Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Overtuig uw klant

Marcel Dijcks
Paperback, 80 blz. | Nederlands
Salesmanagement | 2003
EAN: 9789013003758

Inkoop- en verkoopprocessen worden door de vrager en de aanbieder gestuurd. Natuurlijk proberen ze allebei de beste deal te sluiten, maar ze houden ook hun relatie met elkaar in het oog. Ze zullen dus beiden proberen hun opponent voor hun standpunt te winnen, maar moeten toch zo nu en dan water bij de wijn doen om de ander het gevoel te geven dat er ook voor hem winst te behalen valt.

Overtuig uw klant

Dus is het belangrijk de juiste balans te vinden tussen goed luisteren naar de klant en hem tegelijk beïnvloeden en overtuigen van uw expertise en de voordelen van een samenwerking. Dan komt het moment dat u met uw voorstel moet komen, waarbij ook weer een goede afweging gemaakt moet worden tussen uw eigen belangen en die van uw gesprekspartner. Het enige wat u daarna nog hoeft te doen, is uw klant ervan te overtuigen dat hij de beste beslissing heeft genomen; er dus voor zorgen dat hij zich ook na uw vertrek niet bekocht voelt. Hierbij moet u in gedachten houden dat de ene klant de andere niet is en dat er dus voor ieder type klant een andere aanpak gekozen moet worden. zo eenvoudig als het klinkt, kan het met behulp van dit boekje ook zijn.

In 'Overtuig uw klant' worden verschillende methoden en technieken beschreven die de account manager kan inzetten om zijn klant te beïnvloeden en uiteindelijk te overtuigen. U wint zo uw klanten voor uw product, dienst of bedrijf, zonder dat ze het gevoel krijgen iets opgedrongen te krijgen. Iedere discussie kan zo tot een win-winsituatie leiden.

Inhoudsopgave
Voorwoord
1. Over invloed
2. Bewust beïnvloeden
3. Beïnvloeden en jezelf blijven
4. Verschillende invloedstijlen
5. Invloed per verkoopfase
6. Inzicht in de klant
7. Klantentypologie
8. Actief luisteren
9. Van KernCompetenties naar waarneembaar handelen(KeCoWaHa)

Samenvatting
Curriculum vitae van de auteur
Literatuur
Reeds verschenen