Wat is het doel van deze training?
In deze training leren medewerkers hoe zij resultaatgerichte en professionele telefoongesprekken moeten voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel om het klantenbestand uit te breiden en meer omzet te realiseren bij bestaande klanten.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training kunnen medewerkers onder andere:
Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/prospect de interesse te wekken voor uw product/dienst
Krachtig het onderscheidend vermogen van uw organisatie/product/dienst presenteren
Het beoogde resultaat realiseren middels het inzetten van verschillende verkooptechnieken
Commitment verkrijgen op een voorgestelde afspraak met behulp van afsluittechnieken
De agenda’s goed beheren en de afspraken zo efficiënt mogelijk inplannen
Voor wie?
De training Telefonisch Afspraken Maken/Telefonische Acquisitie is o.a. bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, adviseurs etc. Dus geschikt voor iedereen die succesvol wil zijn in het verwerven van new business!
Interesse?
Vraag vrijblijvend meer informatie aan: