Alle artikelen over Afspraken

Waarom een goed belscript zo belangrijk is Koude acquisitie - 8,4 (10 stemmen) - 1 reacties Verkopers zijn doorgaans vlotte praters die niet om een woordje verlegen zitten. Dus hoezo dan een belscript??! Lees er alles over in dit artikel.
Lees verder..
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie Koude Acquisitie - 8,3 (169 stemmen) - 35 reacties Koude acquisitie behoort tot één van de minst geliefde activiteiten binnen organisaties. Met deze zeven cruciale ingrediënten kunt u er toch een succes van maken.
Lees verder..
Een acquisitie scorebord: meerwaarde of onruststoker? Acquisitie - 6,0 (5 stemmen) Een scorebord met daarop de gemaakte acquisitie-afspraken per salespersoon; is dat een waardevolle toevoeging of jaagt het salesmensen op de kast, met als gevolg een averechts effect?
Lees verder..
Zo komt u ongeschonden uit prijsonderhandelingen Onderhandelen - 7,8 (10 stemmen) Prijsonderhandelingen gaan niet alleen over geld, maar ook over uw betrouwbaarheid en de indruk die u achterlaat. Met deze tips komt u goed beslagen ten ijs.
Lees verder..
Onorthodoxe binnenkomers Creativiteit in de verkoop - 7,8 (28 stemmen) - 4 reacties In de verkoop is creativiteit belangrijk. Het kan de aandacht van uw klant trekken zodat u niet snel meer wordt vergeten. Maar hoe komt u nou met iets wat zij nog niet eerder hebben meegemaakt?
Lees verder..
Afwijzing: vervelend, maar keep going! Moeilijke klanten - 7,2 (18 stemmen) - 4 reacties Als verkoper moeten we behoorlijk wat incasseringsvermogen hebben, want we horen vaker 'nee' dan 'ja'. Hoe gaat u nou het beste om met al die teleurstellingen? Motivatie-expert A. Mortell geeft antwoord.
Lees verder..
Verkoop de afspraak Cold Calling - 7,8 (39 stemmen) - 11 reacties Bij acquisitie verkoopt u de afspraak, niet uw product. Hoe zorgt u dat uw opperste concentratie en enthousiasme door de telefoon spettert.
Lees verder..
Wat moet je weten van telefonische acquisitie? Telefoontechniek - 7,6 (181 stemmen) - 22 reacties Omdat het geluid van één kant kwam, die van de sales rep. en ik aandachtig naar haar verhaal luisterde, was het voelbaar dat ze zich niet op haar gemak voelde. Had ze maar deze volgende 3 eenvoudige regels toegepast...
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Willem  Verbeke

Willem Verbeke

Willem Verbeke is Emeritus Professor aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Hij studeerde wijsb.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..