Verkopen van innovaties – 4 concrete tips
Verkopen van innovaties – 4 concrete tips

Rene Knecht (16/7)

Verkopen is het gemakkelijkst als er concurrentie is. Maar wat als uw product te nieuw is en de klant niet kan vergelijken?
Lees meer..
Elevator pitch: een korte, snelle e-cursus
Elevator pitch: een korte, snelle e-cursus

David Bloch (30/6)

De elevator pitch is een inmiddels bekend verschijnsel. Zoveel trainers, zoveel benaderingen, maar om deze vijf kernpunten kunt u sowieso niet heen bij deze belangrijke presentatievorm.
Lees meer..
Voorbereidingen treffen voor koude acquisitie: cruciaal voor succes
Voorbereidingen treffen voor koude acquisitie: cruciaal voor succes

Victor Bonke (25/6)

Wanneer u als verkoper koude acquisitie gaat plegen, dan is een goede voorbereiding het halve werk. Zoals de Engelsen zeggen: Failing to prepare is preparing to fail. Maar HOE gaat u zich dan...
Lees meer..
Doelen stellen of doelloos bellen?
Doelen stellen of doelloos bellen?

Victor Bonke (28/5)

Voetballen zonder dat 'scoren' het doel is – vreemd hè?! Dat kunnen we ons niet goed voorstellen. Toch doen we dat als verkopers regelmatig: doelloos bezig zijn. Alsof koude acquisitie wel zonder...
Lees meer..
Zit er al muziek in uw organisatie?
Zit er al muziek in uw organisatie?

André Hagelen (20/5)

Muziek is niets zonder cadans. Sporters hebben ritme nodig om te excelleren. In het bedrijfsleven is het niet anders: zonder ritme geen groei. Zo zorgt u voor cadans in uw processen en organisatie.
Lees meer..
Hoe minder informatie, hoe beter voor de klant
Hoe minder informatie, hoe beter voor de klant

Jos Burgers (11/5)

In de beperking toont zich de meester. Vaak geldt: Hoe minder informatie voor de klant, hoe beter. Lees waarom.
Lees meer..
Focus bij goede klanten op de beslissers
Focus bij goede klanten op de beslissers

Rene Knecht (7/5)

Nadat u heeft vastgesteld of u met een potentieel goede klant te maken heeft komt de vraag: Waar zitten de beslissers? Om ze te vinden moet u leren het gedrag van beslissers te herkennen.
Lees meer..
De top 8 fouten in verkooppresentaties
De top 8 fouten in verkooppresentaties

Arthur Sevenstern (6/5)

Voorkom de 8 meest gemaakte presentatiefouten, deze kunnen u de opdracht kosten.
Lees meer..
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf?
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf?

Victor Bonke (2/4)

Authentiek zijn is heel belangrijk bij koude acquisitie. Wanneer u zich anders voordoet dan u bent, valt u vroeg of laat door de mand. Maar hoe blijft u aan de telefoon authentiek?
Lees meer..
De eerste belangrijke stap naar de order
De eerste belangrijke stap naar de order

Peter Stinckens (31/3)

Met verkooptechnieken, productkennis en andere 'harde' vaardigheden komt u niet ver, als u geen connectie heeft met de klant. Vijf basisregels voor hoe u die maakt.
Lees meer..
Van Productdifferentiatie naar Businessdifferentiatie
Van Productdifferentiatie naar Businessdifferentiatie

Rene Knecht (12/3)

Hoe kunt u zich als verkoper differentiëren in het verkoopproces? Welke vragen horen daarbij en hoe ontstijgt u het product-niveau?
Lees meer..
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk?
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk?

Victor Bonke (19/2)

Bij koude acquisitie volgt na de begroeting steevast de ‘openingszin’. Een zin die zo belangrijk is dat menigeen er flink mee worstelt. Wat werkt wel en wat werkt niet?
Lees meer..
Men is u zo weer vergeten
Men is u zo weer vergeten

Jos Burgers (16/2)

Onlangs was ik weer eens op zo'n netwerkbijeenkomst. Ik ontmoette daar veel aardige mensen. De kans dat ik ooit nog eens aan hen zal denken is echter vrijwel nihil. En dat ligt niet aan mij.
Lees meer..
Enthousiaste koude acquisitie: hoe doet u dat?
Enthousiaste koude acquisitie: hoe doet u dat?

Victor Bonke (5/2)

Enthousiasme is een van de succesfactoren bij koude acquisitie. Toch lukt het weinigen dit goed over te brengen. Zorg voor meer enthousiasme met deze 5 tips.
Lees meer..
Hoe tevreden klanten u nog succesvoller kunnen maken
Hoe tevreden klanten u nog succesvoller kunnen maken

Danielle de Jonge (31/12)

Wie succesvol wil zijn in de verkoop mag de waarde van referenties niet onderschatten. Hoe zorgt u dat die referenties maximaal effect sorteren?
Lees meer..
Wat heb ik eraan?
Wat heb ik eraan?

Victor Bonke (11/12)

Aan de andere kant van de lijn wordt elke seconde de vraag gesteld: 'Wat heb ik hier aan?'. Hoe zorgt u ervoor dat u net genoeg vertelt om de afspraak te maken?
Lees meer..
 Vorige Pagina  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12    ...   13  Volgende Pagina 
Kan jij jezelf een HORLOGE verkopen?
Je houdt van mooie spullen. Je wilt er goed uitzien. Misschien wil je eens variëren? ZGAN-Horloges.nl maakt je het makkelijk...

✓ Horloges uit
   ‘60-70-80-90-2000-2010

✓ Zo Goed Als Nieuw -
   TipTop in orde

✓ Van € 15 tot € 250


Bekijk NU ons assortiment...
Interesse in een Sales Training?
NOG MEER VERKOPEN?
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..