Alle artikelen over Prospects

5 cruciale stappen voor de perfecte demo Closing - 10,0 (1 stemmen) Hoe het verkopersvak ook verandert, demo’s horen erbij. Gebruik deze 5 tips om in het vervolg echte impact te creëren bij je prospects.
Lees verder..
De opmars van video bij acquisitie Acquisitie - 8,8 (6 stemmen) - 1 reacties Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een goede manier om creatief contact te maken is de inzet van videoboodschappen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit artikel.
Lees verder..
Hardlopen is doodlopen bij acquisitie Acquisitie - 8,0 (10 stemmen) Je hebt bij social selling steeds meer geautomatiseerde tools die claimen te kunnen helpen bij leadgeneratie. Maar moet je die wel inzetten?
Lees verder..
Acquisitie met Zoom of MS Teams - hoe doe je dat? Acquisitie - 8,4 (12 stemmen) - 4 reacties Video is niet meer weg te denken als instrument voor salesprofessionals. Maar wat is de beste manier om videogesprekken in te zetten bij acquisitie? Lees deze longread met antwoorden en tips.
Lees verder..
Sales Navigator bij acquisitie Acquisitie - 9,3 (7 stemmen) Bij LinkedIn is ook een betaalde variant beschikbaar: Sales Navigator. Maar heb je hier wat aan als je acquisitie pleegt? Ontdek hier of deze investering de moeite waard is.
Lees verder..
Moeilijk bereikbare prospects benaderen Acquisitie - 8,6 (8 stemmen) - 1 reacties Social selling is een mooie manier om in contact te komen met prospects, maar niet al je contactpersonen zijn actief op social media. Lees hier welke andere kanalen effectief zijn om toch aan tafel te komen.
Lees verder..
Win verloren klant terug in 5 stappen Acquisitie - 8,4 (20 stemmen) - 2 reacties U weet dat het vaak veel tijd en moeite kost om nieuwe klanten over de streep te trekken. Er staat echter nog een andere groep op u te wachten: uw ex-klanten. Haal ze terug met deze tips.
Lees verder..
Gooi deze prospects gerust in de vuilnisbak Acquisitie - 8,3 (95 stemmen) - 11 reacties Blijft u ook prospects bellen die potentie lijken te hebben maar stelselmatig blijven uitstellen? Mijn advies: doe het gewoon niet meer! Lees hier waarom niet.
Lees verder..
Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie Acquisitie - 8,6 (17 stemmen) De AVG is sinds mei 2018 van kracht, maar lang niet iedereen houdt zich aan deze wetgeving. Hoe zit dat in B2B en wat kunt u doen?
Lees verder..
De kracht van een goede mailing Acquisitie - 9,1 (19 stemmen) Wie in beeld wil komen bij prospects heeft tegenwoordig een batterij aan kanalen ter beschikking. Hierbij wordt een oeroud marketingkanaal wel eens vergeten: de papieren mailing. Tijd voor een revival met tips voor het beste resultaat.
Lees verder..
Loop eens binnen bij uw prospect Acquisitie - 7,7 (30 stemmen) - 5 reacties Als u binnen wilt komen bij een prospect, is het een goed idee om eens binnen te stappen. Uw opening is dan van levensbelang. Deze voorbeelden kunnen u helpen.
Lees verder..
Zet uw Unique Selling Points in voor meer succes bij uw acquisitie Koude Acquisitie - 8,0 (7 stemmen) - 1 reacties Weet u wat uw product uniek maakt? Datgene wat de klant er uniek aan vindt! Tips om uw USP’s optimaal in te zetten.
Lees verder..
Hoe wordt u als verkoper gevonden op LinkedIn? LinkedIn - 8,3 (6 stemmen) Zorg ervoor dat de prospect niet de concurrent maar ú vindt op LinkedIn. Tips over mogelijkheden om extra op te vallen.
Lees verder..
7 manieren om een verkoopgesprek uit een impasse te halen Succesfactoren - 7,2 (34 stemmen) - 2 reacties Het overkomt ons allemaal wel eens dat een verkoopgesprek in een impasse raakt. U zit niet op dezelfde golflengte met uw klant. Hoe haalt u het verkoopgesprek uit het slop? 7 praktische tips.
Lees verder..
De negen P’s in prospect Acquisitie - 2,5 (6 stemmen) - 5 reacties Bij een potentieel nieuwe klant, de prospect, wilt u zoveel mogelijk relevante informatie over de organisatie vergaren. Dat geldt ook voor een bestaande klant waar zich een nieuwe kans voordoet: opportunity. Strikvraag: hoeveel p's zitten er in de woorden prospect en opportunity?
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..