Alle artikelen over Klanten behouden

De struisvogelpolitiek die wel werkt Verkoopstrategie - 8,0 (24 stemmen) In de ogen van velen is een strategie van geven tamelijk soft, meer iets voor watjes. Maar vergis u niet: geven, vriendelijk zijn, kan levens redden, en ook uw zakelijk succes.
Lees verder..
Hoeveel krediet verliest ú in uw gesprekken? Communicatie - 8,3 (10 stemmen) Van teveel eenzijdig nemen worden relaties slecht. Maar we hebben lang niet altijd in de gaten dat we iets nemen. Let op deze communicatieve valkuilen die u krediet kosten!
Lees verder..
Vijf tips voor het omgaan met lastige klanten Moeilijke klanten - 8,5 (24 stemmen) Iedere verkoper kent ze wel: klanten met dominant of afstandelijk gedrag, eigenwijze klanten of klanten die overal over twijfelen, ronduit respectloze klanten… Lees hier hoe u daarmee om kunt gaan.
Lees verder..
Drie boodschappen die uw klant moet horen Loyaliteit - 7,5 (35 stemmen) - 6 reacties Nieuwe business binnenhalen is zeer belangrijk, maar bestaande klanten behouden is dat ook, terwijl onze inspanningen daar vaak veel kleiner zijn.
Lees verder..
15 (on)Waarheden over klanttevredenheid, klantbehoud en klachten Klanttevredenheid - 8,1 (30 stemmen) - 7 reacties Over klanttevredenheid bestaan nogal wat mythes. Ook over de manier waarop je die tevredenheid kunt meten. Hieronder wordt de zin van de onzin gescheiden en aangevuld met praktische aanwijzingen.
Lees verder..
Waarom lopen klanten weg? Problemen met Verkopen - 8,3 (8 stemmen) Het lijkt niet te voorkomen, elk jaar verliest een bedrijf klanten. Toch is er wel wat aan te doen. Want de belangrijkste oorzaak voor dit klantenverlies komt op conto van de bedrijven zelf. Ze besteden gewoon te weinig aandacht aan hun klanten.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..