op datum
22/5 De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie (Victor Bonke) -
21/5 Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) -
20/5 Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) -
15/5 Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen (Michel Hoetmer) -
14/5 Je eigen Sales Playbook in 9 stappen (André Hagelen) -
13/5 Durft u deze 3 vragen te stellen? (Marcel Hoefman) -
8/5 Hoe werkt macht in verkooprelaties? (Rene Knecht) -
7/5 Niet verkopen, maar waarde aantonen (Toine Simons) -
6/5 ‘Belazeren is hier erg eenvoudig’ (Jos Burgers) -
5/5 Succesvol omgaan met onvriendelijke prospects (Richard van Houten) -
2/5 Bent u verkoper of toneelspeler? (Michel Hoetmer) -
1/5 De 4x4 vragenmatrix (Harro Willemsen) -
29/4 Hulp bieden (Jos Burgers) -
29/4 Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties (David Bloch) -
25/4 Voorkom dat u verliest van de concurrent (Marcel Hoefman) -
22/4 De 10 mythes over verkooptraining (Harro Willemsen) -
18/4 ‘Agile’ verkopen (Toine Simons) -
18/4 Verliest u opdrachten? Let op uw houding! (David Bloch) -
16/4 Waarom is "teamwork" onmisbaar in de verkoop? (Herman Meijer) -
16/4 Situationeel leiding geven in de Verkoop (Richard van Houten) -
15/4 Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? (Victor Bonke) -
10/4 Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) -
10/4 Wat verkoopt ú eigenlijk? (Harro Willemsen) -
8/4 Discussies met klanten wint u zelden (Jos Burgers) -
6/4 Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (Michel Hoetmer) -
3/4 Hoe houdt u de regie van het verkoopgesprek in handen (Toine Simons) -
2/4 Vijf tips voor het omgaan met lastige klanten (Marcel Hoefman) -
27/3 Durf een klant af te wijzen (Jan-Willem Seip) -
27/3 Wees aantrekkelijk als verkoper! (Rene Knecht) -
25/3 De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals (Harro Willemsen) -
25/3 Naast schieten en toch scoren bij koud bellen (Victor Bonke) -
20/3 Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen (Marcel Hoefman) -
19/3 Een leugentje om de deur te openen, dat moet toch kunnen? (Michel Hoetmer) -
19/3 Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates (Toine Simons) -
18/3 Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. (Natasja Hoogenboom) -
13/3 Wat is de echte reden dat u een deal binnenhaalt? (Rene Knecht) -
13/3 7 strategieën tegen manipulatie (Richard van Houten) -
11/3 Verkoper: heb de moed om risico te lopen (Jos Burgers) -
10/3 Het gatekeeper dilemma (Toine Simons) -
7/3 Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen (Harro Willemsen) -
6/3 Help uw klant over de streep (Natasja Hoogenboom) -
5/3 3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is (Victor Bonke) -
4/3 5 Tactieken waardoor u meer uit onderhandelingen haalt (Michel Hoetmer) -
27/2 Een order binnen halen bij Pietje Precies (Jan-Willem Seip) -
26/2 Groeien van binnenuit (Rene Knecht) -
25/2 Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma (Toine Simons) -
23/2 Prospectgesprekken: kwantiteit v. kwaliteit (Richard van Houten) -
20/2 Aanbesteden is topsport (Natasja Hoogenboom) -
19/2 Laat zien dat u ongewapend bent (Jos Burgers) -
18/2 Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan (Marcel Hoefman) -
17/2 Duik in uw Commerciële DNA (Toine Simons) -
13/2 Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar (Rene Knecht) -
12/2 Details bepalen niet het verschil (Harro Willemsen) -
12/2 Hoe verkoopt u uw meerwaarde? (Jan-Willem Seip) -
11/2 Oprechte interesse tonen; moeite loont (Jos Burgers) -
7/2 Help! Mijn klant wil nadenken (Michel Hoetmer) -
6/2 De struisvogelpolitiek die wel werkt (Jos Burgers) -
5/2 Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme (Richard van Houten) -
4/2 5 tips voor een klantgerichte offerte (Natasja Hoogenboom) -
30/1 Au, dat doet pijn! (Jan-Willem Seip) -
30/1 Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (Victor Bonke) -
28/1 De beste zelfcoachingsvraag (Harro Willemsen) -
26/1 De klant heeft zijn geloof verloren (Rene Knecht) -
22/1 Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? (Victor Bonke) -
21/1 Groot denken en groot blijven roepen (Richard van Houten) -
20/1 Verkopen is mensenwerk (Jan-Willem Seip) -
16/1 Verkopen met een “glazen bol” (Rene Knecht) -
16/1 Drie kostbare verkoopzondes (Marcel Hoefman) -
14/1 Vrienden die u nog niet kent (Jos Burgers) -
13/1 Hoe gaat u om met irrationele klanten? (Rene Knecht) -
9/1 Veelgemaakte schrijffouten in offertes (Natasja Hoogenboom) -
7/1 Telling én selling (Marcel Hoefman) -
1/1 De Verkoper van een blind paard prijst altijd zijn benen. (Hans-Wouter van Dam) -
1/1 Koopmotieven zijn belangrijker dan verkoopvaardigheden (Hans-Wouter van Dam) -
20/12 In herhaling vallen is een prima idee (Michel Hoetmer) -
18/12 Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd? (Richard van Houten) -
12/12 Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek (Jan-Willem Seip) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 10,0
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar (Rene Knecht) 9,7
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,9
De hot button close (Richard van Houten) 8,9
Afsluiten? Begin ermee vóór de opening! (Rene Knecht) 8,9
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
Vier missers bij koude acquisitie (Victor Bonke) 7,8
meer...
Offertes Offertes
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,6
Help uw klant over de streep (Natasja Hoogenboom) 8,8
Overtuigen met uw managementsamenvatting (Roelf Houwing) 8,8
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan (Harro Willemsen) 9,3
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,4
Waarom is "teamwork" onmisbaar in de verkoop? (Herman Meijer) 9,3
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 9,0
En via de zijdeur weer naar binnen... (Tips & Advies Verkoop ) 8,1
meer...
Topverkopers Topverkopers
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,1
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers (David Bloch) 8,8
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen (Michel Hoetmer) 9,0
Zijn er nog wel eerlijke verkopers? (Richte Lommert) 8,8
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 7,7
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
op auteur
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

De status quo openbreken bij de klant
10,0
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
9,8
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar
9,7
Verkopen met een “glazen bol”
9,7
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,7
Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden
9,7
meer...
Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit com.. meer..

Meer sales? Denk als een topcoach!
9,1
Durft u deze 3 vragen te stellen?
9,1
Winnen op waarde, durft u?
9,0
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters
8,9
Voorkom dat u verliest van de concurrent
8,9
Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan
8,9
Een vliegende start in het nieuwe jaar
8,9
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,6
Help uw klant over de streep
8,8
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.
8,7
Meer opdrachten scoren uit offertes
8,6
Autoriteit overtuigt, ook in een offerte
8,5
Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze!
8,5
5 tips voor een klantgerichte offerte
8,4
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acqui.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,3
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
9,0
Succesfactoren van topverkopers
8,7
Wel of niet koud bellen met een script?
8,6
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,6
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,5
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan
9,3
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG
9,2
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals
9,2
Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen
9,2
Hoe word je een topverkoper?
9,1
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,3
Red de vlag van Zutphen
9,3
Een goede verkoper let op zijn woorden
9,1
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

Houd uw baby in uw tas
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,7
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,5
Bent u oplossingsgericht, of procesgericht?
8,3
meer...
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,3
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,8
Durf een klant af te wijzen
8,7
Schors het verkoopgesprek
8,6
Wat kunnen we leren van winkelverkoop
8,6
Ja maar, ik ben toch aardig!?
8,6
Mannen willen winnen, vrouwen willen verbinden
8,5
meer...
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, .. meer..

Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
9,1
LinkedIn als lead-generator
8,7
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is
8,5
Trekken aan dode paarden
8,5
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden
8,4
Belscript: vloek of zegen?
8,4
Verhoog de productiviteit van uw hunters
8,4
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Hoeveel krediet verliest ú in uw gesprekken?
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Discussies met klanten wint u zelden
9,0
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
meer...