|
|
|
Laat zien dat u ongewapend bent
Communicatie - 8,4 (14 stemmen) - 1 reacties
Een verborgen agenda, van de ander of van u, die toch aan het licht komt, kan rampzalige gevolgen hebben. Voorkomen is beter dan genezen: advies over transparant zijn.
|
Lees verder..
|
|
|
Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen?
Klantenbinding - 7,4 (10 stemmen)
Er zijn verkopers die denken slim te zijn. Ze proberen mensen via de telefoon met een leugentje over te halen om zaken met ze doen. Het lijkt slim. Maar is het ook verstandig?
|
Lees verder..
|
|
|
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf?
Koude Acquisitie - 6,8 (15 stemmen) - 4 reacties
Authentiek zijn is heel belangrijk bij koude acquisitie. Wanneer u zich anders voordoet dan u bent, valt u vroeg of laat door de mand. Maar hoe blijft u aan de telefoon authentiek?
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe overtuigt u de ander?
Overtuigen - 7,9 (10 stemmen) - 8 reacties
In een presentatie of verkoopgesprek zijn deze woorden funest: "Ik ga u vandaag overtuigen van ...". Inzicht in hoe overtuiging wel en niet werkt.
|
Lees verder..
|
|
|
Gelóóft de klant wat u vertelt?
Overtuigen - 7,1 (35 stemmen) - 7 reacties
Dat is de hamvraag. U kunt praten wat u wilt, maar als de klant denkt: ‘Die vent kletst maar wat’, dan is het afgelopen. Hoe is het met úw geloofwaardigheid? Neemt de klant ú serieus?
|
Lees verder..
|
|
|
Gelóóft de klant wat u vertelt?
Psychologie in de verkoop - 1,0 (1 stemmen) - 1 reacties
Uw geloofwaardigheid berust op verschillende factoren. De twee belangrijkste zijn kennis en deskundigheid. Ze lijken op elkaar maar zijn niet hetzelfde. Hoe belangrijk is het dat u geloofwaardig overkomt?
|
Lees verder..
|
|
|
Meer verkopen met minder inspanning
Succesfactoren - 7,3 (27 stemmen) - 1 reacties
Het blijft me verbazen hoe vaak organisaties en verkopers tijd en energie steken in het overtuigen van klanten. Het kan nochtans veel eenvoudiger, mits je enkele regels in acht neemt.
|
Lees verder..
|
|
|
|