op datum
27/1 Jezelf niet identificeren met je product of oplossing (Rene Knecht) -
25/1 Grote order verloren? Je hebt nog 33% kans op succes! (André Hagelen) -
24/1 Timemanagement voor chaotische verkopers (Harro Willemsen) -
20/1 New Business en de veranderende wereld om ons heen (Jorg Hartog) -
18/1 De voordelen van een vooruitziende blik (Marianne van de Water) -
13/1 Ontmantel diepgewortelde verkoop-belemmeringen (Richard van Houten) -
12/1 Pas op voor code 3 klanten (André Hagelen) -
11/1 Zo draagt tenderdesign bij aan de gunning (Natasja Hoogenboom) -
6/1 Ontdek het verschil tussen verkoop- en klantorientatie (Willem Verbeke) -
4/1 Old school in een nieuw jasje of echt concurrerend?! (Rene Knecht) -
21/12 “Voor Steffan is iederéén een potentiële klant” (Marianne van de Water) -
21/12 Moeilijk bereikbare prospects benaderen (Harro Willemsen) -
16/12 Enthousiasme, geloof en uitstraling (Herman Meijer) -
14/12 De Kunst van Begrip Tonen (Jos Burgers) -
9/12 Van Klik naar Conflict? (Rene Knecht) -
7/12 Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales (André Hagelen) -
5/12 3 tips om je sales expertise te boosten (Redactie Verkopersonline.nl ) -
2/12 Laat de buitendienst niet binnen blijven. (Marianne van de Water) -
30/11 3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen (Jorg Hartog) -
25/11 Schors het verkoopgesprek (Jan-Willem Seip) -
23/11 Stuurloos zonder salesfilosofie (Harro Willemsen) -
18/11 Turkse koffie (Richard van Houten) -
16/11 Zo schrijft u SMART in op aanbestedingen (Natasja Hoogenboom) -
11/11 Ben je als verkoper veilig voor je klant? (Rene Knecht) -
9/11 Gespreksstrategie - een belangrijke discipline in Sales (André Hagelen) -
4/11 Voorkom gezichtsverlies in een salesgesprek (Jorg Hartog) -
2/11 Nieuw leven in afgeschreven prospects (Marianne van de Water) -
28/10 De klant bepaalt wat ie betaalt?! (Jan-Willem Seip) -
26/10 Als een vis in het water (Harro Willemsen) -
21/10 Waar gaat het over? "Lastige" secretaresses? (Herman Meijer) -
19/10 Een goede verkoper verkoopt alles? (Rene Knecht) -
19/10 Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk? (Natasja Hoogenboom) -
13/10 Commercieel luisteren: de route naar verkoopsucces (Marc van Katwijk) -
12/10 Pak tegenwerpingen met kop en staart aan! (André Hagelen) -
5/10 Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is (Marianne van de Water) -
4/10 Situationeel leiding geven in de Verkoop (Richard van Houten) -
30/9 Euforisch verkopen is meer verkopen (Jan-Willem Seip) -
29/9 Spreek dezelfde "sales" taal (André Hagelen) -
28/9 Een millennial als klant (Harro Willemsen) -
27/9 Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) -
23/9 Start-up Sales: a different cookie (Richard van Houten) -
21/9 5 aanbestedingstips voor dummies (Natasja Hoogenboom) -
16/9 Expert- verkoop: vertrouwen verkopen zonder relatie (Rene Knecht) -
14/9 Sales, olympische spelen en succes… (André Hagelen) -
13/9 Een zakelijk online gesprek; zo pak je dat het beste aan (Redactie Verkopersonline.nl ) -
12/9 In 6 stappen meer reactie op je mail (Jorg Hartog) -
10/9 De doorslaggevende factor bij acquisitie (Harro Willemsen) -
9/9 Telefonisch acquisitie met een (te?) warm gevoel (Marianne van de Water) -
7/9 Vertrouwen winnen in 5 stappen (Jorg Hartog) -
2/9 Een order binnen halen bij Pietje Precies (Jan-Willem Seip) -
31/8 Negen designprincipes voor presentaties (Harro Willemsen) -
1/8 In beeld bij potentiële klanten met goed gekozen relatiegeschenken (Redactie Verkopersonline.nl ) -
15/7 'Waarom' laat je sales exploderen (Jorg Hartog) -
14/7 Vrienden die u nog niet kent (Jos Burgers) -
13/7 5 vrolijke vakantie voorbeelden voor zomerse acquisitie (Marianne van de Water) -
13/7 Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? (Rene Knecht) -
8/7 8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten (Jan-Willem Seip) -
7/7 Geld en Gedrag (Richard van Houten) -
6/7 De opmars van video bij acquisitie (Harro Willemsen) -
5/7 Passie: belangrijk strategisch instrument (André Hagelen) -
1/7 Je bedrijf goed in de markt zetten: dat doe je zo! (Redactie Verkopersonline.nl ) -
1/7 3 handige SEO tips die direct toepasbaar zijn (Redactie Verkopersonline.nl ) -
1/7 De vele wegen naar nieuwe orders (Herman Meijer) -
30/6 Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) -
29/6 Cold calling: 3 principes die van jou een baas maken (Chris de Graaf) -
24/6 Hoe onzekerheid je sales kan boosten (Rene Knecht) -
23/6 Blijf jij waarde toevoegen? (Harro Willemsen) -
22/6 De haat-liefde verhouding tussen ondernemen en sales (André Hagelen) -
21/6 De winnende offerte volgens inkopers (Natasja Hoogenboom) -
17/6 Finance: Feiten en Fabels (Marianne van de Water) -
16/6 De deal creëren of najagen?! (Rene Knecht) -
15/6 De 5 beste salestools ooit (Jorg Hartog) -
10/6 Deel uw kennis en maak meer kennissen (Jan-Willem Seip) -
8/6 6 grote denkfouten en hun tegengif (Harro Willemsen) -
3/6 Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme (Richard van Houten) -
1/6 Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) -
27/5 Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers (Rene Knecht) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
Ben je als verkoper veilig voor je klant? (Rene Knecht) 10,0
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) 9,9
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Geld en Gedrag (Richard van Houten) 9,4
Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) 9,3
Afsluiten in een gesprek (Vladan Soldat) 9,0
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) 9,2
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
meer...
Offertes Offertes
Scoor met een SMART offerte (Natasja Hoogenboom) 9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) 9,3
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,5
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Start-up Sales: a different cookie (Richard van Houten) 9,4
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 8,8
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,4
Mindful verkopen (Harro Willemsen) 9,0
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) 9,5
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen (Jorg Hartog) 9,1
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 8,0
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
Zakelijke wereld
Een paar tips voor een goede kilometerregistratie
Tuintrends voor de komende winter
Op zoek naar gordijnen?
Zo komen jouw industriële meubels nog beter tot hun recht!
Crowdfunding is alternatief voor of een aanvulling op een bancaire lening
Voor elke gelegenheid bloemen
Hier bestel je de mooiste bloemen
meer...
op auteur
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,1
De klant bepaalt wat ie betaalt?!
9,0
Verkoop met woorden
8,9
Geeft u ook wel eens wat weg?
8,8
Euforisch verkopen is meer verkopen
8,7
Demotiverende valkuilen voor salesmanagers
8,7
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,6
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

Ben je als verkoper veilig voor je klant?
10,0
De status quo openbreken bij de klant
10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel
9,9
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
9,9
Zit uw klant in transformatie?
9,9
Van Klik naar Conflict?
9,8
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales
9,8
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Scoor met een SMART offerte
9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend?
9,3
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk?
9,0
Zo zet u de klant in de JA-modus
8,8
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie
8,7
Uw offerte is net als een liefdesbrief
8,7
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgeven.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,5
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
8,9
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
Praktische tips voor omgaan met irritante betweters
8,6
Succesfactoren van topverkopers
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

De beste online tools voor het produceren van content
9,8
Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,7
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,7
Negen designprincipes voor presentaties
9,6
De 4x4 vragenmatrix
9,6
Stuurloos zonder salesfilosofie
9,6
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
9,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopl..
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisaties.. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Turkse koffie
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Start-up Sales: a different cookie
9,4
Regel 1 van succes: win vertrouwen
9,4
meer...
Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedere.. meer..

Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak
9,1
Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is
8,6
Waarom een goed belscript zo belangrijk is
8,4
“Voor Steffan is iederéén een potentiële klant”
8,3
De kracht van de herhaling!
8,2
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is
8,2
Acquisitie… veel meer dan alleen de telefoon pakken.
7,9
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Agile’ verkopen
9,3
Houd uw baby in uw tas
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
meer...
Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afsp.. meer..

De 5 beste salestools ooit
9,5
Voorkom gezichtsverlies in een salesgesprek
9,5
Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu!
9,5
6 stappen om de reacties op je mail gigantisch te verhogen!
9,2
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen
9,1
Wolven worden niet aan lijntjes gehouden
8,9
Mensenkennis maakt het verschil
8,8
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
‘Dat doen wij al jaren zo!’
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Discussies met klanten wint u zelden
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
meer...
André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales.. meer..

Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales
9,4
Ook als het goed gaat kan het beter
9,2
Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden?
9,1
Ik heb je hulp nodig
9,0
Passie: belangrijk strategisch instrument
8,8
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
8,7
Uw klanten: winstgevend of kostenpost?
8,6
meer...