Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen (Richard van Houten)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Verkopen: de nuchtere werkelijkheid

Michel Hoetmer
Audio-cd
Managementboek | 2011 |
EAN: 9789089590534

De volgende uitspraken klinken u vast bekend in de oren: 'verkopen is de laatste jaren drastisch veranderd' en 'de klant is steeds kritischer en veeleisender geworden'. De concurrentie is heftiger dan ooit en uw klant is slechts één muisklik van de concurrent verwijderd. En dan moet u ook nog rekening houden met de explosieve groei van de sociale netwerken. Want voordat u het weet praat de hele wereld over u. De vraag is: moet u zich daar écht zorgen over maken en wordt de soep wel zo heet gegeten als die wordt opgediend? In 'Verkopen: de nuchtere werkelijkheid' geeft Michel Hoetmer een nuchtere kijk op verkopen. 'Waakzaam voor nieuwe ontwikkelingen, maar niet kritiekloos de nieuwe trends implementeren', is zijn devies.

Verkopen: de nuchtere werkelijkheid
Inhoudsopgave
1. Inleidende stellingen
2. Zijn er nog kansen voor verkopers?
3. Basisvraag: welk probleem lost jouw product op?
4. Verkoop integreren in de gehele organisatie
5. Social media niet zaligmakend voor verkoop
6. Een verkoopproces in 7 stappen
7. Zoek zelf uit wat wel en niet werkt in verkopen
8. Zeven zonden van verkopen
9. Negatief imago van verkopers is sterk overdreven
10. Er is geen heilige graal
11. Zoek dus een eigen weg!