Boeken over Sales

Waardevol verkopen Waardevol verkopen
Misha Stoutenbeek (25/9)
Waarde(n)vol verkopen helpt je om te gaan met verkoophindernissen, door je een ander perspectief aan te reiken: inspiratie en motivatie voor prestatiekracht op de lange termijn, zonder verlies van levenskwaliteit.
Lees verder..
De Sales Architect
Terry van den Bemt (22/9)
De Sales Architect Van strategie en teaminrichting tot aan werkprocessen, salesvaardigheden en een gezonde cultuur: alles komt in ‘De Sales Architect’ aan bod. Met zijn bewezen aanpak bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. En het belangrijkste: je wint tijd en goede klanten.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
Willem Verbeke, Maarten Colijn (12/9)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe.
Lees verder..
Extreem klantgericht
Danielle de Jonge (8/9)
Extreem klantgericht Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.
Lees verder..
Street smart sales Street smart sales
Ronald Bogaerds (1/7)
Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt.
Lees verder..
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator!
Corinne Keijzer (26/6)
Wie zit er nog op koude acquisitie te wachten in deze tijd? Ruim 90% van de mensen heeft er een hekel aan, dus hoogste tijd om een nieuwe weg in te slaan naar het vinden van nieuwe klanten.
Lees verder..
IJs verkopen aan eskimo's IJs verkopen aan eskimo's
Pacelle van Goethem (13/6)
Iedereen kan overtuigen. Van kinds af aan leren we zaken voor elkaar te krijgen. Maar soms lukt het niet: bv onder spanning of omdat de ander niet reageert zoals u had bedacht.
Lees verder..
Een fan per dag Een fan per dag
(20/5)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
Lees verder..
Uitverkocht! Uitverkocht!
Jim Stolze (5/5)
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’
Lees verder..
Verboden voor klanten, wij houden van fans Verboden voor klanten, wij houden van fans
Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans (4/5)
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!
Lees verder..
Professionals & acquisitie Professionals & acquisitie
Frank Kwakman (2/5)
Verwerven van opdrachten is een vak apart. In de zakelijke dienstverlening is de professional echter zelf zijn product en wordt geacht het acquisitievak te beheersen.
Lees verder..
Verleid de klant Verleid de klant
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen (20/4)
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor verkopers.
In Verleid de Klant ziet u hoe u koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden.
Lees verder..
Customer experience in de praktijk Customer experience in de praktijk
Manfred van Gurchom (19/4)
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten
Lees verder..
Geef nooit korting Geef nooit korting
Jos Burgers (5/4)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Lees verder..
Professioneel verkopen Professioneel verkopen
H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning (4/4)
'Professioneel verkopen' geeft een beeld van de complete verkoopfunctie. Het komt daarmee tegemoet aan een groeiende behoefte.
Lees verder..
De kracht van zacht De kracht van zacht
Jan-Willem Seip (4/3)
Dit boek van auteur Jan Willem Seip laat inzichten op het gebied van verkooptechnieken zien en met name de menselijke factor daarin.
Lees verder..
Gek op gaten Gek op gaten
Jos Burgers (6/2)
Wie zich verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Jos Burgers illustreert dit door de metafoor van boren en gaten. Boren staan voor producten en diensten die u levert, gaten voor behoeften en wensen van uw klanten.
Lees verder..
Commerciële vaardigheden Commerciële vaardigheden
Johan van Kooten (3/2)
Praktische tools voor effectieve verkoop op de werkvloer
Lees verder..
Red de salestijger Red de salestijger
Marc Dijk (17/1)
Het managementboek 'Red de salestijger' is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoeld voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken en ontwikkelen van ieders sales talent.
Lees verder..
Acquireren is een werkwoord Acquireren is een werkwoord
Marcel Hoefman (12/1)
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken,
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..