op datum
22/2 Gebruik de aannames van je concurrent (Rene Knecht) -
20/2 Help uw klant over de streep (Natasja Hoogenboom) -
15/2 Overtuigen aan de telefoon - de 5 beste tips! (Marianne van de Water) -
13/2 Telling is selling (Jan-Willem Seip) -
8/2 Start-up Sales: a different cookie (Richard van Houten) -
6/2 Je komt elkaar altijd weer tegen (Jos Burgers) -
1/2 Stairway to Heaven (Jorg Hartog) -
30/1 Hoe breng je een prijsverhoging? (André Hagelen) -
25/1 Kan AI het winnen van de klikfactor? (Rene Knecht) -
23/1 Zo draagt tenderdesign bij aan de gunning (Natasja Hoogenboom) -
18/1 Wat je zegt ben je zelf (Marianne van de Water) -
16/1 Verkoop met woorden (Jan-Willem Seip) -
11/1 Zorg dat je niet schaakmat komt te staan (Herman Meijer) -
9/1 De struisvogelpolitiek die wel werkt (Jos Burgers) -
21/12 Hoe haal je de klant uit zijn bubbel? (Rene Knecht) -
19/12 8 redenen waarom sales development-teams falen (Jorg Hartog) -
19/12 Aanbesteden is topsport (Natasja Hoogenboom) -
14/12 Ieder telefoontje is winst! (Marianne van de Water) -
12/12 Win verloren klant terug in 5 stappen (Jan-Willem Seip) -
7/12 Groot denken en groot blijven roepen (Richard van Houten) -
5/12 Tijd is geld, maar met geduld verkoopt u meer (Jos Burgers) -
30/11 4 strategieën voor omgaan met de emotionele toestand van prospects (Jorg Hartog) -
28/11 Gespreksstrategie - een belangrijke discipline in Sales (André Hagelen) -
23/11 Sneller closen door de energie te veranderen (Rene Knecht) -
21/11 Uw offerte is net als een liefdesbrief (Natasja Hoogenboom) -
16/11 Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken. (Marianne van de Water) -
14/11 Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd (Jan-Willem Seip) -
9/11 De klant is een VIP en de accountmanager is verantwoordelijk (Herman Meijer) -
7/11 Vaker op je tong bijten om een betere verkoper te worden (Jos Burgers) -
2/11 'Ik had toch "nee" gezegd...?!!' (André Hagelen) -
31/10 5 cruciale stappen voor de perfecte demo (Jorg Hartog) -
26/10 Wanneer beslist jouw klant in een FLITS? (Rene Knecht) -
24/10 Hoe draagt LinkedIn bij aan de winnende aanbesteding? (Natasja Hoogenboom) -
19/10 “Voor Steffan is iederéén een potentiële klant” (Marianne van de Water) -
17/10 8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten (Jan-Willem Seip) -
12/10 Prospectgesprekken: kwantiteit v. kwaliteit (Richard van Houten) -
10/10 Discussies met klanten wint u zelden (Jos Burgers) -
5/10 Creëer een ijzersterke propositie (André Hagelen) -
3/10 Van groeistagnatie naar succes (Jorg Hartog) -
28/9 Geen adrenaline, geen verkoop (Rene Knecht) -
26/9 Veelgemaakte schrijffouten in offertes (Natasja Hoogenboom) -
21/9 Acquisitie en je CRM (Marianne van de Water) -
19/9 Verpak gemak in de prijs (Jan-Willem Seip) -
14/9 Code rood, geel of groen? (Herman Meijer) -
12/9 Verkoper: heb de moed om risico te lopen (Jos Burgers) -
5/9 Wat als je mensen geen verkoper zijn? (André Hagelen) -
31/8 Samenwerken is de sleutel (Rene Knecht) -
29/8 Zo zet u de klant in de JA-modus (Natasja Hoogenboom) -
24/8 Alweer dezelfde klant bellen?! (Marianne van de Water) -
22/8 Euforisch verkopen is meer verkopen (Jan-Willem Seip) -
6/7 Anti-Marketing: ga op zoek naar creators! (Rene Knecht) -
4/7 5 aanbestedingstips voor dummies (Natasja Hoogenboom) -
29/6 Nieuwe Klanten, hoe dan? (Marianne van de Water) -
27/6 Schors het verkoopgesprek (Jan-Willem Seip) -
22/6 Ontmantel diepgewortelde verkoop-belemmeringen (Richard van Houten) -
20/6 Laat zien dat u ongewapend bent (Jos Burgers) -
15/6 Passie: belangrijk strategisch instrument (André Hagelen) -
13/6 Maak van je LinkedIn account een leadkanon (Jorg Hartog) -
8/6 Klanten zijn lui (Rene Knecht) -
6/6 Dit doet uw concurrent nog niet (Natasja Hoogenboom) -
1/6 Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is (Marianne van de Water) -
30/5 Deel uw kennis en maak meer kennissen (Jan-Willem Seip) -
25/5 Legaal ‘stalken’ (Herman Meijer) -
23/5 Aandacht geven: een groeimarkt! (Jos Burgers) -
18/5 Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales (André Hagelen) -
16/5 Tien ideeën om de beste kennis op te doen (Harro Willemsen) -
11/5 Wat als je prospect met een blinde vlek zit? (Rene Knecht) -
9/5 Autoriteit overtuigt, ook in een offerte (Natasja Hoogenboom) -
4/5 Contact met je klant? Bellen! (Marianne van de Water) -
2/5 Demotiverende valkuilen voor salesmanagers (Jan-Willem Seip) -
27/4 Situationeel leiding geven in de Verkoop (Richard van Houten) -
25/4 Wat u nog niet wist over luisteren (Jos Burgers) -
20/4 Omarm ieder bezwaar (André Hagelen) -
18/4 Vertrouwen winnen in 5 stappen (Jorg Hartog) -
13/4 Spelinzicht in verkopen (Rene Knecht) -
11/4 Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk? (Natasja Hoogenboom) -
6/4 'Even een klant binnen roeien' (Marianne van de Water) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
Spelinzicht in verkopen (Rene Knecht) 10,0
Jouw klant wil spanning in de relatie (Rene Knecht) 10,0
Ben je als verkoper veilig voor je klant? (Rene Knecht) 10,0
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Geld en Gedrag (Richard van Houten) 9,4
Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) 9,4
Afsluiten in een gesprek (Vladan Soldat) 9,0
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) 9,1
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
meer...
Offertes Offertes
Scoor met een SMART offerte (Natasja Hoogenboom) 9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) 9,3
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Start-up Sales: a different cookie (Richard van Houten) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,5
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 8,8
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
Wanneer beslist jouw klant in een FLITS? (Rene Knecht) 10,0
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,4
Mindful verkopen (Harro Willemsen) 9,0
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Inzicht verkopen: verander de taal van je oplossing (Rene Knecht) 10,0
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) 9,6
Sus jij je klanten in slaap?! (Herman Meijer) 9,5
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 7,8
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
Zakelijke wereld
Zakelijke kosten die je kunt aftrekken bij de Belastingdienst
De beste tips voor een moderne kantoorinrichting
Je producten ook verkopen in het buitenland? Dit zijn de voordelen
3 zaken die naast passie ook onmisbaar zijn voor zzp’ers
Op welke manieren kun je flyers gebruiken om je verkopen te stimuleren?
Dit zijn de voordelen van linkbuilding
Je kantoor ergonomisch inrichten: waar moet je aan denken?
meer...
op auteur
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,1
De klant bepaalt wat ie betaalt?!
9,0
Geeft u ook wel eens wat weg?
8,7
Euforisch verkopen is meer verkopen
8,7
Demotiverende valkuilen voor salesmanagers
8,7
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,6
Waardevolle lessen uit de retail
8,6
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

Wanneer beslist jouw klant in een FLITS?
10,0
Spelinzicht in verkopen
10,0
Inzicht verkopen: verander de taal van je oplossing
10,0
Maak met je klant een creatieve sprong
10,0
Jouw klant wil spanning in de relatie
10,0
Ben je als verkoper veilig voor je klant?
10,0
De status quo openbreken bij de klant
10,0
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Scoor met een SMART offerte
9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend?
9,3
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk?
9,0
Zo zet u de klant in de JA-modus
8,9
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie
8,7
Uw offerte is net als een liefdesbrief
8,7
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgeven.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,5
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
8,9
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
Praktische tips voor omgaan met irritante betweters
8,6
Succesfactoren van topverkopers
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

De beste online tools voor het produceren van content
9,8
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,7
Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,7
De 4x4 vragenmatrix
9,6
Stuurloos zonder salesfilosofie
9,6
Negen designprincipes voor presentaties
9,6
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
9,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopl..
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisaties.. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Start-up Sales: a different cookie
9,5
Turkse koffie
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Geld en Gedrag
9,4
meer...
Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedere.. meer..

Wat je zegt ben je zelf
9,3
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak
9,1
Overtuigen aan de telefoon - de 5 beste tips!
8,8
Alweer dezelfde klant bellen?!
8,7
Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is
8,6
Waarom een goed belscript zo belangrijk is
8,4
Nieuwe Klanten, hoe dan?
8,4
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Agile’ verkopen
9,3
Houd uw baby in uw tas
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
meer...
Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afsp.. meer..

De 5 beste salestools ooit
9,5
Voorkom gezichtsverlies in een salesgesprek
9,5
Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu!
9,5
De toekomst van B2B verkoop
9,3
5 cruciale stappen voor de perfecte demo
9,2
6 stappen om de reacties op je mail gigantisch te verhogen!
9,1
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen
9,1
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
‘Dat doen wij al jaren zo!’
9,3
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Discussies met klanten wint u zelden
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
meer...
André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales.. meer..

Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales
9,4
Ook als het goed gaat kan het beter
9,2
Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden?
9,1
Ik heb je hulp nodig
9,0
Passie: belangrijk strategisch instrument
8,8
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
8,7
Uw klanten: winstgevend of kostenpost?
8,6
meer...