op datum
15/7 'Waarom' laat je sales exploderen (Jorg Hartog) -
14/7 Vrienden die u nog niet kent (Jos Burgers) -
13/7 5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie (Marianne van de Water) -
13/7 Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? (Rene Knecht) -
8/7 8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten (Jan-Willem Seip) -
7/7 Geld en Gedrag (Richard van Houten) -
6/7 De opmars van video bij acquisitie (Harro Willemsen) -
5/7 Passie: belangrijk strategisch instrument (André Hagelen) -
1/7 De vele wegen naar nieuwe orders (Herman Meijer) -
30/6 Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) -
29/6 Cold calling: 3 principes die van jou een baas maken (Chris de Graaf) -
24/6 Hoe onzekerheid je sales kan boosten (Rene Knecht) -
23/6 Blijf jij waarde toevoegen? (Harro Willemsen) -
22/6 De haat-liefde verhouding tussen ondernemen en sales (André Hagelen) -
21/6 De winnende offerte volgens inkopers (Natasja Hoogenboom) -
17/6 Finance: Feiten en Fabels (Marianne van de Water) -
16/6 De deal creëren of najagen?! (Rene Knecht) -
15/6 De 5 beste salestools ooit (Jorg Hartog) -
10/6 Deel uw kennis en maak meer kennissen (Jan-Willem Seip) -
8/6 6 grote denkfouten en hun tegengif (Harro Willemsen) -
3/6 Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme (Richard van Houten) -
1/6 Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) -
27/5 Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers (Rene Knecht) -
25/5 Je eigen Sales Playbook in 9 stappen (André Hagelen) -
20/5 Je zult in deze tijd maar salesmanager zijn…. (Marianne van de Water) -
18/5 Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu! (Jorg Hartog) -
13/5 Verpak gemak in de prijs (Jan-Willem Seip) -
11/5 Timemanagement voor chaotische verkopers (Harro Willemsen) -
6/5 Reïncarnatie van de verkoop (Herman Meijer) -
5/5 De kracht van deadlines (André Hagelen) -
4/5 Je komt elkaar altijd weer tegen (Jos Burgers) -
29/4 De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales (Rene Knecht) -
27/4 Stel jezelf deze 3 vragen om meer deals te scoren (André Hagelen) -
22/4 Dit is waarom we targets niet halen! (Chris de Graaf) -
21/4 Prospects zitten bij de concurrent (Herman Meijer) -
20/4 Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie? (Marianne van de Water) -
15/4 Telling is selling (Jan-Willem Seip) -
14/4 De krachtigste afsluittechniek die er bestaat (Rene Knecht) -
13/4 Hardlopen is doodlopen bij acquisitie (Harro Willemsen) -
12/4 In 6 stappen meer reactie op je mail (Jorg Hartog) -
8/4 Regel 1 van succes: win vertrouwen (Richard van Houten) -
7/4 Au, dat doet pijn! (Jan-Willem Seip) -
6/4 Autoriteit overtuigt, ook in een offerte (Natasja Hoogenboom) -
5/4 Vaker op je tong bijten om een betere verkoper te worden (Jos Burgers) -
1/4 Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen? (Rene Knecht) -
31/3 Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) -
30/3 Pas op voor code 3 klanten (André Hagelen) -
29/3 Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) -
25/3 6 stappen om de reacties op je mail gigantisch te verhogen! (Jorg Hartog) -
24/3 Waarom is "teamwork" onmisbaar in de verkoop? (Herman Meijer) -
23/3 Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken. (Marianne van de Water) -
22/3 Een compliment is nog geen waardering (Jos Burgers) -
18/3 Te graag opdrachten willen binnenhalen? Stop daarmee (Jan-Willem Seip) -
17/3 Het benaderen van CEO’s via Linkedin (Rene Knecht) -
16/3 De beste online tools voor het produceren van content (Harro Willemsen) -
15/3 Hoe draagt LinkedIn bij aan de winnende aanbesteding? (Natasja Hoogenboom) -
11/3 Telesales en social media, een fantastisch huwelijk (Herman Meijer) -
10/3 Zo zet u de klant in de JA-modus (Natasja Hoogenboom) -
9/3 Verkoper: heb de moed om risico te lopen (Jos Burgers) -
8/3 Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is (Marianne van de Water) -
4/3 Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden? (André Hagelen) -
3/3 Mindful verkopen (Harro Willemsen) -
2/3 Old school in een nieuw jasje of echt concurrerend?! (Rene Knecht) -
1/3 Drie sportieve promotieartikelen om je verkoop te stimuleren (Redactie Verkopersonline.nl ) -
1/3 Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd (Jan-Willem Seip) -
25/2 Mensenkennis maakt het verschil (Jorg Hartog) -
24/2 Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek! (André Hagelen) -
23/2 Hoe kom je voorbij de secretaresse (Marianne van de Water) -
22/2 High end klanten – 5 strategieën (Richard van Houten) -
18/2 Slim om met dummies te werken (Jan-Willem Seip) -
17/2 Van een online prospect een klant maken (Rene Knecht) -
16/2 De doorslaggevende factor bij acquisitie (Harro Willemsen) -
11/2 Dit doet uw concurrent nog niet (Natasja Hoogenboom) -
10/2 Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona (Marianne van de Water) -
9/2 Ontmantel diepgewortelde verkoop-belemmeringen (Richard van Houten) -
8/2 Het nieuwe normaal of het nieuwe verkopen?! (Herman Meijer) -
4/2 Stop met de macht weggeven (Rene Knecht) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) 9,9
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) 9,5
Geld en Gedrag (Richard van Houten) 9,4
Afsluiten in een gesprek (Vladan Soldat) 9,0
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) 9,2
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
meer...
Offertes Offertes
Scoor met een SMART offerte (Natasja Hoogenboom) 9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) 9,3
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,5
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Ook als het goed gaat kan het beter (André Hagelen) 9,2
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 8,8
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,4
Mindful verkopen (Harro Willemsen) 9,0
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) 9,7
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen (Jorg Hartog) 9,1
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 8,0
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
Zakelijke wereld
Een paar tips voor een goede kilometerregistratie
Tuintrends voor de komende winter
Op zoek naar gordijnen?
Zo komen jouw industriële meubels nog beter tot hun recht!
Crowdfunding is alternatief voor of een aanvulling op een bancaire lening
Voor elke gelegenheid bloemen
Hier bestel je de mooiste bloemen
meer...
op auteur
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,2
Verkoop met woorden
8,9
Geeft u ook wel eens wat weg?
8,8
De klant bepaalt wat ie betaalt?!
8,8
Euforisch verkopen is meer verkopen
8,8
Demotiverende valkuilen voor salesmanagers
8,7
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,6
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

De status quo openbreken bij de klant
10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel
9,9
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
9,8
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales
9,8
Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers
9,8
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen?
9,8
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Scoor met een SMART offerte
9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend?
9,3
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk?
9,0
Zo zet u de klant in de JA-modus
8,8
Uw offerte is net als een liefdesbrief
8,8
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie
8,7
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgeven.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,5
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
8,9
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
Praktische tips voor omgaan met irritante betweters
8,6
Succesfactoren van topverkopers
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

De beste online tools voor het produceren van content
9,8
Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,7
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,7
De 4x4 vragenmatrix
9,6
Stuurloos zonder salesfilosofie
9,6
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
9,5
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG
9,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Regel 1 van succes: win vertrouwen
9,4
Geld en Gedrag
9,4
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,4
meer...
Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedere.. meer..

Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak
9,2
Waarom een goed belscript zo belangrijk is
8,4
De kracht van de herhaling!
8,2
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is
8,2
Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken.
7,9
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona
7,5
Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie?
7,3
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Agile’ verkopen
9,3
Houd uw baby in uw tas
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
meer...
Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afsp.. meer..

De 5 beste salestools ooit
9,5
Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu!
9,5
6 stappen om de reacties op je mail gigantisch te verhogen!
9,2
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen
9,1
Wolven worden niet aan lijntjes gehouden
8,9
Mensenkennis maakt het verschil
8,8
In 6 stappen meer reactie op je mail
8,7
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
‘Dat doen wij al jaren zo!’
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Discussies met klanten wint u zelden
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
meer...
André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales.. meer..

Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales
9,4
Ook als het goed gaat kan het beter
9,2
Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden?
9,1
Ik heb je hulp nodig
9,0
Passie: belangrijk strategisch instrument
8,8
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
8,7
Uw klanten: winstgevend of kostenpost?
8,6
meer...