|
|
|
Au, dat doet pijn!
Afwijzingen - 7,4 (25 stemmen) - 7 reacties
Amanda zit in gesprek met haar prospect. Ze komt er maar niet door heen. De prospect heeft alles namelijk al "goed geregeld". Om u dit leed te besparen, een artikel over ‘bewustwording van het probleem’.
|
Lees verder..
|
|
|
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing?
Verkoopgesprek - 9,6 (22 stemmen) - 3 reacties
Een aankoop is het gevolg van een veranderingsproces bij de koper. Als u weet wat dit proces ingang heeft gezet, verkoopt u 3x meer. Lees hier hoe het werkt.
|
Lees verder..
|
|
|
10 redenen om de ‘bijna-klant’ te laten lopen
Succesfactoren - 7,2 (62 stemmen) - 2 reacties
U kent ze wel, de prospects die in de pijplijn zitten. Sommigen ‘komen door’, anderen niet. Tot zover prima. Teveel ‘bijna-klanten’ hebben lijkt goed; kans op veel nieuwe klanten. Maar trap niet in de valkuil van de 'bijna-klant'.
|
Lees verder..
|
|
|
De waarde van uw aanbod
Prijs - 7,7 (38 stemmen) - 8 reacties
Prijzen zijn steeds te hoog voor inkopers. Voor de leverancier is de marge steeds te laag. Tussen de twee in staat u als verkoper. Uw taak? Het zoeken van een balans.
|
Lees verder..
|
|
|
De 5 redenen waarom een klant van u koopt
Psychologie in de verkoop - 3,8 (17 stemmen)
Wat zijn de basismotieven van de klant? Als u dat weet kunt u uw verkoopgesprek nog meer aanscherpen om uw doel te bereiken. Een overzicht van de 5 belangrijkste redenen waarom de klant bij u koopt.
|
Lees verder..
|
|
|
|