|
Een fan per dag
(27/1)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
|
Lees verder.. |
|
De kracht van zacht
Jan-Willem Seip (20/1)
|
|
Dit boek van auteur Jan Willem Seip laat inzichten op het gebied van verkooptechnieken zien en met name de menselijke factor daarin.
|
Lees verder.. |
|
|
|
Maak van de telefoon je vriend
Michel Hoetmer (8/12)
|
|
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. In dit no-nonsense boek wordt duidelijk wat werkt en wat niet, en waarom. Aan de slag!
|
Lees verder.. |
|
|
|
|
De Par5 methode
Harro Willemsen, Arjo Bunnik (5/11)
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten.
|
Lees verder.. |
|
|
No Budget Marketing
Jos Burgers (3/11)
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.
|
Lees verder.. |
|
|
IJs verkopen aan eskimo's
Pacelle van Goethem (21/10)
Iedereen kan overtuigen. Van kinds af aan leren we zaken voor elkaar te krijgen. Maar soms lukt het niet: bv onder spanning of omdat de ander niet reageert zoals u had bedacht.
|
Lees verder.. |
|
|
Waardevol verkopen
Misha Stoutenbeek (25/9)
Waarde(n)vol verkopen helpt je om te gaan met verkoophindernissen, door je een ander perspectief aan te reiken: inspiratie en motivatie voor prestatiekracht op de lange termijn, zonder verlies van levenskwaliteit.
|
Lees verder.. |
|
|
De Sales Architect
Terry van den Bemt (22/9)
Van strategie en teaminrichting tot aan werkprocessen, salesvaardigheden en een gezonde cultuur: alles komt in ‘De Sales Architect’ aan bod. Met zijn bewezen aanpak bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. En het belangrijkste: je wint tijd en goede klanten.
|
Lees verder.. |
|
|
|
Extreem klantgericht
Danielle de Jonge (8/9)
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.
|
Lees verder.. |
|
|
Street smart sales
Ronald Bogaerds (1/7)
Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt.
|
Lees verder.. |
|
|
|
Uitverkocht!
Jim Stolze (5/5)
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’
|
Lees verder.. |
|
|
Professionals & acquisitie
Frank Kwakman (2/5)
Verwerven van opdrachten is een vak apart. In de zakelijke dienstverlening is de professional echter zelf zijn product en wordt geacht het acquisitievak te beheersen.
|
Lees verder.. |
|
|
Verleid de klant
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen (20/4)
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor verkopers.
In Verleid de Klant ziet u hoe u koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden.
|
Lees verder.. |
|
|
|
Geef nooit korting
Jos Burgers (5/4)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
|
Lees verder.. |
|
|
Professioneel verkopen
H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning (4/4)
'Professioneel verkopen' geeft een beeld van de complete verkoopfunctie. Het komt daarmee tegemoet aan een groeiende behoefte.
|
Lees verder.. |
|
Meer boeken..
|