Schors het verkoopgesprekCreativiteit in de verkoop - 8,6 (19 stemmen) - 2 reactiesU wordt tijdens een verkoopgesprek onverwacht overladen met klachten, irritatie en onvrede van uw klant. Hoe redt u zich goed uit deze benarde situatie? Met deze tips.
Rare jongens, die klanten...Klantvriendelijkheid - 7,2 (31 stemmen) - 11 reactiesKlanten, zoals u en ik, zijn vreemde wezens. We willen krijgen waar we voor betalen en verwachten zomaar dat beloftes waar worden gemaakt. Kan het nog gekker?!
Moet u het serieus nemen wanneer de klant dreigt weg te lopen?Bezwaren - 5,6 (8 stemmen) - 2 reactiesUw klant dreigt weg te lopen omdat hij ergens anders een betere prijs krijgt. Dan is het belangrijk niet te schrikken en snel toe te zeggen. Hoe pakt u dit aan?
15 (on)Waarheden over klanttevredenheid, klantbehoud en klachtenKlanttevredenheid - 8,1 (30 stemmen) - 7 reactiesOver klanttevredenheid bestaan nogal wat mythes. Ook over de manier waarop je die tevredenheid kunt meten. Hieronder wordt de zin van de onzin gescheiden en aangevuld met praktische aanwijzingen.
Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, ..
meer..