|
|
|
Durf een klant af te wijzen
Verwachtingsmanagement - 7,9 (27 stemmen) - 3 reacties
Als iemand bij ons aanklopt zeggen we snel en graag JA. NEE zeggen doen we vaak door geen reactie te geven. Lees hier wat er te winnen valt door actief en netjes af te wijzen.
|
Lees verder..
|
|
|
Zelfonderzoek voor verkopers
Persoonlijke ontwikkeling - 7,3 (7 stemmen) - 8 reacties
Vooral als verkoper is het het zaak om met enige regelmaat naar uzelf en uw omgeving te kijken en het nodige bij te stellen. Dit is pure noodzaak als u een betere verkoper wilt worden.
|
Lees verder..
|
|
|
Acties als de verkopen even tegen zitten
Verkoopbevordering - 7,2 (22 stemmen) - 11 reacties
Vallen de resultaten tegen? Zit de omzet niet mee de laatste tijd? Dan wordt het tijd iets te ondernemen. We geven u vier tips om snel uit het dal te komen.
|
Lees verder..
|
|
|
Waarom lopen klanten weg?
Problemen met Verkopen - 8,3 (8 stemmen)
Het lijkt niet te voorkomen, elk jaar verliest een bedrijf klanten. Toch is er wel wat aan te doen. Want de belangrijkste oorzaak voor dit klantenverlies komt op conto van de bedrijven zelf. Ze besteden gewoon te weinig aandacht aan hun klanten.
|
Lees verder..
|
|
|
|