|
|
Nutteloze oplossingen verkopen tegen hoge marges
Klantenpsychologie - 1 reacties
Het is vaak het nutteloze dat hoge marges creëert, niet het oplossend vermogen van het aanbod. Lees hier hoe dat werkt en wat je ermee kan in jouw verkooppraktijk.
|
Lees verder..
|
|
|
Help uw klant over de streep
Offertes - 8,5 (6 stemmen) - 1 reacties
Heeft u net een offerte verstuurd? Uw klant is nu met uw aanbod bezig in zijn hoofd. Lees hier hoe u uw klant kan helpen kiezen door juist nu op meer plekken zichtbaar te zijn!
|
Lees verder..
|
|
|
Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd
Concurrenten - 8,0 (5 stemmen) - 3 reacties
Verrassende out-of-the-box service bieden kan u heel veel opleveren, maar het vereist ook zorgvuldige planning en inventieve ideeën. Ontdek hoe u zoiets aanpakt..
|
Lees verder..
|
|
|
De opmars van video bij acquisitie
Acquisitie - 8,8 (6 stemmen)
Creativiteit is doorslaggevend bij acquisitie. Een goede manier om creatief contact te maken is de inzet van videoboodschappen. Hoe je dat aanpakt lees je in dit artikel.
|
Lees verder..
|
|
|
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales
Acquisitie - 9,8 (17 stemmen)
Geen ervaring hebben kan een groot voordeel zijn. Je kan dan makkelijker net die creatieve spanning creëren die nodig is om een deal rond te krijgen. Lees hier hoe je dit aanpakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen?
Acquisitie - 9,8 (17 stemmen)
Tegen het creatieve brein kan geen salesmethode op. Je bent altijd een stapje voor op de voorspelbare concurrentie. Ontdek hier hoe je meer marktaandeel kan pakken.
|
Lees verder..
|
|
|
Wat verkoopt ú eigenlijk?
Klantbehoefte - 9,1 (40 stemmen)
Uw product of dienst op zich is nooit datgene wat een klant koopt, ze kopen iets heel anders. Een groep accountmanagers komt daarachter als ze op een trainingsdag ineens limomade moeten verkopen. Doe ook uw voordeel met deze shock therapy.
|
Lees verder..
|
|
|
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek
Afsluittechnieken - 8,0 (4 stemmen)
Als een prospect twijfelt over uw product of dienst, trek hem dan over de streep met een onderzoek naar de haalbaarheid ervan. Hoe u dat het beste kunt doen en wat het oplevert, leest u hier.
|
Lees verder..
|
|
|
We houden (te veel) van eenvoud
Begeleiden van verkopers - 8,8 (6 stemmen)
'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na...
|
Lees verder..
|
|
|
Het verkoopgeheim van de veilingmeester
Verkoopstrategie - 7,8 (19 stemmen) - 1 reacties
Een duwtje naar succes kan uit onverwachte hoek komen. Vertel nooit meer een standaard verhaal. Maak van uw passie uw verkoopgeheim met deze 4 tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek
Presenteren - 6,6 (7 stemmen) - 2 reacties
U kunt niet om de getallen heen. En u weet dat ze uw gesprek kunnen maken of breken. Gebruik deze 4 uitgangspunten voor een succesvolle dosering.
|
Lees verder..
|
|
|
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop
Verkoopstrategie - 7,7 (19 stemmen) - 1 reacties
Het schaarstebeginsel lijkt vooral te werken in retail, maar niets is minder waar. Het is een begrip waar u met wat creativiteit veel voordeel uit kan behalen.
|
Lees verder..
|
|
|
Red de vlag van Zutphen
Marketing - 9,3 (24 stemmen) - 3 reacties
Hoe kunt u uw SalesPitch een mooie boost geven? Maak van een mooie lokale actie een mooi verhaal. Volg het voorbeeld van dit schildersbedrijf uit Zutphen.
|
Lees verder..
|
|
|
Presenteren – met een kapstok
Presenteren - 8,1 (12 stemmen) - 4 reacties
Wist u dat een bezem, een kruiswoordpuzzel of een stadskaart helemaal geen vreemde attributen zijn bij een presentatie? Ontdek hoe creatieve kapstokken u effectiever en met meer plezier laten presenteren.
|
Lees verder..
|
|
|
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden
Verkoopkansen - 8,8 (31 stemmen) - 12 reacties
Ah de crisis. Een mooie tijd voor de echte salesmensen. De klagers (salesjongens) hangen gezamenlijk aan de bar en praten hun naargeestige mantra over de crisis. De recessie...
|
Lees verder..
|
|
|
Minder is meer
Verkoopbevordering - 4,8 (6 stemmen) - 1 reacties
Ondanks economische perikelen hebben evenementenorganisatiebureaus het nog steeds aardig druk. Verkoopactiviteiten en medewerkersbijeenkomsten zijn vaak evenementenfestivals.
|
Lees verder..
|