Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.315
op datum
21/9 De ‘V’ in Verkopen (Edwin Scheperman) 8,5
21/9 Bezwaren en tegenwerpingen (André Hagelen) 6,7
19/9 7 strategieën tegen manipulatie (Richard van Houten) 8,4
18/9 Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen! (Walter Spruyt) 7,7
14/9 Succesvol omgaan met onvriendelijke prospects (Richard van Houten) 6,9
13/9 Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze! (Natasja Hoogenboom) 8,5
12/9 Afsluiten bij projectverkoop (Walter Spruyt) 6,4
11/9 Nieuwe technologie in Sales: bedreiging of hulpmiddel? (Vladan Soldat) 8,3
7/9 Bent u gelukkig in uw baan als verkoper? (Rene Knecht) 8,8
6/9 Duurder zijn is zo gek nog niet (Jos Burgers) 7,9
5/9 Details bepalen niet het verschil (Harro Willemsen) 8,3
4/9 Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden (Victor Bonke) 8,3
31/8 Offerteopvolging voor salesmanagers (Walter Spruyt) 7,3
30/8 Vijf buitengewone onderhandelingstips (Jan-Willem Seip) 6,8
29/8 Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters (Marcel Hoefman) 8,9
28/8 Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? (Victor Bonke) 7,8
24/8 Praat u met een blocker of een mobilizer? (Harro Willemsen) 9,5
23/8 Zo staat uw klant centraal in uw offerte (Natasja Hoogenboom) 6,9
21/8 Manipulatie: goed en fout (Richard van Houten) 9,5
21/8 7 inkoperstactieken die u móet kennen (Walter Spruyt) 7,3
16/8 Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? (Peter Stinckens) 8,4
15/8 De 10 slechtste salesvragen (Harro Willemsen) 7,7
14/8 Zo maken verkopers een onprofessionele indruk (Michel Hoetmer) 7,3
10/8 Houd die achterban in de peiling! (André Hagelen) 7,7
9/8 3 tips om klanten emotioneel aan u te binden (Peter Stinckens) 8,2
8/8 Gek op aanbiedingen (Jos Burgers) 8,1
7/8 Weet waarom klanten van u kopen (David Bloch) 8,5
3/8 Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden (Rene Knecht) 9,6
2/8 Waarom vragen stellen vaak niet werkt (Peter Stinckens) 7,8
1/8 Geef in elk geval geen geld (Jos Burgers) 8,0
31/7 4 tips om tijdens het verkoopgesprek uw klant aan u te binden (David Bloch) 8,1
27/7 De paradox van beïnvloeden (Rene Knecht) 9,3
26/7 Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden (André Hagelen) 8,7
25/7 3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie (Marcel Hoefman) 8,3
24/7 Spectaculaire resultaten door anders offreren (Roelf Houwing) 8,1
20/7 Zo leert een verkoper zijn mond te houden (Richard van Houten) 7,8
19/7 De kracht van een goed verhaal (David Bloch) 8,1
18/7 Verliest u opdrachten? Let op uw houding! (David Bloch) 8,2
17/7 Vier ingrediënten voor het ideale klantencontact (Peter Stinckens) 7,1
13/7 Zorgen dat uw klant echt luistert (Rene Knecht) 9,0
12/7 Schrijf om te scoren (Roelf Houwing) 7,0
11/7 Uitdagen of niet uitdagen? (Harro Willemsen) 8,8
10/7 Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’ (Toine Simons) 8,6
6/7 Meer opdrachten scoren uit offertes (Natasja Hoogenboom) 8,6
5/7 Een offerte verkoopt... niets (Frank Wouters) 8,0
4/7 Word een onnatuurlijk goede verkoper (Jan-Willem Seip) 8,0
3/7 Pleidooi voor uzelf zijn (Jos Burgers) 8,0
29/6 Is het goedkoop of lijkt het goedkoop? (Jos Burgers) 7,4
28/6 Van buiten naar binnen, of van binnen naar buiten? (Roelf Houwing) 8,0
27/6 Verkoopt u brochures of oplossingen? (Rene Knecht) 8,6
26/6 Creëer ‘Positive brain juice’ bij de klant (Richard van Houten) 8,4
22/6 Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie (Natasja Hoogenboom) 10,0
21/6 Toch scoren als u de deal verliest (Toine Simons) 6,9
20/6 Hoe denkt een winnaar? (Jan-Willem Seip) 8,7
19/6 10 Lessen voor de beginnende salesmanager (Harro Willemsen) 8,5
15/6 Wie betaalt bepaalt... of toch niet?! (Rene Knecht) 9,0
14/6 Sales Manager: ga het veld in en boek succes met uw team (Walter Spruyt) 7,2
13/6 ‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’ (Victor Bonke) 8,3
12/6 Maak van ieder bezwaar een kans (André Hagelen) 7,9
8/6 Bestrijd de vooroordelen over Sales (Jan-Willem Seip) 8,1
7/6 Vijf tips om vertrouwen te winnen (Marcel Hoefman) 8,2
6/6 Afsluiten? Begin ermee vóór de opening! (Rene Knecht) 8,8
5/6 10 vragen aan.... Edward van Acht, Sales & Marketing Manager ( Rob Snoeijen) 9,0
31/5 Duurder zijn is zo gek nog niet (Jos Burgers) 7,6
29/5 Een verkoopgesprek zonder bezwaren bestaat niet (Walter Spruyt) 6,7
25/5 5 tips voor een klantgerichte offerte (Natasja Hoogenboom) 9,0
23/5 Verkopen zonder over uw product te praten (Rene Knecht) 9,4
22/5 Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek! (André Hagelen) 8,4
18/5 De meerwaarde van een bidmanager (Roelf Houwing) 8,5
17/5 Bent u beter dan goed? (Marcel Hoefman) 8,0
16/5 We verkopen verandering (Harro Willemsen) 8,2
15/5 Kunt u een mooi prijsje maken? (Walter Spruyt) 8,2
11/5 Verkopen is mensenwerk (Jan-Willem Seip) 8,1
10/5 Flip-over – het beste hulpmiddel bij uw presentaties (David Bloch) 8,3
9/5 Wanneer is een cadeau een cadeau? (Jos Burgers) 7,8
8/5 De psychologie van prijzen (Richard van Houten) 8,6
3/5 Drie kostbare verkoopzondes (Marcel Hoefman) 7,8
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt… (Richard van Houten) 9,7
Spelenderwijs verkopen (Michel Hoetmer) 9,6
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
De hot button close (Richard van Houten) 9,1
Verborgen klantbehoeften: 3 praktijkvoorbeelden (Rene Knecht) 9,0
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,8
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
Vier missers bij koude acquisitie (Victor Bonke) 7,7
meer...
Offertes Offertes
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie (Natasja Hoogenboom) 10,0
Overtuigen met uw managementsamenvatting (Roelf Houwing) 8,8
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. (Natasja Hoogenboom) 8,7
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Ook als het goed gaat kan het beter (André Hagelen) 9,2
‘Sales’ bestaat niet (Harro Willemsen) 8,9
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,2
En via de zijdeur weer naar binnen... (Tips & Advies Verkoop ) 8,1
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,8
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers (David Bloch) 8,8
Hoe denkt een winnaar? (Jan-Willem Seip) 8,7
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Spelenderwijs verkopen (Michel Hoetmer) 9,6
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (Michel Hoetmer) 9,0
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
De vijf essentiële onderdelen van uw verkoopplan (Richard van Houten) 7,8
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 7,7
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
op auteur
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, .. meer..

Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
9,1
LinkedIn als lead-generator
8,7
Content op LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten
8,7
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen
8,5
Belscript: vloek of zegen?
8,5
Trekken aan dode paarden
8,5
Verhoog de productiviteit van uw hunters
8,4
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
Echte of onechte prijsdruk?
8,8
Bukken terwijl niemand slaat
8,5
Kiezen geeft kiespijn
8,5
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,5
‘Sales’ bestaat niet
8,9
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden
8,8
Hoe stelt u de kampioensvraag?
8,8
Uitdagen of niet uitdagen?
8,8
Los verkoopproblemen creatief op
8,6
10 Lessen voor de beginnende salesmanager
8,5
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

Zit uw klant in transformatie?
9,8
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,6
Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden
9,6
Bent u overtuigend genoeg?
9,4
Verkopen zonder over uw product te praten
9,4
De gemiddelde verkoper bestaat niet
9,4
De paradox van beïnvloeden
9,3
meer...
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Hoe denkt een winnaar?
8,7
Wat kunnen we leren van winkelverkoop
8,6
Waardevolle lessen uit de retail
8,5
Wat zou u doen als u de klant bent?
8,5
Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail
8,5
Leer verkopen van een heel goede serveerster
8,3
Verkopen is mensenwerk
8,1
meer...
Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt.. meer..

Kunt u een mooi prijsje maken?
8,2
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen!
7,7
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product
7,7
Offerteopvolging voor salesmanagers
7,3
7 inkoperstactieken die u móet kennen
7,3
Sales Manager: ga het veld in en boek succes met uw team
7,2
Hoe wordt u als verkoper ook een goede onderhandelaar?
6,9
meer...
Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuz.. meer..

Winnen op waarde, durft u?
9,1
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters
8,9
Voorkom dat u verliest van de concurrent
8,9
Vijf manieren om opdrachten te verliezen (en hoe u dat kunt voorkomen)
8,8
In sales geldt alleen goud...
8,8
Vakkennis: valkuil of voorsprong?
8,6
Vijf voornemens voor verkopers
8,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,7
Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Red de vlag van Zutphen
9,3
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,2
De hot button close
9,1
meer...
David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consulta.. meer..

Verandering van koers: van onmogelijkheden naar ‘opportunities’!
9,4
De kunst van het uitnodigen
9,2
Geloofwaardigheid: basis voor succesvol handelen
9,2
Hoe komt u optimaal voor de dag?
9,1
Presenteer uw pieken en de aandacht kent geen dalen
9,1
Angst en effectief presenteren
9,1
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers
8,8
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
Toch scoren als u de deal verliest
6,9
meer...
   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter .. meer..

10 vragen aan... Hans Vernooij, Commercieel Directeur
8,0
10 vragen aan... Marc van Hemert, Sales Director
8,0
10 vragen aan... Edwin van den Akker; salesmanager
6,0
meer...