Durf een klant af te wijzenVerwachtingsmanagement - 7,9 (27 stemmen) - 3 reactiesAls iemand bij ons aanklopt zeggen we snel en graag JA. NEE zeggen doen we vaak door geen reactie te geven. Lees hier wat er te winnen valt door actief en netjes af te wijzen.
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers DilemmaVraagtechniek - 8,8 (8 stemmen) - 4 reactiesSalesprofessionals vragen niet snel naar zaken waarvoor hun portfolio geen oplossing biedt. Het lijkt niet niet logisch. Waarom zouden ze??! Lees het hier.
Kwalificeren van prospects moet!Koude Acquisitie - 7,5 (53 stemmen) - 6 reactiesHet aan de telefoon kwalificeren van prospects verhoogt uw conversiekansen. Maar hoe doet u dat precies?
Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, ..
meer..