|
|
|
Pas op voor code 3 klanten
Acquisitie - 8,3 (10 stemmen)
Er zijn klanten, die belemmeren groei, zorgen voor onnodige veel kosten en maken dat je van je focus wegglijdt. Lees hier hoe je ze herkent en wat je ermee kan doen.
|
Lees verder..
|
|
|
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
Acquisitie - 8,7 (27 stemmen) - 2 reacties
Er zijn drie zaken waar u zich voor de volle 100% aan moet binden, maar dan gaat de deur naar verkoopsucces ook gegarandeerd voor u open.
|
Lees verder..
|
|
|
Weg met het USP! Leve het ISP!
Doelgroep - 7,9 (14 stemmen) - 4 reacties
Bedrijven en experts roepen via allerlei media om het hardst hoe uniek hun product is. Toegegeven, iedereen moet ergens bijzonder in zijn, anders heeft de klant niets te kiezen. Maar, spreekt uw zelfbenoemde uniciteit uw klant wel voldoende aan?
|
Lees verder..
|
|
|
Beslis! Kies uw klant
Doelgroep - 8,0 (24 stemmen) - 2 reacties
Fors groeien als het economisch klimaat even tegenzit? Dat kan, mits u selectief durft te zijn. Breng focus aan in uw klantenbestand; juist nu.
|
Lees verder..
|
|
|
Meer opdrachten scoren uit offertes
Offertes - 8,6 (17 stemmen)
Ook zo benieuwd waarom uw concurrenten meer opdrachten uit offertes scoren? Ontdek de gemeenschappelijke kwaliteiten van deze winnaars van offertetrajecten en verhoog uw eigen winkansen!
|
Lees verder..
|
|
|
Klantloyaliteit: een must!
Accountplan - 7,6 (34 stemmen) - 4 reacties
Bedrijven doen vaak aanbiedingen die niet reëel zijn. Realiseer in drie stappen een krachtig alternatief voor deze prijsconcurrentie.
|
Lees verder..
|
|
|
Ook als het goed gaat kan het beter
Sales Management - 9,2 (29 stemmen) - 1 reacties
Soms zijn processen zo vanzelfsprekend, dat niemand meer ziet dat het beter kan. Die passiviteit staat verkoopsucces in de weg. Hoe houdt u zichzelf en uw verkopers scherp?
|
Lees verder..
|
|
|
Naar meer winstgevende klanten met het GIK profiel
Doelgroep - 7,2 (10 stemmen) - 4 reacties
Uit onderzoek blijkt dat voor een gemiddeld bedrijf slechts 15 tot 20% van het klantenbestand bijdraagt aan de winst. Met het GIK profiel kunt u dat veranderen. Hoe pakt u dit aan?
|
Lees verder..
|
|
|
Zorg voor focus in uw presentatie en vermijd een afgang
Presenteren - 8,9 (20 stemmen)
Een goede presentatie is als een karatetrap: om uw doel te bereiken moet u focussen. Lukt dat niet, dan is het resultaat zeer pijnlijk.
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe maakt u een goed verkoopplan?
Verkoopplan - 7,2 (26 stemmen) - 3 reacties
Hoeveel taken doet u naast uw kerntaak als verkoper? Hoeveel tijd besteedt u aan zaken die niets te maken hebben met het bereiken van de doelen waarvoor uw functie is bedoeld?
|
Lees verder..
|
|
|
Presteren, presteren, presteren!
Voorbereiding - 7,4 (25 stemmen) - 2 reacties
Elke organisatie leeft bij gratie van de resultaten, winst, marktaandeel, omzet…Maar laten we eerlijk blijven met ons zelf. Uiteindelijk is de winst die een organisatie moet maken, de grondreden voor haar bestaan.
|
Lees verder..
|
|
|
|