Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk

Martijn Jacobs
Gebonden, 100 blz.
Wolters Kluwer | 2001 |
EAN: 9789014078786

Hij zit tegenover u met een afkeurende blik in zijn ogen. Zijn lichaam spreekt duidelijke taal: 'kom maar op!'En dat terwijl het gesprek nog moet beginnen. U slikt en begint te praten. En u ziet hoe hij langzaam ontdooit, hoe u zijn sympathie wint, hem overtuigt. De ferme handdruk aan het einde van het gesprek zegt voldoende: uw doel is bereikt. Voldaan verlaat u zijn kantoor.

Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk

Elke verkoper wil in het verkoopgesprek maar een ding: zijn klant overtuigen. Een verkoper zoekt het 'ja' van de klant en verlangt de kick van het succes. Hoe haal ik de opdracht binnen? Dat is de vraag waar het verkoopgesprek om draait. U krijgt in dit boek talloze praktische adviezen om uw verkoopstrategie aan te scherpen. 'Opdracht binnen' is een leerzaam boek voor de beginnende verkoper om het vak te leren. Daarnaast is het een uitdagend boek voor de ervaren verkoper om zijn ervaringen te toetsen.

Inhoudsopgave
1. Het koopmotief - Ik heb vaak de scherpste calculatie, maar toch gaan opdrachten naar mijn concurrent. Hoe kan dat? De klant is toch alleen maar geïnteresseerd in de laagste prijs?

2. Adviserend verkopen - Ik heb het gevoel dat de klant in de afgelopen twintig jaar is veranderd. Wat verwacht de klant tegenwoordig eigenlijk van mij?

3. De juist vragen stellen - Ik heb altijd moeite met stille klanten. Hoe krijg ik ze aan het praten?

4. Aandacht geven - Soms ben ik zo enthousiast over mijn eigen product dat ik vergeet te luisteren naar een klant. Hoe voorkom ik dat?

5. Een onderscheidende visie - Hoe onderscheid ik mij van de concurrent?

6. Een overtuigende backing - Hoe overtuig ik de klant van mijn gelijk?

7. Omgaan met bezwaren - Als de klant gaat tegenstribbelen, krijg ik het altijd warm. Hoe ga ik daar mee om?

8. Prijspresentatie - Ik stel het noemen van de prijs altijd zo lang mogelijk uit. Is dat goed of juist niet?

9. Metataal - Soms heb ik het gevoel dat de klant en ik langs elkaar heen praten. Hoe voorkom ik dat?

10. Non-verbale communicatie - Ik weet nooit zo goed raad met mijn houding. Waar laat ik mijn armen? Hoe moet ik zitten?

11. Actief afsluiten - Ik heb moeite met het begin en einde van het gesprek. Heb je enkele tips?

12. De presentatie - Wanneer moet ik mijn verkoopgesprek in de vorm van een productpresentatie houden?

13. Een afspraak maken - Als ik telefonisch een afspraak wil maken voor een verkoopgesprek stuit ik vaak op een onwillige secretaressen. Hoe kom ik deze voorbij?

14. Na het gesprek - Wat doe ik na een uitgebreid gesprek? Moet ik dan nog een uitgebreide offerte schrijven? Of is dat overdreven?