Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.638
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is

Victor Bonke (15/1) (Acquisitie)

Lees meer..
Korte Sales Tips
Wees aantrekkelijk als verkoper!
Wees aantrekkelijk als verkoper!

Rene Knecht (11/1) (Acquisitie)

Aantrekkelijk zijn is meer dan wat spiegels en glossy’s ons tonen. Mensen die aantrekkelijk worden gevonden vertonen bepaalde patronen in hun gedrag. Wat kunnen we daar als verkopers van leren?
Lees meer..
Effectief omgaan met klanten die koudwatervrees hebben
Effectief omgaan met klanten die koudwatervrees hebben

Michel Hoetmer (9/1) (Afsluittechnieken)

Het moment van afsluiten is spannend voor veel verkopers. Maar ook klanten hebben het er vaak moeilijk mee en dus schuiven ze het besluit liever voor zich uit. Hoe pakt u dat aan?
Lees meer..
10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers
10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers

Massimo Gagliotti (7/1) (Social Selling)

Lees meer..
Wanneer is een cadeau een cadeau?
Wanneer is een cadeau een cadeau?

Jos Burgers (4/1) (Beïnvloeden)

Wat u zaait gaat u oogsten, dus op zijn tijd wat weggeven is geen slechte zet. Maar denk er goed over na, want cadeaus kunnen ook tegen u werken. Tips en voorbeelden voor meer invloed door te geven.
Lees meer..
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’

Toine Simons (3/1) (Acquisitie)

Als verkoper zet u dagelijks uw talenten in. U weet ook waar u minder goed in bent. Het is alleen de vraag of dat wel klopt. Duik in uw onderbewuste en ontdek waar kansen liggen voor meer succes.
Lees meer..
Verkopen is mensenwerk
Verkopen is mensenwerk

Jan-Willem Seip (2/1) (Koopproces)

De klant en u willen hetzelfde: resultaat. Maak gebruik van die overeenkomst met deze tips, en baan u een weg naar meer verkoopsucces.
Lees meer..
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie

Victor Bonke (1/1) (Koude acquisitie)

U weet dat u tijdens koude acquisitie vragen moet stellen en u weet dat open vragen beter werken dan gesloten vragen. Toch komen er steeds gesloten vragen uit uw mond… Hoe gaat u dat veranderen?
Lees meer..
Weg met het USP! Leve het ISP!
Weg met het USP! Leve het ISP!

Jan-Willem Seip (20/12) (Doelgroep)

Bedrijven en experts roepen via allerlei media om het hardst hoe uniek hun product is. Toegegeven, iedereen moet ergens bijzonder in zijn, anders heeft de klant niets te kiezen. Maar, spreekt uw...
Lees meer..
Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen
Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen

Marcel Hoefman (20/12) (Klantencontact)

Optimaliseer het resultaat van uw gesprekken en filter de prospects die toch niet gaan kopen: ontdek het verschil tussen een goed gevoel en een goed gesprek.
Lees meer..
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie?
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie?

Vladan Soldat (18/12) (Koude acquistie)

U zult ongetwijfeld al het een en ander hebben vernomen over de nieuwe privacywetgeving. Wat is precies de impact op uw werk als verkoper?
Lees meer..
In twee stappen bij de juiste contactpersoon
In twee stappen bij de juiste contactpersoon

Victor Bonke (17/12) (Koude acquisitie)

Weten wie u precies moet hebben bij een prospect, is vaak de eerste slag bij koude acquisitie. Maar hoe komt u daar achter?
Lees meer..
Duik in uw Commerciële DNA
Duik in uw Commerciële DNA

Toine Simons (14/12) (Kwaliteiten van de Verkoper)

Een prangende vraag voor veel salesprofessionals: Uw sterke kanten verder ontwikkelen, of juist uw zwakke kanten sterker maken? Duik in uw Commerciële DNA en ontdek waar kansen liggen voor meer...
Lees meer..
Situationeel leiding geven in de Verkoop
Situationeel leiding geven in de Verkoop

Richard van Houten (12/12) (Verkoopstrategie)

Als verkoper leidt u, als het goed is, een proces. U kunt daarbij goed gebruik maken van strategieën van managers en leidinggevenden, zeker in lastige verkoopsituaties.
Lees meer..
Een vliegende start in het nieuwe jaar
Een vliegende start in het nieuwe jaar

Marcel Hoefman (7/12) (Afspraken)

Gas terugnemen in december? Geen sprake van. Juist deze maand biedt kansen. Bekijk vier tips om ze te grijpen.
Lees meer..
Offertes verliezen op prijs? Onzin!
Offertes verliezen op prijs? Onzin!

Natasja Hoogenboom (6/12) (Offertes)

Een offerte is veel meer dan een scherpe prijs. Sterker nog, de prijs in de offerte is vaak bijzaak. Lees waar het echt om draait in offertes.
Lees meer..
Beslis! Kies uw klant
Beslis! Kies uw klant

André Hagelen (5/12) (Doelgroep)

Fors groeien als het economisch klimaat even tegenzit? Dat kan, mits u selectief durft te zijn. Breng focus aan in uw klantenbestand; juist nu.
Lees meer..
Tijd is geld, maar met geduld verdient u meer
Tijd is geld, maar met geduld verdient u meer

Jos Burgers (4/12) (Verkoopbevordering)

Evenveel uren in een dag als een eeuw geleden, maar zó-veel meer om te doen. En toch, neem even de tijd voor dit artikel, leer waarom geduld goed is voor de zaken en ontdek hoe het anders kan.
Lees meer..
10 vragen aan... Erwin Lenting, Commercieel Manager
10 vragen aan... Erwin Lenting, Commercieel Manager

Rob Snoeijen (30/11) (Verkoopleiding)

Hoe staan Sales Managers in het zakelijke leven? Wat signaleren ze? Wat drijft ze? In deze serie voelen wij het Sales Management aan de tand.
Lees meer..
5 tips voor een klantgerichte offerte
5 tips voor een klantgerichte offerte

Natasja Hoogenboom (29/11) (Offertes)

De offerte is een belangrijk onderdeel van het salesproces. Toch verdwijnt het maken ervan vaak op de ‘to do list’ of passen we de vorige offerte ‘even’ snel aan. Niet doen! Lees hoe u een...
Lees meer..
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten

Harro Willemsen (28/11) (Verkoopsucces)

Marketing en Sales werken in veel organisaties niet optimaal samen. De belangrijkste oorzaken op een rijtje, met tips om de samenwerking duurzaam te verbeteren.
Lees meer..
Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties
Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties

David Bloch (26/11) (Presenteren)

Als verkoper maakt u de nodige kilometers. U heeft uw eigen rijstijl. Wist u dat die veel zegt over hoe u presenteert? Lees mee en ontdek wat u van uzelf kunt leren.
Lees meer..
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie

Natasja Hoogenboom (23/11) (Offertes)

Inkopers zijn op zoek naar experts. Maar, u geloven 'op uw blauwe ogen’, dat doet de opdrachtgever niet zomaar. Lees hier hoe u uw expertstatus overtuigend onderbouwt met dominante...
Lees meer..
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?

Rene Knecht (22/11) (Acquisitie)

Onvoorspelbare klanten en dus onvoorspelbare resultaten, dat is waar u dagelijks mee wordt geconfronteerd. Hoe kunt u meer samenwerking met de klant creëren en daarmee meer voorspelbaarheid?
Lees meer..
Er is maar één juiste prijs
Er is maar één juiste prijs

Jos Burgers (21/11) (Prijs)

Prijs bepalen is kosten calculeren? Toch niet! Uw kostprijs interesseert de klant niet. Pak het bepalen van uw prijs radicaal anders aan.
Lees meer..
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding?
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding?

Victor Bonke (20/11) (Koude acquisitie)

De ene verkoper steekt er (te) veel tijd in. De andere doet er juist bijna niets aan. Deze 4 factoren bepalen hoeveel tijd u dient te besteden aan voorbereiding op koude acquisitie.
Lees meer..
Een verpletterende eerste indruk? Zo doe je dat!
Een verpletterende eerste indruk? Zo doe je dat!

Marcel Hoefman (16/11) (Eerste indruk)

Adviezen over de eerste indruk gaan vrijwel altijd over hoe U overkomt bij de ander. Pak het eens anders aan: richt uw aandacht op welk gevoel u de ander over zichzelf geeft - met tips en advies.
Lees meer..
Valkuil in de verkoop: te veel advies
Valkuil in de verkoop: te veel advies

Richard van Houten (15/11) (Verkoopgesprek)

Voor advies naar de specialist, maar mét dat advies kopen bij de concurrent; het komt in alle verkoop branches voor. Omzeil die valkuil met deze 6 tips.
Lees meer..
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0

Toine Simons (14/11) (Verkoopproces)

Consultative Selling, Solution Selling, of Challenger Sales? What the heck! Toch kennen alle methodes 4 dezelfde grondbeginselen. Daarop baseren we onze 7 uitgangspunten voor succesvol diensten...
Lees meer..
We houden (te veel) van eenvoud
We houden (te veel) van eenvoud

Peter Stinckens (13/11) (Begeleiden van verkopers)

'Eenvoud is het kenmerk van het ware', zo luidt het spreekwoord. Maar bij iets complex als verkopen kost eenvoud vooral geld. Ga maar na...
Lees meer..
 Vorige Pagina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10    ...   94  Volgende Pagina 
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Overige
Presenteren
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?