Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Verkoopvaardigheden
Gek op gaten (Jos Burgers)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)

De kracht van communicatie

David Bloch
ngenaaid, 141 blz.
Salesmanagement | 1e druk, 2004 |
EAN: 9789013022193

Hoe beter u uw gesprekspartner kunt inschatten, des te meer (potentiële macht u heeft. Een ding is zeker: u verhoogt daarmee uw kans om snel op dezelfde golflengte te komen van de ander die u wilt beïnvloeden - of het nu een klant, een verkoper in uw verkoopteam of een lid van uw MT is.

De kracht van communicatie

In deze Sales Memo, de laatste van een succesvolle reeks voor de Sales Manager, komt presentatie- en communicatiedeskundige David Bloch aan het woord over de diepere achtergrond van beïnvloeden en motiveren. Zijn heldere uiteenzetting van drie krachtige maar eenvoudige typologieën biedt verrassende ondersteuning in de manier waarop u contact met een ander maakt en zo snel mogelijk de communicatiekloof overbrugt.

Toepasselijke citaten en anekdoten dragen bij tot een prettig en gemakkelijk leesbaar geheel, dat zowel uw kijk op communicatie verruimt als u 'tools' geeft om uw medewerkers aan te sporen tot betere prestaties.