Alle artikelen over Acquisitie

5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie Cold calling - 7,3 (4 stemmen) Acquisitie in de zomer? Zinloos! Dat is het gangbare idee. Maar net als met alles wat je aandacht geeft, kan ook de zomer je sales vooruit helpen. Lees hier hoe.
Lees verder..
Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? Koude acquisitie - 9,2 (9 stemmen) - 2 reacties Uw oplossing kan heel geschikt zijn voor uw klant, terwijl uw verhaal toch niet aankomt. Dan is de kans groot dat u niet de juiste motivatiefilters gebruikt. Lees hier wat te doen.
Lees verder..
De deal creëren of najagen?! Koude acquisitie - 9,3 (15 stemmen) Op deals jagen lijkt heel actief, maar brengt u in een passieve positie ten opzicht van de klant. Leert u deals te creëren, dan ligt dat anders. Doe het anders, met deze tips.
Lees verder..
Deel uw kennis en maak meer kennissen Positionering - 9,0 (2 stemmen) Een presentatie houden en kennis delen zijn niet hetzelfde. Het eerste kan u dwarszitten, uit het tweede kunt u duurzaam voordeel halen. Lees hier hoe.
Lees verder..
Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers Persoonlijkheid - 9,8 (9 stemmen) - 1 reacties We worden allemaal geboren met mannelijke en vrouwelijke eigenschappen. Lees hier wat je ermee kan om succesvol te zijn in sales.
Lees verder..
Dit is waarom we targets niet halen! Targets - 8,9 (29 stemmen) - 2 reacties Het overgrote deel van de bedrijven heeft niet voldoende inbound leads of referenties om structureel te groeien of hun targets te halen. Hoe breng je hier verandering in? Nieuwe VO auteur Chris de Graaf presenteert zijn expertisegebied.
Lees verder..
In 6 stappen meer reactie op je mail E-mail - 8,7 (19 stemmen) - 2 reacties Veel sales mensen klagen dat ze weinig tot geen reacties krijgen op hun mails. Zou dat ook aan die mails zelf kunnen liggen? 6 tips om wel binnen te komen met je mailbericht.
Lees verder..
Het benaderen van CEO’s via Linkedin Koude acquisitie - 9,1 (50 stemmen) - 3 reacties In de hype van verkopen en leads generen via LinkedIn vergeten we dat de klassieke marketingtechnieken NIET werken. Lees hier hoe het anders kan.
Lees verder..
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is Koude acquisitie - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties Koude acquisitie is uit de mode, morsdood, dat doe je niet meer. Iedereen is tegenwoordig online. Vraag jij je stiekem ook af of dat waar is? – VO auteur Marianne van de Water presenteert haar expertise.
Lees verder..
Van een online prospect een klant maken Social Selling - 9,5 (31 stemmen) Social selling wordt vaak ingezet als leadgenerator, want als we eenmaal aan tafel zitten, dan lukt het wel. De praktijk wijst anders uit. Lees hier hoe je social selling in kunt zetten voor echt duurzaam rendement.
Lees verder..
De klant een nieuw verhaal laten schrijven Koude acquisitie - 9,7 (16 stemmen) Klanten creëren verhalen om hun status quo te rechtvaardigen. Aan u de taak om de klant dit verhaal te laten herschrijven, met u als leverancier in plaats van de concurrent. Ontdek hier hoe dat werkt.
Lees verder..
De kracht van de herhaling! Cold calling - 8,2 (10 stemmen) - 3 reacties Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met tips om je effectiviteit te verhogen.
Lees verder..
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’ Koude Acquisitie - 8,1 (29 stemmen) - 12 reacties In Nederland vinden we tutoyeren heel gewoon, maar dat is het niet altijd. 1 keer teveel ‘je’ en u heeft uw acquisitie verbruid! Ontdek waar het mis gaat en hoe het beter kan.
Lees verder..
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak Koude acquisitie - 9,2 (10 stemmen) Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken.
Lees verder..
Omzet met videoconferencing Koude acquisitie - 9,3 (18 stemmen) - 1 reacties Doordat we noodgedwongen niet meer face-to-face kunnen samenzitten met onze klanten kunnen we onze verkoopgesprekken op een andere manier gaan managen. #covid19
Lees verder..
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals Social Media - 9,4 (40 stemmen) - 4 reacties Iedere salesprofessional heeft tegenwoordig een eigen marketingverantwoordelijkheid. Een onderdeel hiervan is content voor LinkedIn. Maak gebruik van deze vijf tips voor de perfecte Linkedin update.
Lees verder..
Waarom een goed belscript zo belangrijk is Koude acquisitie - 8,4 (12 stemmen) - 3 reacties Verkopers zijn doorgaans vlotte praters die niet om een woordje verlegen zitten. Dus hoezo dan een belscript??! Lees er alles over in dit artikel.
Lees verder..
De eerste seconde bij acquisitie is bepalend Eerste indruk - 7,4 (41 stemmen) - 5 reacties Onderzoek heeft aangetoond dat de eerste indruk al na een halve seconde ontsaat. Hoe gebruikt u deze wetenschap bij koude acquisitie?
Lees verder..
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? Koude Acquisitie - 8,0 (19 stemmen) - 1 reacties De ene verkoper steekt er (te) veel tijd in. De andere doet er juist bijna niets aan. Deze 4 factoren bepalen hoeveel tijd u dient te besteden aan voorbereiding op koude acquisitie.
Lees verder..
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden Netwerken - 8,9 (31 stemmen) - 1 reacties Het bezoeken van netwerkevents levert meestal weinig resultaat op. Hoe kunt u uw tijd commercieel beter besteden?
Lees verder..
Hoe trekt u de aandacht van een prospect? Koude Acquisitie - 7,5 (13 stemmen)
Hoe krijgt u gegarandeerd de aandacht van uw klant? Acquisitie - 8,3 (21 stemmen)
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen Cold Calling - 6,2 (170 stemmen) - 38 reacties
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie Koude Acquisitie - 8,3 (169 stemmen) - 35 reacties
Zorg dat uw klant echt naar u luistert Luisteren - 9,6 (20 stemmen)
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen? Adressen verzamelen - 9,4 (25 stemmen)
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 7,1 (397 stemmen) - 114 reacties
Zit uw klant in transformatie? Behoeften bepalen - 9,8 (31 stemmen)
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen Verkoopgesprek - 8,9 (25 stemmen) - 3 reacties
Hoe werkt macht in verkooprelaties? Invloed - 8,9 (19 stemmen)
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? Koude Acquisitie - 7,3 (50 stemmen) - 4 reacties
Omgaan met bezwaren is niet verkopen Bezwaren - 8,8 (34 stemmen) - 5 reacties
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars Verkoopmissers - 7,7 (7 stemmen)
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen Koude Acquisitie - 8,4 (35 stemmen) - 2 reacties
Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen? Klantenbinding - 7,4 (10 stemmen)
Groeien van binnenuit Persoonlijke ontwikkeling - 9,5 (13 stemmen)
De klant heeft zijn geloof verloren Koude Acquisitie - 8,8 (33 stemmen) - 1 reacties
“Bel ik gelegen?” Koude Acquisitie - 8,0 (153 stemmen) - 17 reacties
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? Koude Acquisitie - 8,2 (22 stemmen) - 4 reacties
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie Cold Calling - 7,8 (32 stemmen) - 3 reacties
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG Cold Calling - 9,5 (24 stemmen)
Maak van ieder bezwaar een kans Bezwaren - 7,8 (17 stemmen) - 5 reacties
Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,8 (9 stemmen) - 1 reacties
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie Koude Acquisitie - 7,2 (32 stemmen)
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? Koude Acquisitie - 7,4 (22 stemmen) - 2 reacties
In twee stappen bij de juiste contactpersoon Koude Acquisitie - 5,4 (18 stemmen) - 2 reacties
Zo doet u zaken met een gemeente – 8 tips Verkoopkansen - 7,5 (15 stemmen)
Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen Pitchen - 8,7 (33 stemmen)
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden Koude Acquisitie - 8,4 (37 stemmen) - 2 reacties
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp Acquisitie - 7,7 (38 stemmen) - 2 reacties
Helpt netwerken u bij de verkoop? Netwerken - 7,2 (25 stemmen) - 4 reacties
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek Cold Calling - 8,6 (21 stemmen) - 3 reacties
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? Verkopen aan grote klanten - 8,5 (71 stemmen) - 6 reacties
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn? LinkedIn - 9,1 (17 stemmen)
De klantgerichtheid bij mijn slager Klantencontact - 8,7 (44 stemmen) - 4 reacties
Wat zijn de geheimen van uw klant? Gesprekstechniek - 8,5 (61 stemmen) - 7 reacties
LinkedIn bedrijfspagina optimaal inzetten LinkedIn - 8,3 (3 stemmen) - 2 reacties
Leer te dansen met kritische klanten Koude Acquisitie - 7,9 (45 stemmen) - 3 reacties
LinkedIn als lead-generator Koude Acquisitie - 8,7 (59 stemmen) - 12 reacties
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal Topverkopers - 8,2 (88 stemmen) - 10 reacties
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … Neuro Sales - 8,2 (62 stemmen) - 8 reacties
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd? Koude Acquisitie - 7,7 (22 stemmen) - 3 reacties
Koude acquisitie en de brief vooraf Koude Acquisitie - 7,5 (68 stemmen) - 19 reacties
Gij zult niet Liegen Gesprekstechniek - 8,4 (32 stemmen) - 4 reacties
Belscript: vloek of zegen? Koude Acquisitie - 8,4 (58 stemmen) - 10 reacties
Zet uw Unique Selling Points in voor meer succes bij uw acquisitie Koude Acquisitie - 8,0 (7 stemmen) - 1 reacties
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie Neuro Sales - 8,4 (82 stemmen) - 11 reacties
Hoe wordt u als verkoper gevonden op LinkedIn? LinkedIn - 8,3 (6 stemmen)
Ziet uw klant u als autoriteit? Koude Acquisitie - 8,6 (31 stemmen) - 3 reacties
Wel of niet koud bellen met een script? Koude Acquisitie - 7,9 (9 stemmen) - 2 reacties
Gouden bergen verkopen? Nee, dank u. Behoeften bepalen - 7,5 (15 stemmen) - 2 reacties
De klant heeft een eigen willetje Koude Acquisitie - 8,8 (38 stemmen) - 3 reacties
Onzekerheden, twijfels en angsten bij koude acquistie Koude Acquisitie - 7,8 (46 stemmen) - 6 reacties
Wees voor uw klant het verloren ideaal Gesprekstechniek - 8,9 (14 stemmen)
Aandacht voor new business Sales Management - 8,3 (37 stemmen) - 8 reacties
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog Koude Acquisitie - 9,0 (18 stemmen) - 3 reacties
Hoeveel informatie geeft u bij koude acquisitie? Koude Acquisitie - 8,0 (28 stemmen) - 6 reacties
Twee essentiële onderdelen van uw LinkedIn-profiel LinkedIn - 7,8 (12 stemmen)
Hoe kunt u met intuïtie het verkoopproces versnellen? Gesprekstechniek - 9,0 (34 stemmen) - 6 reacties
Bel-angst of motivatieprobleem? Koude Acquisitie - 7,9 (33 stemmen) - 2 reacties
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig? Koude Acquisitie - 7,3 (21 stemmen) - 2 reacties
Verhoog de productiviteit van uw hunters Sales Management - 8,4 (12 stemmen) - 4 reacties
LinkedIn-groepen als acquisitie instrument LinkedIn - 6,0 (8 stemmen) - 1 reacties
Social Selling als internet dating?! Koude Acquisitie - 9,0 (41 stemmen) - 1 reacties
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet Koude Acquisitie - 8,4 (75 stemmen) - 8 reacties
Vier missers bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,7 (95 stemmen) - 11 reacties
Grote accounts? Die moet u bellen! Cold Calling - 8,1 (43 stemmen) - 3 reacties
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt? Koude Acquisitie - 7,7 (77 stemmen) - 16 reacties
Interactie die denkt voor de klant Koude Acquisitie - 8,2 (23 stemmen) - 3 reacties
Hoe verkoopt u de waarde van uw oplossing? Gesprekstechniek - 8,9 (61 stemmen)
Trekken aan dode paarden Koude Acquisitie - 8,5 (38 stemmen) - 2 reacties
Is koud bellen nog wel van deze tijd? Koude Acquisitie - 8,5 (37 stemmen) - 10 reacties
Is koud bellen verleden tijd? Dat valt nog te bezien. Acquisitie - 7,9 (44 stemmen) - 5 reacties
De klant zoekt een leverancier, geen oplossing Vragen stellen - 8,0 (46 stemmen) - 6 reacties
Onorthodoxe binnenkomers Creativiteit in de verkoop - 7,8 (28 stemmen) - 4 reacties
Acquisitie met LinkedIn: makkelijker kunnen we het niet maken Koude Acquisitie - 6,6 (30 stemmen) - 5 reacties
Verkopen van innovaties – 4 concrete tips Koude Acquisitie - 9,1 (39 stemmen) - 11 reacties
Laat Steve Jobs u helpen bij koude acquisitie Neuro Sales - 7,8 (16 stemmen) - 4 reacties
Voorbereidingen treffen voor koude acquisitie: cruciaal voor succes Koude Acquisitie - 6,6 (9 stemmen)
Doelen stellen of doelloos bellen? Canvassen - 7,5 (10 stemmen) - 1 reacties
Zit er al muziek in uw organisatie? Cold Calling - 7,2 (6 stemmen)
Focus bij goede klanten op de beslissers Koude Acquisitie - 8,3 (14 stemmen) - 1 reacties
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf? Koude Acquisitie - 6,7 (14 stemmen) - 4 reacties
Van Productdifferentiatie naar Businessdifferentiatie Vragen stellen - 8,3 (12 stemmen)
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk? Koude Acquisitie - 6,5 (17 stemmen)
Enthousiaste koude acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 3 reacties
Acht tips voor succesvol offreren Offertes - 7,7 (50 stemmen) - 10 reacties
Hoe tevreden klanten u nog succesvoller kunnen maken Referenties - 7,2 (14 stemmen) - 4 reacties
Goede tijden, slechte tijden voor koude acquisitie Cold Calling - 7,6 (40 stemmen) - 8 reacties
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen? Sales Management - 6,5 (17 stemmen) - 1 reacties
De onverschillige prospect ontvankelijk maken Gesprekstechniek - 8,2 (47 stemmen) - 1 reacties
Met hagel of met scherp schieten door de telefoon? Koude Acquisitie - 7,7 (20 stemmen) - 3 reacties
LinkedIn: zin of onzin voor verkopers ? Koude Acquisitie - 7,2 (29 stemmen) - 8 reacties
Calimero-effect bij koud bellen Koude Acquisitie - 6,8 (10 stemmen) - 5 reacties
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek Verkoopgesprek - 6,8 (146 stemmen) - 4 reacties
Neem bij acquisitie de secretaresse serieus Koude Acquisitie - 6,7 (14 stemmen) - 7 reacties
Tips om binnen te komen bij grote bedrijven Verkopen aan grote klanten - 7,5 (110 stemmen) - 10 reacties
Uitstelgedrag bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,3 (42 stemmen) - 9 reacties
Tips om leiding te nemen in een verkoopgesprek Gesprekstechniek - 8,2 (86 stemmen) - 5 reacties
Koude acquisitie, wel of niet uitbesteden? Koude Acquisitie - 6,1 (7 stemmen) - 1 reacties
Kwalificeren van prospects moet! Koude Acquisitie - 7,4 (50 stemmen) - 6 reacties
Mobiel bellen? Niet bij acquisitie! Koude Acquisitie - 7,0 (58 stemmen) - 6 reacties
Stuur me eerst maar wat meer informatie! Verkooptechniek - 7,5 (58 stemmen) - 21 reacties
CRM: verdiep het contact met uw prospects CRM - 6,8 (18 stemmen) - 7 reacties
Scoren met scripts Gesprekstechniek - 8,2 (12 stemmen) - 1 reacties
Kent u uw toegevoegde waarde? Prijs - 7,5 (19 stemmen) - 4 reacties
De scorende openingszin Gespreksopening - 5,2 (47 stemmen) - 13 reacties
Wie kwalificeert wie? Kwalificeren - 7,1 (17 stemmen) - 1 reacties
Zoek geen leads, wordt een lead voor uw prospects Leads - 7,0 (26 stemmen) - 8 reacties
Twitteren als verkoper: doen of laten…? Koude Acquisitie - 7,5 (11 stemmen) - 3 reacties
Correct opvolgen van leads is een goudmijn Leads - 6,3 (11 stemmen) - 1 reacties
Wat moet je weten van telefonische acquisitie? Telefoontechniek - 7,6 (182 stemmen) - 22 reacties
De belangrijkste factor in het succesvol zijn op LinkedIn voor verkopers LinkedIn - 6,9 (11 stemmen)
Kwalificeren is (g)een kunst Kwalificeren - 8,1 (8 stemmen) - 5 reacties
Er zijn vele verkoopsystemen – wat werkt? Vraagtechniek - 3,6 (27 stemmen) - 7 reacties
Uw marketingplan als navigatiesysteem bij acquisitie en verkoop Doelen stellen - 6,3 (4 stemmen) - 2 reacties
Waar zitten de bronnen van doorverwijzingen naar nieuwe klanten? Referenties - 8,2 (10 stemmen) - 5 reacties
Koud bellen moet een warme douche zijn Cold Calling - 7,6 (129 stemmen) - 21 reacties
Hoe komt die deal nou eindelijk eens binnen? Afsluittechnieken - 7,0 (6 stemmen)
Meer rendement uit uw beursdeelname Beursverkoop - 6,8 (23 stemmen) - 7 reacties
Koude acquisitie: plan op acties en niet op het aantal afspraken Koude Acquisitie - 7,2 (53 stemmen) - 9 reacties
Het schrijven van een accountplan Accountplan - 6,4 (82 stemmen) - 6 reacties
De 7 doodzonden van het verkoopgesprek Gesprekstechniek - 7,0 (82 stemmen) - 4 reacties
Ik wil geen accountplan schrijven... Accountplan - 7,1 (36 stemmen) - 4 reacties
U bent eigenlijk een Homo Ludens... Vertrouwen - 7,4 (10 stemmen)
Cold Calling? Motiveer u met deze tips Telefoontechniek - 7,6 (71 stemmen) - 4 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..