Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Hoe verliest u een tevreden klant?

Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens
Paperback, 120 blz.
Tenacity | 1e druk, 2012 |
EAN: 9789461901767

Dit tweede boek over klantbehoud voegt verdere strategische inzichten toe over loyaliteit van uw klanten. U leert wat klanten werkelijk drijft en hoe dit te managen. Lees hoe de manier waarop uw key-accounts naar uw organisatie kijken steeds verandert.

Hoe verliest u een tevreden klant?

Welke waarde ervaart uw klant van uw bedrijf en welke prijs mag daar tegenover staan? Ontdek hoe u deze vragen kunt beantwoorden en maak kennis met het begrip 'relevante waarde'. Dit boek geeft u de handvatten waarmee u uw organisatie kunt leiden naar hogere klantretentie.

Het is geschreven voor managers in de managed services industrie en andere diensten-markten waarin grote contracten, aanbestedingen en prijsconcurrentie aan de orde van de dag zijn. De manier waarop dit verhaal zich ontvouwt, houdt u nieuwsgierigheid tot het eind.
Inhoudsopgave

Voorwoord
Voordat u begint…

1. Het telefoongesprek
2. Waarom?
3. TARP, op zoek naar het lek
4. Als mensen veranderen, kan alles veranderen
5. De waardekloof
6. Het draait om relevante waarde
7. Drie gezichtspunten
8. Vier vragen
9. Revelation X
10. Het is alleen waard wat het waard is, niet meer
11. Het goede nieuws

Appendix