Alle artikelen over Cold Calling

Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie Koude Acquisitie - 8,3 (165 stemmen) - 35 reacties Koude acquisitie behoort tot één van de minst geliefde activiteiten binnen organisaties. Met deze zeven cruciale ingrediënten kunt u er toch een succes van maken.
Lees verder..
“Bel ik gelegen?” Koude Acquisitie - 8,0 (134 stemmen) - 16 reacties Is de vraag "Bel ik gelegen?" een belangrijke beleefdheidsformule of schreeuwen om afwijzing?
Lees verder..
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug Acquisitie - 4,9 (7 stemmen) Telefonische acquisitiegesprekken komen voor de prospect vaak onverwacht en soms ook ongelegen. Lees hier hoe u het gesprek kunt voorbereiden zodat u toch nog in een warm bad duikt.
Lees verder..
De status quo openbreken bij de klant Acquisitie - 10,0 (24 stemmen) Organisaties staan vaak niet open voor uw oplossing omdat u hen niet aanspreekt op hun onuitgesproken behoeften. Ontdek hoe u een organisatie in beweging brengt.
Lees verder..
In twee stappen bij de juiste contactpersoon Koude Acquisitie - 5,3 (17 stemmen) - 2 reacties Weten wie u precies moet hebben bij een prospect, is vaak de eerste slag bij koude acquisitie. Maar hoe komt u daar achter?
Lees verder..
Bezwaren en tegenwerpingen Acquisitie - 7,1 (40 stemmen) “Nee dank u, we zijn tevreden met de huidige leverancier...” Vast herkenbaar, maar niet het einde. In vier stappen kunt u verder met uw gesprek.
Lees verder..
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie Acquisitie - 8,3 (25 stemmen) - 6 reacties Verkopers praten veel over acquisitie, het blijft een uitdaging. Ligt dit aan uw zelfdiscipline? Zo ja, daag uzelf dan uit met deze 3 succesfactoren.
Lees verder..
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … Neuro Sales - 8,3 (61 stemmen) - 8 reacties ... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling.
Lees verder..
Adressenbestanden: kopen/huren of zelf verzamelen? Adressen verzamelen - 8,1 (28 stemmen) - 27 reacties Wilt u als verkoper aan de telefoon goed beslagen ten ijs komen, ontdek dan allereerst hoe u ervoor zorgt dat u op uw adressenbestanden kan vertrouwen.
Lees verder..
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie Neuro Sales - 8,4 (82 stemmen) - 11 reacties Kunnen dezelfde woorden in een andere volgorde uw succes vergroten? Meer dan u misschien denkt.
Lees verder..
Interactie die denkt voor de klant Koude Acquisitie - 8,2 (23 stemmen) - 3 reacties Janet, een vertegenwoordigster van Star Webdesign, belt een prospect. Het bedrijf maakt onderdeel uit van een grote multinational. Ze komt terecht bij Ria van Dam, hoofd marketing communicatie. Daarop ontspint zich het volgende, merkwaardige gesprek.
Lees verder..
Laat Steve Jobs u helpen bij koude acquisitie Neuro Sales - 7,8 (16 stemmen) - 4 reacties De iPhone wordt verkocht met behulp van Neuro sales. Ontdek wat dit fenomeen is en hoe u dit met succes bij cold calling kunt inzetten.
Lees verder..
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk? Koude Acquisitie - 6,5 (17 stemmen) Bij koude acquisitie volgt na de begroeting steevast de ‘openingszin’. Een zin die zo belangrijk is dat menigeen er flink mee worstelt. Wat werkt wel en wat werkt niet?
Lees verder..
Kies de juiste doelgroep Acquisitie - 7,1 (14 stemmen) - 5 reacties Wilt u scoren met koude acquisitie dan is het essentieel om uw doelgroep goed te onderzoeken. Voor welke bedrijven kunt u het meeste betekenen?
Lees verder..
0900-Belons Prospects - 6,7 (9 stemmen) - 3 reacties It's a dirty job, but somebody has got to do it. En toevallig mag u als commerciële professional die dagelijkse klus opknappen. Welke klus? Hunten, bellen, telefonische acquisitie, of op zijn Vlaams: prospecteren.
Lees verder..
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek Verkoopgesprek - 6,8 (126 stemmen) - 4 reacties Het is zaak de nieuwsgierigheid van de prospect te prikkelen. Zorg dat u niet behoort tot een van de vele verkopers met ongelukkige gespreksopeningen.
Lees verder..
Mobiel bellen? Niet bij acquisitie! Koude Acquisitie - 7,0 (58 stemmen) - 6 reacties Dit zijn de twee redenen waarom u bij koude acquisitie met uw vaste lijn moet bellen.
Lees verder..
Optimale telefonische acquisitie - wat u niet in de boekjes leest Acquisitie - 8,3 (67 stemmen) - 7 reacties Welke (ogenschijnlijk kleine) gebeurtenissen en interacties kunnen het succes van een beldag sterk vergroten? Een praktisch overzicht.
Lees verder..
Scoren met scripts Gesprekstechniek - 8,2 (12 stemmen) - 1 reacties Een goede voorbereiding is vaak meer dan het halve werk. Dat geldt niet alleen bij het verzamelen van informatie over uw klanten en uw gesprekspartners, maar ook voor uw gesprekstechniek. Het script helpt u daarbij.
Lees verder..
Snel afgepoeierd? Eigen schuld! Acquisitie - 7,1 (55 stemmen) - 13 reacties Een mogelijke prospect heeft bij uw cold call niet veel nodig om níet met u in zee te gaan. Velen lopen de pot met goud al mis bij het eerste contact met de telefoniste. Hoe kunt u daar verbetering in brengen?
Lees verder..
Hoe reageert u op assertieve secretaresses? Cold Calling - 6,8 (75 stemmen) - 63 reacties
Wat moet je weten van telefonische acquisitie? Telefoontechniek - 7,6 (181 stemmen) - 22 reacties
Belangst? Acquisitie - 6,2 (31 stemmen) - 2 reacties
Cold Calling? Motiveer u met deze tips Telefoontechniek - 7,6 (70 stemmen) - 4 reacties
Lichaamstaal tijdens het telefoneren Telefoontechniek - 7,5 (24 stemmen)
Werkt CC bij u ook niet meer? Telefoontechniek - 6,8 (4 stemmen)
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..