Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 25.057
op datum
23/5 Vraagstructuur: de regie over het verkoopgesprek (Toine Simons) -
21/5 Een acquisitie scorebord: meerwaarde of onruststoker? (Victor Bonke) -
17/5 Groeien van binnenuit (Rene Knecht) 10,0
16/5 Heeft u klittenbandellebogen? (David Bloch) 8,0
15/5 Te happig overkomen bij de klant (Jan-Willem Seip) 7,3
9/5 Groot denken en groot blijven roepen (Richard van Houten) 8,3
7/5 ‘Ik wil er even over nadenken…’ En dan?! (Michel Hoetmer) 7,0
6/5 Bent u gelukkig in uw baan als verkoper? (Rene Knecht) 9,2
3/5 De struisvogelpolitiek die wel werkt (Jos Burgers) 8,1
2/5 Hebt u dat killerinstinct? (Rene Knecht) 8,9
1/5 Autoriteit overtuigt, ook in een offerte (Natasja Hoogenboom) 8,7
25/4 Ja maar, ik ben toch aardig!? (Jan-Willem Seip) 8,6
23/4 Deals closen door de klant ‘NEE’ te laten zeggen (Rene Knecht) 8,1
23/4 Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers (David Bloch) 8,8
19/4 Krachtig kwalificeren: durft u het? (Marcel Hoefman) 9,4
19/4 Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden (André Hagelen) 8,6
17/4 Cold calling is morsdood (Harro Willemsen) 6,5
11/4 Het gatekeeper dilemma (Toine Simons) 8,0
9/4 Wat u nog niet wist over luisteren (Jos Burgers) 7,8
5/4 De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 9,9
3/4 Waarom segmentatie u helpt om nog succesvoller te worden (Victor Bonke) 9,0
2/4 Verkopen aan andere generaties (Richard van Houten) 8,8
28/3 De offerte gaat niet door (Jan-Willem Seip) 7,3
26/3 Telefonische acquisitie is springlevend! (Michel Hoetmer) 7,5
25/3 Maak van ieder bezwaar een kans (André Hagelen) 7,8
24/3 De ‘Big 5’ van charmeren (Richard van Houten) 7,4
23/3 Waarom vragen stellen vaak niet werkt (Peter Stinckens) 7,6
22/3 Laat zien dat u ongewapend bent (Jos Burgers) 8,5
19/3 Verkoopsucces? Maak 3 keuzes (André Hagelen) 8,7
14/3 Waarom de concurrent de opdracht wel scoort (Natasja Hoogenboom) 7,6
12/3 Effectief carrière maken in sales (Vladan Soldat) 8,7
8/3 Wonderwoorden in sales (Marcel Hoefman) 9,2
6/3 Wat verkoopt ú eigenlijk? (Harro Willemsen) 7,8
5/3 Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? (Victor Bonke) 7,8
2/3 Creëer ‘Positive brain juice’ bij de klant (Richard van Houten) 8,4
28/2 De winst van vriendelijkheid (Jos Burgers) 8,2
27/2 Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek! (André Hagelen) 8,4
26/2 Lastige inhoudelijke vragen van prospects (Victor Bonke) 3,5
22/2 Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,4
21/2 Kunt u een mooi prijsje maken? (Walter Spruyt) 8,1
20/2 Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma (Toine Simons) 8,0
20/2 Meningen en feiten: bent u te duur?! (Jos Burgers) 7,7
14/2 Zeg nee tegen uw ego tijdens onderhandelen (Jan-Willem Seip) 7,3
14/2 Geloofwaardigheid: basis voor succesvol handelen (David Bloch) 9,2
12/2 Nep-BVP’s besmetten het imago van kundige BVP inkopers (Roelf Houwing) -
8/2 Vijf slimme onderhandelingstechnieken (Michel Hoetmer) 7,9
6/2 Prospectgesprekken: kwantiteit v. kwaliteit (Richard van Houten) 8,4
31/1 Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 10,0
29/1 Hoeveel krediet verliest ú in uw gesprekken? (Jos Burgers) 9,2
25/1 Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging! (Marcel Hoefman) 9,0
23/1 Communicatie: de olifant in de kamer (Harro Willemsen) 8,7
23/1 Zo staat uw klant centraal in uw offerte (Natasja Hoogenboom) 7,1
17/1 Euforisch verkopen (Jan-Willem Seip) 8,4
17/1 Pleidooi voor uzelf zijn (Jos Burgers) 8,0
15/1 3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is (Victor Bonke) 8,8
11/1 Wees aantrekkelijk als verkoper! (Rene Knecht) 8,8
9/1 Effectief omgaan met klanten die koudwatervrees hebben (Michel Hoetmer) 7,7
7/1 10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers (Massimo Gagliotti) 8,1
4/1 Wanneer is een cadeau een cadeau? (Jos Burgers) 7,9
3/1 ‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (Toine Simons) 8,4
2/1 Verkopen is mensenwerk (Jan-Willem Seip) 7,8
1/1 Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie (Victor Bonke) 7,3
20/12 Weg met het USP! Leve het ISP! (Jan-Willem Seip) 7,9
20/12 Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen (Marcel Hoefman) 8,5
18/12 Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? (Vladan Soldat) 7,4
17/12 In twee stappen bij de juiste contactpersoon (Victor Bonke) 5,3
14/12 Duik in uw Commerciële DNA (Toine Simons) -
12/12 Situationeel leiding geven in de Verkoop (Richard van Houten) 8,8
7/12 Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
6/12 Offertes verliezen op prijs? Onzin! (Natasja Hoogenboom) 7,5
5/12 Beslis! Kies uw klant (André Hagelen) 8,0
4/12 Tijd is geld, maar met geduld verdient u meer (Jos Burgers) 8,5
30/11 10 vragen aan... Erwin Lenting, Commercieel Manager ( Rob Snoeijen) 7,4
29/11 5 tips voor een klantgerichte offerte (Natasja Hoogenboom) 8,3
28/11 Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten (Harro Willemsen) 8,7
26/11 Wat uw weggedrag zegt over uw presentaties (David Bloch) 7,6
23/11 Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie (Natasja Hoogenboom) 8,3
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 9,9
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
Spelenderwijs verkopen (Michel Hoetmer) 9,6
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
De hot button close (Richard van Houten) 9,1
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,9
Verkopen is per definitie creatief en onvoorspelbaar (Rene Knecht) 8,8
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
Vier missers bij koude acquisitie (Victor Bonke) 7,7
meer...
Offertes Offertes
Overtuigen met uw managementsamenvatting (Roelf Houwing) 8,8
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. (Natasja Hoogenboom) 8,7
Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze! (Natasja Hoogenboom) 8,7
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan (Harro Willemsen) 9,3
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,4
Ook als het goed gaat kan het beter (André Hagelen) 9,2
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
En via de zijdeur weer naar binnen... (Tips & Advies Verkoop ) 8,1
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers (David Bloch) 8,8
Effectief carrière maken in sales (Vladan Soldat) 8,7
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Spelenderwijs verkopen (Michel Hoetmer) 9,6
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (Michel Hoetmer) 9,0
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 7,7
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
op auteur
Vijf slimme onderhandelingstechnieken
7,9
Effectief omgaan met klanten die koudwatervrees hebben
7,7
Telefonische acquisitie is springlevend!
7,5
‘Ik wil er even over nadenken…’ En dan?!
7,0
meer...
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, .. meer..

Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
9,1
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is
8,8
LinkedIn als lead-generator
8,7
Content op LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten
8,7
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen
8,5
Trekken aan dode paarden
8,5
Belscript: vloek of zegen?
8,4
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Hoeveel krediet verliest ú in uw gesprekken?
9,2
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
Echte of onechte prijsdruk?
8,8
De kracht van geven
8,7
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acqui.. meer..

Spelenderwijs verkopen
9,6
De grote vriend van succes
9,5
Geen slapende honden wakker maken
9,3
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars
9,0
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Succesfactoren van topverkopers
8,7
Wat u vooral niet moet doen tijdens een recessie
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,5
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan
9,3
‘Sales’ bestaat niet
8,9
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden
8,8
Hoe stelt u de kampioensvraag?
8,8
Uitdagen of niet uitdagen?
8,8
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
8,7
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

De status quo openbreken bij de klant
9,9
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,7
Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden
9,6
Omarm het onvoorspelbare en scoor!
9,5
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen?
9,4
Verkopen zonder over uw product te praten
9,4
meer...
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Wat kunnen we leren van winkelverkoop
8,6
Ja maar, ik ben toch aardig!?
8,6
Mannen willen winnen, vrouwen willen verbinden
8,5
Waardevolle lessen uit de retail
8,5
Wat zou u doen als u de klant bent?
8,5
Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail
8,5
Hoe denkt een winnaar?
8,5
meer...
Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt.. meer..

Kunt u een mooi prijsje maken?
8,1
Hoe om te gaan met vooroordelen over uw product
7,7
Klassieke misser: laat uw hefboom niet vallen!
7,4
Offerteopvolging voor salesmanagers
7,3
7 inkoperstactieken die u móet kennen
7,3
Sales Manager: ga het veld in en boek succes met uw team
7,2
Hoe wordt u als verkoper ook een goede onderhandelaar?
6,9
meer...
Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuz.. meer..

Krachtig kwalificeren: durft u het?
9,4
Wonderwoorden in sales
9,2
Winnen op waarde, durft u?
9,1
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging!
9,0
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters
8,9
Een vliegende start in het nieuwe jaar
8,9
Voorkom dat u verliest van de concurrent
8,9
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,3
Red de vlag van Zutphen
9,3
Een goede verkoper let op zijn woorden
9,1
meer...
David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consulta.. meer..

Verandering van koers: van onmogelijkheden naar ‘opportunities’!
9,4
Geloofwaardigheid: basis voor succesvol handelen
9,2
Hoe komt u optimaal voor de dag?
9,1
Presenteer uw pieken en de aandacht kent geen dalen
9,1
Angst en effectief presenteren
9,0
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers
8,8
Bedankt! De grote kracht van een klein woord
8,6
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,4
Houd uw baby in uw tas
8,2
Het gatekeeper dilemma
8,0
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,0
Verkopen als adviseur, kan dat wel?
7,8
The Magnificent 7, ofwel Consultative Selling 2.0
7,4
meer...
   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter .. meer..

10 vragen aan... Patrick Wolswijk, Sales Manager
8,3
10 vragen aan... Hans Vernooij, Commercieel Directeur
8,0
10 vragen aan... Marc van Hemert, Sales Director
8,0
10 vragen aan... Erwin Lenting, Commercieel Manager
7,4
10 vragen aan... Edwin van den Akker; salesmanager
6,1
meer...