Alle artikelen over Acquisitie

Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak Koude acquisitie - 9,1 (14 stemmen) Bellen naar potentiële klanten levert meer op dan uitsluitend sales. Wist je dat koude acquisitie ook werkt voor je imago, je marketing, je branding en je klantbeleving? Gebruik deze tips en laat dit ook voor jou werken.
Lees verder..
Vanille ijs marketing Koude acquisitie - 8,4 (8 stemmen) Tenzij je jachten of Ferrari’s verkoopt heeft het weinig zin om excentriek te zijn. Maar “gewoon normaal” zijn en toch verkopen is een kunst. Doe je voordeel met deze tips.
Lees verder..
De kracht van de herhaling! Cold calling - 8,4 (11 stemmen) - 3 reacties Is koude acquisitie bellen met een bord voor je kop? Nee, tien keer dezelfde bellen hoort erbij! Lees hier waarom, met tips om je effectiviteit te verhogen.
Lees verder..
Praat jij over je concurrenten? Koude acquisitie - 9,2 (10 stemmen) - 2 reacties Je hoeft je concurrenten niet te negeren of te verzwijgen. Ze kunnen zelfs een hefboom zijn naar jouw diensten. Ontdek hier hoe dat in zijn werk gaat.
Lees verder..
De 3 meest gehoorde weerstanden ontrafeld Koude acquisitie - 6,0 (2 stemmen) In het land van koude acquisitie is het vooral een kwestie van volhouden. Waar anderen afhaken begint het pas. Lees hier hoe je dat aanpakt.
Lees verder..
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen? Adressen verzamelen - 9,4 (25 stemmen) - 1 reacties Wie ga je benaderen en waarom? Waar maak je de meeste kans? Welke adressen mogen door de shredder? Lees alle antwoorden en doe je voordeel met deze tips voor een optimale hitlist.
Lees verder..
Jouw klant wil spanning in de relatie Koude acquisitie - 10,0 (3 stemmen) Echte verleiders doorbreken de voorspelbaarheid. Lees hier hoe je net als zij zorgt voor gezonde spanning in je relaties - dat wekt de belangstelling!
Lees verder..
Maak van je LinkedIn account een leadkanon Social Selling Acquisitie via LinkedIn is een kunst die velen (nog) niet verstaan. Gebruik deze 9 tips om je social selling een boost te geven.
Lees verder..
Alweer dezelfde klant bellen?! Koude acquisitie - 8,7 (7 stemmen) Wanneer haak je af als een prospect niet in beweging komt? Vooral niet te snel. Veel contactmomenten zijn noodzaak. Lees hier waarom en doe je voordeel met de tips.
Lees verder..
Verkopen als rouwbegeleiding Koude acquisitie - 9,6 (8 stemmen) - 1 reacties Afscheid nemen van een oude manier van werken (lees: jou als nieuwe leverancier aanvaarden!) is voor organisaties een rouwproces. Ontdek hier hoe je daar succesvol mee om gaat.
Lees verder..
Contact maken met het veranderbrein Koude acquisitie - 9,2 (11 stemmen) - 1 reacties Voor echt succesvolle marketing of sales zal je de klant moeten aanspreken in zijn veranderbrein, zodat hij zijn status quo brein verlaat. Lees hier hoe je dat effectief aanpakt.
Lees verder..
Asynchrone communicatie: wat je kan leren van Tinder Koude acquisitie - 9,3 (7 stemmen) - 3 reacties Communicatie verloopt anders dan vroeger, maar op LinkedIn zal je net als op Tinder op moeten vallen tussen de 100-en concurrenten. Hoe pak je dat effectief aan?
Lees verder..
Hoe ga je om met klant die even komen 'shoppen'? Koude acquisitie - 9,3 (16 stemmen) - 2 reacties Een prospect benadert jou. Je springt een gat in de lucht. Maar, is dit eenzijdig contactverzoek echt zo gunstig? Lees dit en maak het gunstig.
Lees verder..
Dit is waarom we targets niet halen! Targets - 8,7 (34 stemmen) - 2 reacties Het overgrote deel van de bedrijven heeft niet voldoende inbound leads of referenties om structureel te groeien of hun targets te halen. Hoe breng je hier verandering in?
Lees verder..
5 Krachtige manieren om een afspraak te realiseren Koude acquisitie - 7,4 (10 stemmen) Bellen is je lust en je leven. Alles draait om sales en customer relations management, of beter gezegd: customer succes management. Je bent ambitieus en vraagt je af hoe het nog beter kan. Zo:
Lees verder..
Jezelf niet identificeren met je product of oplossing Koude acquisitie - 8,1 (7 stemmen) - 1 reacties Kan je jezelf loslaten in een verkoopgesprek? Kan je de klant loslaten? Daar zit jouw sleutel tot verkoopsucces. Ontdek hoe dit werkt.
Lees verder..
De voordelen van een vooruitziende blik Koude acquisitie Je wil gewoon je ding doen, zeggen waar het op staat, zorgen dat je de afspraak maakt. Zo simpel is het. Waarom zou je moeten anticiperen in het telefoongesprek? Lees het hier.
Lees verder..
Van Klik naar Conflict? Koude acquisitie - 9,8 (12 stemmen) Gebeurt het wel eens dat je een goed contact hebt met de klant en ineens wordt het toch stil of ontstaat er uit het niets weerstand? Lees hier wat je dan kan doen.
Lees verder..
Laat de buitendienst niet binnen blijven. Relatiebeheer - 6,6 (10 stemmen) - 2 reacties Covid is weer overal. Buitendienst medewerkers zitten binnen, tegen al hun natuurlijke instincten in. Hoe zorg je dat ze met plezier klanten blijven binnenhalen?
Lees verder..
Ben je als verkoper veilig voor je klant? Koude acquisitie - 10,0 (14 stemmen) - 1 reacties Je biedt iets wat je klanten echt nodig hebben, maar ze bewegen niet mee. Dan kan het zijn dat je niet "veilig" bent. Lees hier wat dat betekent en doe je voordeel met de tips.
Lees verder..
Nieuw leven in afgeschreven prospects Koude Acquisitie - 8,0 (1 stemmen)
In 6 stappen meer reactie op je mail E-mail - 8,7 (20 stemmen) - 3 reacties
5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie Cold calling - 7,3 (4 stemmen)
Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? Koude acquisitie - 9,3 (12 stemmen) - 2 reacties
De deal creëren of najagen?! Koude acquisitie - 9,3 (15 stemmen)
Deel uw kennis en maak meer kennissen Positionering - 9,0 (2 stemmen)
Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers Persoonlijkheid - 9,7 (11 stemmen) - 1 reacties
Het benaderen van CEO’s via Linkedin Koude acquisitie - 9,1 (50 stemmen) - 3 reacties
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is Koude acquisitie - 8,2 (17 stemmen) - 2 reacties
Van een online prospect een klant maken Social Selling - 9,6 (32 stemmen)
De klant een nieuw verhaal laten schrijven Koude acquisitie - 9,7 (16 stemmen)
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’ Koude Acquisitie - 8,1 (29 stemmen) - 12 reacties
Omzet met videoconferencing Koude acquisitie - 9,3 (18 stemmen) - 1 reacties
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals Social Media - 9,4 (40 stemmen) - 4 reacties
Waarom een goed belscript zo belangrijk is Koude acquisitie - 8,4 (12 stemmen) - 3 reacties
De eerste seconde bij acquisitie is bepalend Eerste indruk - 7,4 (41 stemmen) - 5 reacties
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? Koude Acquisitie - 7,8 (20 stemmen) - 1 reacties
Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden Netwerken - 8,9 (31 stemmen) - 1 reacties
Hoe trekt u de aandacht van een prospect? Koude Acquisitie - 7,5 (13 stemmen)
Hoe krijgt u gegarandeerd de aandacht van uw klant? Acquisitie - 8,3 (21 stemmen)
Cold calling is morsdood: 5 redenen om te stoppen Cold Calling - 6,2 (171 stemmen) - 38 reacties
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie Koude Acquisitie - 8,3 (170 stemmen) - 35 reacties
Zorg dat uw klant echt naar u luistert Luisteren - 9,6 (20 stemmen)
De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie Cold Calling - 7,1 (400 stemmen) - 114 reacties
Zit uw klant in transformatie? Behoeften bepalen - 9,9 (34 stemmen)
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen Verkoopgesprek - 8,9 (25 stemmen) - 3 reacties
Hoe werkt macht in verkooprelaties? Invloed - 9,0 (20 stemmen)
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? Koude Acquisitie - 7,3 (50 stemmen) - 4 reacties
Omgaan met bezwaren is niet verkopen Bezwaren - 8,8 (35 stemmen) - 5 reacties
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars Verkoopmissers - 7,7 (7 stemmen)
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen Koude Acquisitie - 8,4 (35 stemmen) - 2 reacties
Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen? Klantenbinding - 7,4 (10 stemmen)
Groeien van binnenuit Persoonlijke ontwikkeling - 9,6 (14 stemmen)
De klant heeft zijn geloof verloren Koude Acquisitie - 8,8 (33 stemmen) - 1 reacties
“Bel ik gelegen?” Koude Acquisitie - 7,9 (164 stemmen) - 17 reacties
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? Koude Acquisitie - 8,2 (22 stemmen) - 4 reacties
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie Cold Calling - 7,8 (32 stemmen) - 3 reacties
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG Cold Calling - 9,5 (24 stemmen)
Maak van ieder bezwaar een kans Bezwaren - 7,8 (17 stemmen) - 5 reacties
Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,8 (9 stemmen) - 1 reacties
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie Koude Acquisitie - 7,1 (35 stemmen)
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? Koude Acquisitie - 7,4 (22 stemmen) - 2 reacties
In twee stappen bij de juiste contactpersoon Koude Acquisitie - 5,4 (18 stemmen) - 2 reacties
Zo doet u zaken met een gemeente – 8 tips Verkoopkansen - 7,5 (15 stemmen)
Pitchen is: Verlies van zelfvertrouwen Pitchen - 8,7 (34 stemmen)
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden Koude Acquisitie - 8,4 (37 stemmen) - 2 reacties
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp Acquisitie - 7,7 (38 stemmen) - 2 reacties
Helpt netwerken u bij de verkoop? Netwerken - 7,2 (25 stemmen) - 4 reacties
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek Cold Calling - 8,6 (21 stemmen) - 3 reacties
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? Verkopen aan grote klanten - 8,5 (71 stemmen) - 6 reacties
Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn? LinkedIn - 9,1 (17 stemmen)
De klantgerichtheid bij mijn slager Klantencontact - 8,7 (44 stemmen) - 4 reacties
Wat zijn de geheimen van uw klant? Gesprekstechniek - 8,5 (61 stemmen) - 7 reacties
LinkedIn bedrijfspagina optimaal inzetten LinkedIn - 8,3 (3 stemmen) - 2 reacties
Leer te dansen met kritische klanten Koude Acquisitie - 7,9 (45 stemmen) - 3 reacties
LinkedIn als lead-generator Koude Acquisitie - 8,7 (59 stemmen) - 12 reacties
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal Topverkopers - 8,2 (88 stemmen) - 10 reacties
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … Neuro Sales - 8,2 (62 stemmen) - 8 reacties
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd? Koude Acquisitie - 7,7 (22 stemmen) - 3 reacties
Koude acquisitie en de brief vooraf Koude Acquisitie - 7,5 (68 stemmen) - 19 reacties
Gij zult niet Liegen Gesprekstechniek - 8,4 (32 stemmen) - 4 reacties
Belscript: vloek of zegen? Koude Acquisitie - 8,4 (61 stemmen) - 10 reacties
Zet uw Unique Selling Points in voor meer succes bij uw acquisitie Koude Acquisitie - 8,0 (7 stemmen) - 1 reacties
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie Neuro Sales - 8,4 (82 stemmen) - 11 reacties
Hoe wordt u als verkoper gevonden op LinkedIn? LinkedIn - 8,3 (6 stemmen)
Ziet uw klant u als autoriteit? Koude Acquisitie - 8,6 (31 stemmen) - 3 reacties
Wel of niet koud bellen met een script? Koude Acquisitie - 7,9 (9 stemmen) - 2 reacties
Gouden bergen verkopen? Nee, dank u. Behoeften bepalen - 7,5 (15 stemmen) - 2 reacties
De klant heeft een eigen willetje Koude Acquisitie - 8,8 (38 stemmen) - 3 reacties
Onzekerheden, twijfels en angsten bij koude acquistie Koude Acquisitie - 7,8 (46 stemmen) - 6 reacties
Wees voor uw klant het verloren ideaal Gesprekstechniek - 8,9 (14 stemmen)
Aandacht voor new business Sales Management - 8,3 (37 stemmen) - 8 reacties
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog Koude Acquisitie - 9,0 (18 stemmen) - 3 reacties
Hoeveel informatie geeft u bij koude acquisitie? Koude Acquisitie - 8,0 (28 stemmen) - 6 reacties
Twee essentiële onderdelen van uw LinkedIn-profiel LinkedIn - 7,8 (12 stemmen)
Hoe kunt u met intuïtie het verkoopproces versnellen? Gesprekstechniek - 9,0 (34 stemmen) - 6 reacties
Bel-angst of motivatieprobleem? Koude Acquisitie - 7,9 (33 stemmen) - 2 reacties
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig? Koude Acquisitie - 7,3 (21 stemmen) - 2 reacties
Verhoog de productiviteit van uw hunters Sales Management - 8,4 (12 stemmen) - 4 reacties
LinkedIn-groepen als acquisitie instrument LinkedIn - 6,0 (8 stemmen) - 1 reacties
Social Selling als internet dating?! Koude Acquisitie - 9,0 (41 stemmen) - 1 reacties
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet Koude Acquisitie - 8,4 (75 stemmen) - 8 reacties
Vier missers bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,8 (99 stemmen) - 11 reacties
Grote accounts? Die moet u bellen! Cold Calling - 8,1 (43 stemmen) - 3 reacties
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt? Koude Acquisitie - 7,7 (77 stemmen) - 16 reacties
Interactie die denkt voor de klant Koude Acquisitie - 8,2 (23 stemmen) - 3 reacties
Hoe verkoopt u de waarde van uw oplossing? Gesprekstechniek - 8,9 (61 stemmen)
Trekken aan dode paarden Koude Acquisitie - 8,5 (38 stemmen) - 2 reacties
Is koud bellen nog wel van deze tijd? Koude Acquisitie - 8,5 (37 stemmen) - 10 reacties
Is koud bellen verleden tijd? Dat valt nog te bezien. Acquisitie - 7,9 (44 stemmen) - 5 reacties
De klant zoekt een leverancier, geen oplossing Vragen stellen - 8,0 (46 stemmen) - 6 reacties
Onorthodoxe binnenkomers Creativiteit in de verkoop - 7,8 (28 stemmen) - 4 reacties
Acquisitie met LinkedIn: makkelijker kunnen we het niet maken Koude Acquisitie - 6,6 (30 stemmen) - 5 reacties
Verkopen van innovaties – 4 concrete tips Koude Acquisitie - 9,1 (40 stemmen) - 11 reacties
Laat Steve Jobs u helpen bij koude acquisitie Neuro Sales - 7,8 (16 stemmen) - 4 reacties
Voorbereidingen treffen voor koude acquisitie: cruciaal voor succes Koude Acquisitie - 6,6 (9 stemmen)
Doelen stellen of doelloos bellen? Canvassen - 7,5 (10 stemmen) - 1 reacties
Zit er al muziek in uw organisatie? Cold Calling - 7,2 (6 stemmen)
Focus bij goede klanten op de beslissers Koude Acquisitie - 8,3 (14 stemmen) - 1 reacties
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf? Koude Acquisitie - 6,8 (15 stemmen) - 4 reacties
Van Productdifferentiatie naar Businessdifferentiatie Vragen stellen - 8,4 (13 stemmen)
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk? Koude Acquisitie - 6,5 (17 stemmen)
Enthousiaste koude acquisitie: hoe doet u dat? Koude Acquisitie - 7,7 (43 stemmen) - 3 reacties
Acht tips voor succesvol offreren Offertes - 7,7 (50 stemmen) - 10 reacties
Hoe tevreden klanten u nog succesvoller kunnen maken Referenties - 7,2 (14 stemmen) - 4 reacties
Goede tijden, slechte tijden voor koude acquisitie Cold Calling - 7,5 (41 stemmen) - 8 reacties
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen? Sales Management - 6,5 (17 stemmen) - 1 reacties
De onverschillige prospect ontvankelijk maken Gesprekstechniek - 8,2 (47 stemmen) - 1 reacties
Met hagel of met scherp schieten door de telefoon? Koude Acquisitie - 7,7 (20 stemmen) - 3 reacties
LinkedIn: zin of onzin voor verkopers ? Koude Acquisitie - 7,2 (29 stemmen) - 8 reacties
Calimero-effect bij koud bellen Koude Acquisitie - 6,8 (10 stemmen) - 5 reacties
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek Verkoopgesprek - 6,8 (150 stemmen) - 4 reacties
Neem bij acquisitie de secretaresse serieus Koude Acquisitie - 6,7 (14 stemmen) - 7 reacties
Tips om binnen te komen bij grote bedrijven Verkopen aan grote klanten - 7,5 (110 stemmen) - 10 reacties
Uitstelgedrag bij koude acquisitie Koude Acquisitie - 7,3 (42 stemmen) - 9 reacties
Tips om leiding te nemen in een verkoopgesprek Gesprekstechniek - 8,2 (86 stemmen) - 5 reacties
Koude acquisitie, wel of niet uitbesteden? Koude Acquisitie - 6,1 (7 stemmen) - 1 reacties
Kwalificeren van prospects moet! Koude Acquisitie - 7,5 (52 stemmen) - 6 reacties
Mobiel bellen? Niet bij acquisitie! Koude Acquisitie - 7,0 (58 stemmen) - 6 reacties
Stuur me eerst maar wat meer informatie! Verkooptechniek - 7,5 (58 stemmen) - 21 reacties
CRM: verdiep het contact met uw prospects CRM - 6,8 (18 stemmen) - 6 reacties
Scoren met scripts Gesprekstechniek - 8,2 (12 stemmen) - 1 reacties
Kent u uw toegevoegde waarde? Prijs - 7,5 (19 stemmen) - 4 reacties
De scorende openingszin Gespreksopening - 5,2 (47 stemmen) - 13 reacties
Wie kwalificeert wie? Kwalificeren - 7,1 (17 stemmen) - 1 reacties
Zoek geen leads, wordt een lead voor uw prospects Leads - 7,0 (26 stemmen) - 8 reacties
Twitteren als verkoper: doen of laten…? Koude Acquisitie - 7,5 (11 stemmen) - 3 reacties
Correct opvolgen van leads is een goudmijn Leads - 6,3 (11 stemmen) - 1 reacties
Wat moet je weten van telefonische acquisitie? Telefoontechniek - 7,6 (182 stemmen) - 22 reacties
De belangrijkste factor in het succesvol zijn op LinkedIn voor verkopers LinkedIn - 6,9 (11 stemmen)
Kwalificeren is (g)een kunst Kwalificeren - 8,1 (8 stemmen) - 5 reacties
Er zijn vele verkoopsystemen – wat werkt? Vraagtechniek - 3,4 (29 stemmen) - 7 reacties
Uw marketingplan als navigatiesysteem bij acquisitie en verkoop Doelen stellen - 6,3 (4 stemmen) - 2 reacties
Waar zitten de bronnen van doorverwijzingen naar nieuwe klanten? Referenties - 8,2 (10 stemmen) - 5 reacties
Koud bellen moet een warme douche zijn Cold Calling - 7,6 (129 stemmen) - 21 reacties
Hoe komt die deal nou eindelijk eens binnen? Afsluittechnieken - 7,0 (6 stemmen)
Meer rendement uit uw beursdeelname Beursverkoop - 6,8 (23 stemmen) - 7 reacties
Koude acquisitie: plan op acties en niet op het aantal afspraken Koude Acquisitie - 7,2 (53 stemmen) - 9 reacties
Het schrijven van een accountplan Accountplan - 6,4 (85 stemmen) - 6 reacties
De 7 doodzonden van het verkoopgesprek Gesprekstechniek - 7,0 (82 stemmen) - 4 reacties
Ik wil geen accountplan schrijven... Accountplan - 7,1 (36 stemmen) - 4 reacties
U bent eigenlijk een Homo Ludens... Vertrouwen - 7,4 (10 stemmen)
Cold Calling? Motiveer u met deze tips Telefoontechniek - 7,6 (71 stemmen) - 4 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..