|
|
|
Acquisitie en je CRM
Acquisitie - 9,0 (1 stemmen)
Acquisitie en CRM, twee ondergeschoven kindjes in het land van de sales. Er is altijd wel iets wat meer haast heeft. Maar ‘doen we straks wel’ kost klanten, en veel ook.
|
Lees verder..
|
|
|
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona
Follow-up - 7,5 (37 stemmen)
Het kan niet uitblijven, de telefoon in Corona tijd. Hoe ga je ermee om? Wat zijn de voor- en nadelen en vooral. Wat doe jij?
|
Lees verder..
|
|
|
Verkopers hebben het druk, druk, druk ... maar waarmee?!
Verkoopstrategie - 7,8 (29 stemmen)
Verkopers hebben het druk en staan onder druk. De klant hangt er een beetje bij, de toekomst van het bedrijf ook. Tips voor een frisse kijk op wat echt belangrijk is voor uw resultaat.
|
Lees verder..
|
|
|
Kennen wij onze klanten écht?
Klantenkennis - 7,7 (16 stemmen) - 2 reacties
Dagelijks vinden vele afspraken met klanten plaats. Toch leggen weinig bedrijven deze gesprekken gestructureerd vast. Hoe effectief is úw CRM systeem?
|
Lees verder..
|
|
|
|