Alle artikelen over Koopmotieven

Au, dat doet pijn! Afwijzingen - 7,4 (25 stemmen) - 7 reacties Amanda zit in gesprek met haar prospect. Ze komt er maar niet door heen. De prospect heeft alles namelijk al "goed geregeld". Om u dit leed te besparen, een artikel over ‘bewustwording van het probleem’.
Lees verder..
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? Verkoopgesprek - 9,6 (22 stemmen) - 3 reacties Een aankoop is het gevolg van een veranderingsproces bij de koper. Als u weet wat dit proces ingang heeft gezet, verkoopt u 3x meer. Lees hier hoe het werkt.
Lees verder..
10 redenen om de ‘bijna-klant’ te laten lopen Succesfactoren - 7,2 (62 stemmen) - 2 reacties U kent ze wel, de prospects die in de pijplijn zitten. Sommigen ‘komen door’, anderen niet. Tot zover prima. Teveel ‘bijna-klanten’ hebben lijkt goed; kans op veel nieuwe klanten. Maar trap niet in de valkuil van de 'bijna-klant'.
Lees verder..
De waarde van uw aanbod Prijs - 7,7 (38 stemmen) - 8 reacties Prijzen zijn steeds te hoog voor inkopers. Voor de leverancier is de marge steeds te laag. Tussen de twee in staat u als verkoper. Uw taak? Het zoeken van een balans.
Lees verder..
De 5 redenen waarom een klant van u koopt Psychologie in de verkoop - 3,8 (17 stemmen) Wat zijn de basismotieven van de klant? Als u dat weet kunt u uw verkoopgesprek nog meer aanscherpen om uw doel te bereiken. Een overzicht van de 5 belangrijkste redenen waarom de klant bij u koopt.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..