Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Een fan per dag (Jos Burgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Extreem klantgericht

Danielle de Jonge
Paperback, 160 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2019
EAN: 9789089654137

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke - ecologische en sociale - impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Extreem klantgericht

Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

- Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
- De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
- De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.

'Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!' - Gerrit Piksen  Expert customer insights SAMR Marktvinders

'Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.' - Rob Beltman  Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES

Inhoudsopgave
INLEIDING
Extreem klantgericht: de nieuwe standaard! 15

MAATSCHAPPELIJKE IMPACT
Deel 1 Maatschappelijke impact
Maatschappelijke impact 25
1 De Goede Weg-wijzer 27
2 Ecologische winst: zo ziet dat eruit 33
3 Sociale winst: zo ziet dat eruit 39
Maatschappelijke impact in actie 45

COMMERCIËLE SLAGKRACHT
Deel 2 Commercieel omdenken
Commercieel omdenken 49
4 De klant is aan zet 51
5 Wat heeft jouw klant te vertellen? 59
6 Klanten betrekken helpt je excelleren 67
Commercieel omdenken in actie 74

Deel 3 Relatiegerichte vaardigheden
Relatiegerichte vaardigheden 77
7 Commerciële alertheid 79
8 Opvallend online 85
9 Aangescherpte gesprekstechnieken 95
Relatiegerichte vaardigheden in actie 104

WAARDEVOLLE KLANTRELATIES
Deel 4 Fan zijn van jouw klanten
Fan zijn van jouw klanten 107
10 Bied klanten de beste ervaring 109
11 Persoonlijk contact is niet meer van deze tijd 117
12 Ambassadeurs: klanten met labradorloyaliteit 125
Fan zijn van jouw klanten in actie 133

Deel 5 Bedrijfsbrede klantfocus
Bedrijfsbrede klantfocus 135
13 Klantgedreven leiders 137
14 Doe niet moeilijk, doe het samen 145
15 Zet jezelf op nummer 1 153
Bedrijfsbrede klantfocus in actie 159

EPILOOG
Jouw route naar extreem klantgericht gedrag 163
Over de auteur 167
Het ‘schrijven doe je niet alleen’-dankwoord 169

Bronnen 171