|
De Sales Architect
Terry van den Bemt (19/9)
Van strategie en teaminrichting tot aan werkprocessen, salesvaardigheden en een gezonde cultuur: alles komt in ‘De Sales Architect’ aan bod. Met zijn bewezen aanpak bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. En het belangrijkste: je wint tijd en goede klanten.
|
Lees verder.. |
|
|
|
|
Sales vanuit je Hart
Richard van Kray (28/5)
|
|
Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!
|
Lees verder.. |
|
Hondenbrokken
Jos Burgers (24/5)
|
|
Iedereen vindt klantgericht belangrijk. Maar wat houdt het precies in, en is het hetzelfde als klantvriendelijkheid. Deze managementroman is voor iedereen die klantgerichtheid - intern of extern - wil verbeteren.
|
Lees verder.. |
|
|
Maak van de telefoon je vriend
Michel Hoetmer (16/5)
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. In dit no-nonsense boek wordt duidelijk wat werkt en wat niet, en waarom. Aan de slag!
|
Lees verder.. |
|
|
Street smart sales
Ronald Bogaerds (24/3)
Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt.
|
Lees verder.. |
|
|
Verleid de klant
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen (12/3)
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor verkopers.
In Verleid de Klant ziet u hoe u koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden.
|
Lees verder.. |
|
|
Sales is sexy
Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip (12/3)
Vrouwen zijn succesvolle verkopers, maar wist u dat zelf al? Ontdek hoe u als vrouw uw sterke kanten kunt benutten om nieuwe klanten aan te trekken.
|
Lees verder.. |
|
|
Sales beter de baas
Edwin de Haas (25/2)
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen.
|
Lees verder.. |
|
|
No Budget Marketing
Jos Burgers (20/2)
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.
|
Lees verder.. |
|
|
Professionals & acquisitie
Frank Kwakman (2/2)
Verwerven van opdrachten is een vak apart. In de zakelijke dienstverlening is de professional echter zelf zijn product en wordt geacht het acquisitievak te beheersen.
|
Lees verder.. |
|
|
|
Geef nooit korting
Jos Burgers (2/1)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
|
Lees verder.. |
|
|
IJs verkopen aan eskimo's
Pacelle van Goethem (23/12)
Iedereen kan overtuigen. Van kinds af aan leren we zaken voor elkaar te krijgen. Maar soms lukt het niet: bv onder spanning of omdat de ander niet reageert zoals u had bedacht.
|
Lees verder.. |
|
|
De kracht van zacht
Jan-Willem Seip (20/12)
Dit boek van auteur Jan Willem Seip laat inzichten op het gebied van verkooptechnieken zien en met name de menselijke factor daarin.
|
Lees verder.. |
|
|
Gek op gaten
Jos Burgers (6/11)
Wie zich verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Jos Burgers illustreert dit door de metafoor van boren en gaten. Boren staan voor producten en diensten die u levert, gaten voor behoeften en wensen van uw klanten.
|
Lees verder.. |
|
|
Een fan per dag
(7/10)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
|
Lees verder.. |
|
|
Waardevol verkopen
Misha Stoutenbeek (25/5)
Waarde(n)vol verkopen helpt je om te gaan met verkoophindernissen, door je een ander perspectief aan te reiken: inspiratie en motivatie voor prestatiekracht op de lange termijn, zonder verlies van levenskwaliteit.
|
Lees verder.. |
|
|
Uitverkocht!
Jim Stolze (7/4)
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’
|
Lees verder.. |
|
|
Meer boeken..
|