Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Verbeter je Sales

Alexander Loudon
Paperback, 140 blz.
Gopher B.V. | 1e druk, 2015 |
EAN: 9789051798661

Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, in veel gevallen kunnen de resultaten van een salesafdeling nog met tientallen procenten worden verbeterd. Niet, zoals zo vaak wordt gedacht, door vaardigheidstrainingen van de individuele salesprofessionals, maar door het salesproces efficiënter in te richten. Dat betekent: meer sales, met dezelfde mensen!

Verbeter je Sales

Lees in dit boek hoe je in vier overzichtelijke stappen de effectiviteit van het salesproces vergroot. De tools in dit resultaatgerichte boek zijn direct in praktijk te brengen. De handige checklists, inzichtelijke cases en heldere stijl maken Verbeter je sales voor iedereen toegankelijk. Grote multinationals, zoals General Electrics, maar ook kleinere bedrijven hebben al baat gehad bij de succesvolle methode uit dit boek.

'Wil jij een best in class sales manager zijn? Zo ja, lees dit boek en leid je bedrijf naar het ultieme succes door meer te verkopen met dezelfde mensen.' - Gerard Pruijn, Sales Director Toshiba TEC Retail Information Systems

'Sales is een proces dat vaak over het hoofd wordt gezien. Loudon introduceert echter een analytische aanpak en procesdiscipline voor het salesproces die alle bedrijven zouden moeten gebruiken omdat sales het meest belangrijke proces in ieder bedrijf is. Verplichte kost voor iedere CEO of salesleider.' - Dr. Steve Garnett, Chairman EMEA Salesforce.com

'Eindelijk een no-nonsense, praktische gids om de effectiviteit van je salesproces te verhogen. Gebaseerd op robuuste data biedt Loudon tools die de implementatie eenvoudiger maken. Iedereen die carrière wil maken in salesmanagement zou dit boek moeten lezen.' - Dr. Kaj Storbacka, Professor, Sales en Account Management, Nyenrode Business Universiteit

'Verbeter je sales biedt een geavanceerde, systematische en leesbare gids voor het salesproces die bruikbaar is voor alle salesprofessionals.' - Professor George Yip, Dean, Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit, en auteur van 'Managing Global Customers'

'Hoe haal je het beste uit je salesorganisatie? Verbeter je sales voorziet je van vele inzichten en handige tools om dit te bereiken. Lees dit boek!' - Professor Mario van Vliet, General Manager Capgemini Consulting

'Eindelijk aandacht voor deze onderbelichte kant van sales. Alle structuur en informatie die je nodig hebt om je salesproces te verbeteren.' - Roy Lamain, Sales Manager bij Dell
Inhoudsopgave

Inleiding

1. Introductie
2. Breng het salesproces in kaart
3. Analyseer het salesproces
4. Herontwerp het salesproces
5. Implementeer salesprocesverbeteringen
6. De heilige graal van operational excellence

Bronnen
Dankwoord
Toolsoverzicht
Register