Boeken over Sales

Geef nooit korting Geef nooit korting
Jos Burgers (13/7)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Lees verder..
Het netwerkboek
Rob B. Tol (8/7)
Het netwerkboek  Wat is het nut van netwerken, en hoe pakt u het aan? Leer hoe u organisaties benadert voor opdrachten of info en verlies niet teveel tijd door ondoelmatig te netwerken. Boor nieuwe relaties aan en zorg dat u aanbevolen wordt.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Hardcore Hunter
Michael van Wier (6/7)
Hardcore Hunter Het is vreemd dat er nooit een boek is geschreven dat echt alle onderdelen van het verkoopvak in zich heeft én zich alleen richt op het binnenhalen van nieuwe en waardevolle klanten. Daarbij is slechts 5% van de inhoud van de meeste salesboeken echt interessant en beschrijven ze meestal maar een klein deel van het verkoopvak. Zonde van je tijd en geld. Tot nu dus!
Lees verder..
Street smart sales
Ronald Bogaerds (1/7)
Street smart sales Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt.
Lees verder..
Customer experience in de praktijk Customer experience in de praktijk
Manfred van Gurchom (29/6)
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten
Lees verder..
Een hogere prijs is pure winst Een hogere prijs is pure winst
Jos Burgers (24/6)
U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door kosten te verlagen. Maar de snelste weg is verhogen van uw prijzen. De prijs is het enige marketinginstrument dat direct geld opbrengt.
Lees verder..
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book)
Michel Hoetmer (22/6)
Dus u denkt nog steeds dat de klant altijd gelijk heeft? Dat verkopen een kwestie is van talent? Vergeet deze achterhaalde ideeën. De moderne klant is grillig, uit op z'n eigen belang, kritisch en allesbehalve loyaal.
Lees verder..
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning
Ruud de Haas (16/6)
Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten, maar zeker ook voor verkoopleiders die hun organisatie beter willen managen en betere resultaten willen boeken.
Lees verder..
Verkopen met mensenkennis Verkopen met mensenkennis
Hans Faas (14/6)
Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek. Leer hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten leest, hoe je zorgt voor een ‘klik’ met elke klant en tenslotte hoe je een vertrouwensrelatie opbouwt.
Lees verder..
IJs verkopen aan eskimo's IJs verkopen aan eskimo's
Pacelle van Goethem (10/6)
Iedereen kan overtuigen. Van kinds af aan leren we zaken voor elkaar te krijgen. Maar soms lukt het niet: bv onder spanning of omdat de ander niet reageert zoals u had bedacht.
Lees verder..
Lastige verkopers managen Lastige verkopers managen
Jan-Willem Seip (8/6)
De rode draad in dit boek is hoe een sales manager kan of moet handelen als hij te maken heeft met een 'lastige verkoper' in het team.
Lees verder..
Verboden voor klanten, wij houden van fans Verboden voor klanten, wij houden van fans
Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans (4/6)
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!
Lees verder..
Red de salestijger Red de salestijger
Marc Dijk (17/5)
Het managementboek 'Red de salestijger' is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoeld voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken en ontwikkelen van ieders sales talent.
Lees verder..
De Par5 methode De Par5 methode
Harro Willemsen, Arjo Bunnik (11/5)
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten.
Lees verder..
Commerciële vaardigheden Commerciële vaardigheden
Johan van Kooten (6/5)
Praktische tools voor effectieve verkoop op de werkvloer
Lees verder..
Acquireren is een werkwoord Acquireren is een werkwoord
Marcel Hoefman (29/4)
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken,
Lees verder..
Waardevol verkopen Waardevol verkopen
Misha Stoutenbeek (22/4)
Waarde(n)vol verkopen helpt je om te gaan met verkoophindernissen, door je een ander perspectief aan te reiken: inspiratie en motivatie voor prestatiekracht op de lange termijn, zonder verlies van levenskwaliteit.
Lees verder..
Een fan per dag Een fan per dag
(19/4)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
Lees verder..
Uitverkocht! Uitverkocht!
Jim Stolze (15/4)
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’
Lees verder..
De Sales Architect De Sales Architect
Terry van den Bemt (13/4)
Van strategie en teaminrichting tot aan werkprocessen, salesvaardigheden en een gezonde cultuur: alles komt in ‘De Sales Architect’ aan bod. Met zijn bewezen aanpak bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. En het belangrijkste: je wint tijd en goede klanten.
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..