Boeken over Sales

De Par5 methode De Par5 methode
Harro Willemsen, Arjo Bunnik (11/5)
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten.
Lees verder..
Commerciële vaardigheden
Johan van Kooten (6/5)
Commerciële vaardigheden Praktische tools voor effectieve verkoop op de werkvloer
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Geef nooit korting
Jos Burgers (3/5)
Geef nooit korting In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Lees verder..
Acquireren is een werkwoord
Marcel Hoefman (29/4)
Acquireren is een werkwoord Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken,
Lees verder..
Waardevol verkopen Waardevol verkopen
Misha Stoutenbeek (22/4)
Waarde(n)vol verkopen helpt je om te gaan met verkoophindernissen, door je een ander perspectief aan te reiken: inspiratie en motivatie voor prestatiekracht op de lange termijn, zonder verlies van levenskwaliteit.
Lees verder..
Een fan per dag Een fan per dag
(19/4)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
Lees verder..
Uitverkocht! Uitverkocht!
Jim Stolze (15/4)
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’
Lees verder..
De Sales Architect De Sales Architect
Terry van den Bemt (13/4)
Van strategie en teaminrichting tot aan werkprocessen, salesvaardigheden en een gezonde cultuur: alles komt in ‘De Sales Architect’ aan bod. Met zijn bewezen aanpak bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. En het belangrijkste: je wint tijd en goede klanten.
Lees verder..
Sales is sexy Sales is sexy
Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip (8/4)
Vrouwen zijn succesvolle verkopers, maar wist u dat zelf al? Ontdek hoe u als vrouw uw sterke kanten kunt benutten om nieuwe klanten aan te trekken.
Lees verder..
Gek op gaten Gek op gaten
Jos Burgers (6/4)
Wie zich verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Jos Burgers illustreert dit door de metafoor van boren en gaten. Boren staan voor producten en diensten die u levert, gaten voor behoeften en wensen van uw klanten.
Lees verder..
Waarom klanten wel!! bij mij kopen Waarom klanten wel!! bij mij kopen
Peter Kweekel (1/4)
U zit bij een klant en het gesprek loopt niet. U krijgt het probleem niet helder of u ervaart veel weerstand. Uw klant wil geen vervolgafspraak. Dit boek helpt u betere vragen te stellen.
Lees verder..
Sales vanuit je Hart Sales vanuit je Hart
Richard van Kray (30/3)
Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!
Lees verder..
Sluit de deal Sluit de deal
Michel Hoetmer (24/3)
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen.
Lees verder..
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen?
Neil Rackman (22/3)
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.
Lees verder..
No Budget Marketing No Budget Marketing
Jos Burgers (13/3)
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.
Lees verder..
Help! ik ben verkoper Help! ik ben verkoper
Leo Koppelaar (10/3)
Met krachtige beelden en korte statements worden verkoopprincipes uiteengezet die voor iedereen en in elke situatie toepasbaar zijn. Het gaat vooral om de wijze waarop je mensen tegemoet treedt.
Lees verder..
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!'
Jos Burgers (8/3)
Wat gaat er mis in het contact met de klant? Hoe kunt u dit voorkomen? Met humor houdt Jos Burgers u een spiegel voor en geeft u 100 eyeopeners.
Lees verder..
Extreem klantgericht Extreem klantgericht
Danielle de Jonge (3/3)
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.
Lees verder..
Hardcore Hunter Hardcore Hunter
Michael van Wier (1/3)
Het is vreemd dat er nooit een boek is geschreven dat echt alle onderdelen van het verkoopvak in zich heeft én zich alleen richt op het binnenhalen van nieuwe en waardevolle klanten. Daarbij is slechts 5% van de inhoud van de meeste salesboeken echt interessant en beschrijven ze meestal maar een klein deel van het verkoopvak. Zonde van je tijd en geld. Tot nu dus!
Lees verder..
De kracht van zacht De kracht van zacht
Jan-Willem Seip (23/2)
Dit boek van auteur Jan Willem Seip laat inzichten op het gebied van verkooptechnieken zien en met name de menselijke factor daarin.
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..