Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Een fan per dag (Jos Burgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Maak van de telefoon je vriend

Michel Hoetmer
Nederlandstalig | Paperback, 163 blz.
Mijnmanagementboek.nl | 1e druk, 2013
EAN: 9789462549807

Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. Menig verkoper, ondernemer of zzp'er kan zich er pas toe zetten als er echt geen alternatief is. Sommigen beweren zelfs dat koud bellen een achterhaalde methode is in deze tijd van netwerkborrels en sociale media.

Maak van de telefoon je vriend
Niets is echter minder waar. Terwijl u zich een slag in de rondte netwerkt, zijn uw concurrenten bezig waardevolle verkoopgesprekken af te ronden.
Telefonische acquisitie is een bijzonder effectieve en efficiënte manier om nieuwe business te genereren. U kunt het zelfs (schrik niet) leuk gaan vinden! Het is dan wel cruciaal dat u zich goed voorbereidt en een aantal basale regels volgt. Veel ingesleten gewoonten werken averechts, terwijl sommige minder bekende technieken juist veel effect kunnen sorteren.
Ervaren verkooptrainer Michel Hoetmer maakt in dit no-nonsense boek duidelijk wat werkt en wat niet, en waarom. Stap voor stap leidt hij u door het acquisitieproces, waarbij onderweg ruimte is voor veel voorbeelden, oefeningen, tips & trucs en do's & don'ts. Als u de lessen uit dit boek serieus neemt, zult u merken dat koude acquisitie u veel meer oplevert dan u nu denkt. Aan de slag!