquisitie - 8,3 (67 stemmen) - 7 reacties
Welke (ogenschijnlijk kleine) gebeurtenissen en interacties kunnen het succes van een beldag sterk vergroten? Een praktisch overzicht.
|
Lees verder..
|
|
|
Omgaan met de professionele inkoper
Inkopen - 6,4 (9 stemmen)
Als u zich heeft voorgenomen een grote vis binnen te halen, houd er dan rekening mee dat u met een professionele inkoper te maken kunt krijgen. Hoe bereid u zich daar op voor?
|
Lees verder..
|
|
|
Maak van uw afscheid een krachtig instrument
Klantencontact - 6,1 (40 stemmen) - 12 reacties
Voor veel verkopers is het afscheid bij de klant een bron van ongemak. Het is uw laatste kans om een goede indruk te maken. Vermijd de gebruikelijke clichés, hier een aantal alternatieven.
|
Lees verder..
|
|
|
Klachten, irritaties en rode kaarten
Klachten - 7,4 (36 stemmen) - 6 reacties
De meeste klanten klagen niet maar stappen direct over naar een andere leverancier. Anders gezegd: de klagende klant wacht niet maar zapt door. Hoe kunt u de de klager vasthouden?
|
Lees verder..
|
|
|
Doe niet mee aan misleidende telefonische verkooppraktijken
Acquisitie - 6,6 (9 stemmen) - 1 reacties
Agressieve of misleidende telefonische verkooppraktijken zijn uiteraard uit den boze. Consumenten wantrouwen telefonische verkoop, hebben er vaak een hekel aan en u beschadigt de reputatie van uw bedrijf.
|
Lees verder..
|
|
|
|