op datum
20/2 Aanbesteden is topsport (Natasja Hoogenboom) -
19/2 Laat zien dat u ongewapend bent (Jos Burgers) -
18/2 Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan (Marcel Hoefman) -
17/2 Duik in uw Commerciële DNA (Toine Simons) -
13/2 Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar (Rene Knecht) -
12/2 Details bepalen niet het verschil (Harro Willemsen) -
12/2 Hoe verkoopt u uw meerwaarde? (Jan-Willem Seip) -
11/2 Oprechte interesse tonen; moeite loont (Jos Burgers) -
7/2 Help! Mijn klant wil nadenken (Michel Hoetmer) -
6/2 De struisvogelpolitiek die wel werkt (Jos Burgers) -
5/2 Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme (Richard van Houten) -
4/2 5 tips voor een klantgerichte offerte (Natasja Hoogenboom) -
30/1 Au, dat doet pijn! (Jan-Willem Seip) -
30/1 Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (Victor Bonke) -
28/1 De beste zelfcoachingsvraag (Harro Willemsen) -
26/1 De klant heeft zijn geloof verloren (Rene Knecht) -
24/1 Niet verkopen, maar waarde aantonen (Toine Simons) -
22/1 Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? (Victor Bonke) -
21/1 Groot denken en groot blijven roepen (Richard van Houten) -
20/1 Verkopen is mensenwerk (Jan-Willem Seip) -
16/1 Verkopen met een “glazen bol” (Rene Knecht) -
16/1 Drie kostbare verkoopzondes (Marcel Hoefman) -
14/1 Vrienden die u nog niet kent (Jos Burgers) -
13/1 Hoe gaat u om met irrationele klanten? (Rene Knecht) -
9/1 Veelgemaakte schrijffouten in offertes (Natasja Hoogenboom) -
7/1 Telling én selling (Marcel Hoefman) -
20/12 In herhaling vallen is een prima idee (Michel Hoetmer) -
18/12 Vindt de prospect uw aanbod nu écht te hoog geprijsd? (Richard van Houten) -
14/12 De 4x4 vragenmatrix (Harro Willemsen) -
12/12 Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek (Jan-Willem Seip) -
6/12 Houd uw baby in uw tas (Toine Simons) -
4/12 Hoe zit/staat/ligt u erbij als u belt? (Victor Bonke) -
29/11 Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) -
28/11 Breng uw klant in trance (Rene Knecht) -
26/11 Je komt elkaar altijd weer tegen (Jos Burgers) -
21/11 Succesvolle offertes schrijven in minder tijd (Natasja Hoogenboom) -
19/11 De goed geïnformeerde klant: kans of excuus? (Marcel Hoefman) -
19/11 Leer van tweedehands autoverkopers (Jos Burgers) -
14/11 Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt (Jan-Willem Seip) -
14/11 Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen? (Rene Knecht) -
12/11 Vijf redenen om te voldoen aan de AVG bij acquisitie (Harro Willemsen) -
11/11 Versterk uw overtuigingskracht (Richard van Houten) -
8/11 Verkopers die niet vragen worden overgeslagen! (Michel Hoetmer) -
6/11 Hulp bieden (Jos Burgers) -
6/11 Omarm het onvoorspelbare en scoor! (Rene Knecht) -
31/10 Het geheim van Account Based Marketing (Rene Knecht) -
29/10 “Bel ik gelegen?” (Victor Bonke) -
25/10 Bent u oplossingsgericht, of procesgericht? (Toine Simons) -
23/10 Gezonde v. ongezonde winst (Jos Burgers) -
17/10 Schors het verkoopgesprek (Jan-Willem Seip) -
15/10 De kracht van een goede mailing (Harro Willemsen) -
10/10 Zo schrijft u de winnende tekst voor een aanbesteding (Natasja Hoogenboom) -
8/10 Het slechtste advies voor verkopers (Marcel Hoefman) -
8/10 De ‘Big 5’ van charmeren (Richard van Houten) -
3/10 Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven (Rene Knecht) -
1/10 Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug (Michel Hoetmer) -
27/9 Versterk de impact van wat u geeft (Jos Burgers) -
26/9 De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’ (Michel Hoetmer) -
25/9 “Verkoop mij deze pen maar eens!” (Richard van Houten) -
24/9 Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging! (Marcel Hoefman) -
19/9 De Elevator Pitch (Jan-Willem Seip) -
17/9 Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen (Harro Willemsen) -
13/9 Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates (Toine Simons) -
12/9 Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? (Victor Bonke) -
11/9 5 Tactieken waardoor u meer uit onderhandelingen haalt (Michel Hoetmer) -
10/9 Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze! (Natasja Hoogenboom) -
6/9 Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek (Rene Knecht) -
4/9 De do’s en don’ts van complimenten maken (Jos Burgers) -
29/8 Zijn risicoanalyses hoofdpijndossiers? (Natasja Hoogenboom) -
27/8 Tien ideeën voor succesvolle salesmeetings (Marcel Hoefman) -
31/7 De top 10 van irritante verkooplingo (Harro Willemsen) -
30/7 Effectief omgaan met klanten die koudwatervrees hebben (Redactie Verkopersonline.nl ) -
24/7 Zomer slappe tijd voor acquisitie? Onzin! (Richard van Houten) -
23/7 Zo staat uw klant centraal in uw offerte (Natasja Hoogenboom) -
17/7 Vijf tips om vertrouwen te winnen (Marcel Hoefman) -
15/7 Geef uw klant de ruimte (David Bloch) -
12/7 De kracht van geven (Jos Burgers) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 10,0
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
Verkopen met een “glazen bol” (Rene Knecht) 9,7
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,9
De hot button close (Richard van Houten) 8,9
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt (Jan-Willem Seip) 8,9
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
Vier missers bij koude acquisitie (Victor Bonke) 7,8
meer...
Offertes Offertes
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,6
Help uw klant over de streep (Natasja Hoogenboom) 8,8
Overtuigen met uw managementsamenvatting (Roelf Houwing) 8,8
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan (Harro Willemsen) 9,3
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,4
Ook als het goed gaat kan het beter (André Hagelen) 9,2
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
En via de zijdeur weer naar binnen... (Tips & Advies Verkoop ) 8,1
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
Intuïtie: kenmerk van leiders én topverkopers (David Bloch) 8,8
Effectief carrière maken in sales (Vladan Soldat) 8,7
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Spelenderwijs verkopen (Michel Hoetmer) 9,4
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars (Michel Hoetmer) 9,0
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 7,7
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
op auteur
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

De status quo openbreken bij de klant
10,0
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
9,8
Verkopen met een “glazen bol”
9,7
Groeien van binnenuit
9,7
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,7
Verkooppresentaties die naar de verkoop leiden
9,7
meer...
Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit com.. meer..

Krachtig kwalificeren: durft u het?
9,4
Meer sales? Denk als een topcoach!
9,1
Winnen op waarde, durft u?
9,0
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters
8,9
Voorkom dat u verliest van de concurrent
8,9
Een vliegende start in het nieuwe jaar
8,9
In sales geldt alleen goud...
8,9
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,6
Help uw klant over de streep
8,8
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.
8,7
Meer opdrachten scoren uit offertes
8,6
Autoriteit overtuigt, ook in een offerte
8,5
Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze!
8,5
5 tips voor een klantgerichte offerte
8,4
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acqui.. meer..

De grote vriend van succes
9,5
Spelenderwijs verkopen
9,4
Geen slapende honden wakker maken
9,3
Klanten komen van Venus en verkopers van Mars
9,0
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Succesfactoren van topverkopers
8,7
Wel of niet koud bellen met een script?
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,6
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan
9,3
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG
9,2
Referrals: de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen
9,2
‘Sales’ bestaat niet
8,9
Tijd om de mannen van de jongens te scheiden
8,8
Hoe stelt u de kampioensvraag?
8,8
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,3
Red de vlag van Zutphen
9,3
Een goede verkoper let op zijn woorden
9,1
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

Niet verkopen, maar waarde aantonen
9,0
Houd uw baby in uw tas
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,8
Het gatekeeper dilemma
8,7
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
Vraagstructuur: de regie over het verkoopgesprek
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,5
meer...
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,9
Schors het verkoopgesprek
8,6
Wat kunnen we leren van winkelverkoop
8,6
Ja maar, ik ben toch aardig!?
8,6
Mannen willen winnen, vrouwen willen verbinden
8,5
Hoe denkt een winnaar?
8,5
Wat zou u doen als u de klant bent?
8,5
meer...
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, .. meer..

Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
9,1
Content op LinkedIn zorgt voor nieuwe klanten
8,7
LinkedIn als lead-generator
8,7
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen
8,5
Trekken aan dode paarden
8,5
Belscript: vloek of zegen?
8,4
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden
8,4
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Hoeveel krediet verliest ú in uw gesprekken?
9,2
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Hulp bieden
9,0
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
Echte of onechte prijsdruk?
8,8
meer...